Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali kdo od vas vozi avto brez izklopljenega I-STOP?

Jaz sem na vseh avtih do sedaj takoj pri vstopu v avto avtomatično izklopil start stop sistem. 

LP

 

Napisano

Kar sem uspel voziti ženinega CX30 me ni motilo, ker je precej uglajeno narejeno, hkrati pa se ne tresem kaj bo z baterijo in me oranžna lučka, ki sveti na armaturki ob izklopu bolj moti kot sam izklop. Mi je pa izjemno nadleženi asistenčni sistem, ki piska ob prekoračitvi hitrosti, tega pa obvezno izklopim vsakič posebej, ker ne moreš zdržati vsega tega piskanja, razen če si čisto gluh.

Napisano (urejeno)

Jaz ga ne izklapljam, ker ima 2019 6ka super narejeno, da s pedalom za zavoro uravnavam ali se bo motor izklopil ali ne. Pritisneš, da zaviraš in nato ko se ustaviš pritisneš malo bolj in gre avto na Hold, če ga imaš vklopljenega. Če pa pritisneš še malo bolj se vklopi pa istop, če so vse funkcije pogojene. Pri meni tako velikokrat niso, ker klima laufa na polno ali pa imam pozimi kakšno ogrevanje sedežev vklopljeno.

Ga izklopim pa, če sem v gneči in vozim avto preko radarskega tempomata tako, da se mi tudi sam ustavlja. Takrat me moti to nasilno ugašanje in prižiganje motorja na par sekund.

Popravljeno od Agerg
Napisano

Sem imel pri vseh avtih dosegaj vedno aktiven iStop ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

A sosed ne ve, kje se nove avte prodaja? Zakaj mora teb težit? :nevem:

Ker od Aleksa je ultra premium.

Verjetno cena že zdaj raste😊

Napisano

I-stop vedno ugasnem na avtocesti... 

Na naši seveda, ker so konstantne kolone in se premikaš po cm naprej. 

Drugače pa nikoli. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

I-stop vedno ugasnem na avtocesti... 

Na naši seveda, ker so konstantne kolone in se premikaš po cm naprej. 

Drugače pa nikoli. 

Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... :D :D 

 

@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

Napisano
pred 5 minutami je 50keda napisal:

Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... :D :D 

 

@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

Saj sem napisal, da samo na teh naših kozjih stezah. Na drugih, normalnih avtocestah ne. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... :D :D 

 

@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

To je res,da ni zaganjača, ampak me moti, da motor ni prižgan, ker takrat ko je prižgan hkrati polni veliko baterijo, ki ti pomaga pri pospeševanju in vožnji v klanec. Posledično je zato tudi manjša poraba.... 🤗😉

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 45 minutami je NevLado napisal:

Jaz to vedno refleksno izklopim, še ko me je @ignacij povabil na furo, sem v njegovem takoj iskal knof..

To je moja najhujša nočna mora..če bom avto menjal bom na napačnem mestu iskal gumb

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

 

Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.

 

Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.

33112_1.png

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

 

Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.

 

Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.

Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja. 

Zato me na 30-ki sploh ne moti. 

 

 

 

Napisano

Ha, moja M3 pa sploh nima start-stop sistema in je posledično še lažja (nižja poraba, hehe). Živela dolgoživost in cenejše vzdrževanje. 😃 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja. 

Zato me na 30-ki sploh ne moti. 

 

Ja...jaz tudi sploh ne opazim tega  med vožnjo na moji CX30 Xmotor 🤣😆😁😁

Napisano

Mi kdo lahko razloži razliko zaganjač, alternator...?

Na to pa se res ne spoznam.

 

Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim?

Velika večina vožnje je v mestu.

 

Do sedaj sem na 3 dizlih vedno izklopil start/stop.

 

 

 

 

Napisano
pred 28 minutami je GregorV napisal:

Mi kdo lahko razloži razliko zaganjač, alternator...?

Na to pa se res ne spoznam.

 

Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim?

Velika večina vožnje je v mestu.

 

Do sedaj sem na 3 dizlih vedno izklopil start/stop.

 

 

 

 

Ne izklopi. Boš deloval naravovarstveno. 😉

 

 

Napisano

V svoji CX-30 z motorjem X ne izklapljam funkcije ugašanja motorja med ustavljanjem. Domnevam, da je tehnologija že toliko napredovala, da to ne škoduje avtu. Sicer pa opažam, da se sploh zdaj, ko so višje temperature, motor ne ugasne vedno med ustavljanjem. Verjetno je odvisno od več pogojev, kdaj se motor ugasne. Tako kot @ignacij pa vedno izklopim zvočno opozarjanje v avtu, takoj ko se usedem vanj ali ob prvem piskanju 😁

1568864.png

Napisano

Morda je odvisno od klima naprave, moj prejšnji avto ni izkopil motorja, če je bila klima vključena. Ni pa to bilo bilo pravilo, enkrat tako, drugič drugače...

 

Jaz sem vedno izklopil start-stop samo zaradi tega, da ne bi obremenjeval motor, AGM baterijo itd.

 

Če pa je sedaj to pri bencinarjih (Mazdi) dobro urejeno in ne vpliva na obrabo motorja..., potem moram razmisliti, ali bom še izklapljal I-stop.

 

LP

 

Napisano

Jaz to avtomatsko naredim, ko prižgem motor, ker sem navajen to delat na službenem Passatu, ki je kot traktor in zelo grdo zalaufa.... :nevem:

Drugače pa mislim, da to ne škoduje X motorju in da je vse skupaj dodelano do potankosti... 🤗😊😉

Napisano

Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.

 

Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.

 

image.png

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.