Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je GregorV napisal:

Mi kdo lahko razloži razliko zaganjač, alternator...?

Na to pa se res ne spoznam.

 

Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim?

Velika večina vožnje je v mestu.

 

Do sedaj sem na 3 dizlih vedno izklopil start/stop.

 

 

 

 

 

Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag ;)

 

Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje

 

 

Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju

 

Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator

 

Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)

 

Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom

 

Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine

 

Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo ;) 

 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag ;)

 

Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje

 

 

Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju

 

Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator

 

Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)

 

Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom

 

Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine

 

Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo ;) 

 

 

 

Bravo, tule res ni kaj dodat🤔razen to, da je vseeno bolj zdravo za motor pritisnit tisto tipko i-stop...... :party0035:Za okolje pa verjetno ne.... :nevem:

Aja @Boss, mimogrede X motor je največji dosežek MAZDE zadnjih nekaj let.... 😁

  • Haha 5
  • Začuden 1
Napisano

ehhh, okolje bo tle še dolg za nami 😇

Napisano (urejeno)
dne 11. 6. 2025 ob 22:06 je GregorV napisal:

Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim?

Velika večina vožnje je v mestu.

Osebna odločitev.

 

Oba avta vgasneta S&S, če ga dam na Sport.

Focus ni kritičen, ker se manj veselo vgašuje. i20n pa ga vgasnem pozimi, ker me moti, da se motor ne zagreje dokonca. Na 10km relaciji pride pozimi do kakih 60-70°C voda in da mi ga od 50°C naprej vgašuje je norost.

Popravljeno od godlike
Napisano

Danes sem tankal na shellu 100 oktansko, super, power, race, gorivo.😊 

Ne vem ali je to samo fake efekt a se mi zdi, da je rdeča premium cx30 kar letela po avtocesti. 🤔 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Jaz pa sem 2 dni vozil z I-stop in moram priznati, da to ni za mene.

 

Ni klime ko stojim na semaforjih. Ko se pred križiščem promet zelo počasi premika, moram držati sklopko, da ne ugasne 10x...

 

Seveda je tudi stvar navade, zadnjih 20+ let sem vedno avtomatično izklopil start stop na dizel avtih.

 

 

 

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Jaz pa sem 2 dni vozil z I-stop in moram priznati, da to ni za mene.

 

Ni klime ko stojim na semaforjih. Ko se pred križiščem promet zelo počasi premika, moram držati sklopko, da ne ugasne 10x...

 

Seveda je tudi stvar navade, zadnjih 20+ let sem vedno avtomatično izklopil start stop na dizel avtih.

 

 

 

Tudi mene to in še kaj nervira pri i-stop zato pa ga stalno ugasnem.... 

Pri 3ki sem imel sneto stikalo pri havbi in je bil za stalno mir. Moram še tu pogledat, če se da kaj pri CX-30 naredit..... 🤔

 

Napisano

Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako

neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu. 

Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev. 

Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊

Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊

Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍

 

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako

neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu. 

Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev. 

Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊

Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊

Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍

 

 

Zakaj že? :lol:

Napisano

Vedno več nas je, ki vozimo te odlične  x motorje. 💪

Je pa šel na preizkus ene cx5 (dino mašina) in je bil totalno razočaran. 

Tako z motorjem, avtomatskim menjalnikom, obliko, lego na cesti... 

Pravi, da je x motor pravi balzam z ročnim menjalnikom. Edino barvo bo izbral belo, ker je imel vse Mazde do sedaj bele.

Za svojo mazdo 6, 150 konjičev,letnik 2020, 70000 km, se je dogovoril s kupcem za 20K€. Po moje poštena cena. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je Alex napisal:

Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu. 

Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev. 

Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.

 

Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.

 

Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.

In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto

To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko.

Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉

To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Bogi prijatelj, samo upam, da mu nisi priporočal še svoje žene. 😁

 

Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. :hudicek:

  • Haha 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

To je že drugi, ki sem ga rešil.

Drugi, ki si mu slabo svetoval in ga prikrajšal za 2k, je bolj točna navedba.

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. :hudicek:

Joj kako je teško dat v peto..... :whatever:

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je ignacij napisal:

Drugi, ki si mu slabo svetoval in ga prikrajšal za 2k, je bolj točna navedba.

Nope, rešil sem ga trpljenja z dinotom. 😊

Sicer pa, a še ni jasno, da je x 186 top ponudba pri cx30, mini dino je pa le slab nadomestek za motorje 2.0. (se pravi, za umirjene penzioniste). 

Ni zastonj x motor najdražji. 😉

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Joj kako je teško dat v peto..... :whatever:

Ni. Tudi v četrto, če je potrebno, a je to pri 150/ uro malo glasno. 😊

 

 

Napisano

Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂

X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁:zoom-zoom:

  • Všeč 7
  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 11 urami je ignacij napisal:

Drugi, ki si mu slabo svetoval in ga prikrajšal za 2k, je bolj točna navedba.

+1

 

Sicer pa...vsaka šola nekaj stane.

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂

X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁:zoom-zoom:

Tudi ugodna cena to večjo prodajo naredi, ker tako zelo pa ni slab, da ga nebi vzel.... :nevem:

Pred eno uro je Alex napisal:

Ni. Tudi v četrto, če je potrebno, a je to pri 150/ uro malo glasno. 😊

150km se pelješ kamot v 5ti....:nevem:

Napisano

X motor je drazji zato, ker je bolj komplexen... Tudi servisi za X motor so drazji ravno iz tega razloga... Da bi bil pa toliko boljsi, pa dvomim... Koliko berem... povsod hvalijo novo konfiguracijo z G140 motorjem ... Tukaj je samo eden, ki tega noce priznati :P ... Prav tako SkyActive-X motor kot kaze ni primeren za vecje avte, ker kolikor vem, ga vgrajujejo samo v Mazdo 3 in CX-30 ... 

  • Všeč 10

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sej pomoje gretje zadnje šipe mu pa ja dela 
    • Narobe razumeš... ne gre za ukinitev alkotestov. Gre samo zato, da alkotest ne more biti podlaga za izrek kazni, ker je premalo natančen. Še vedno policija lahko odpelje na preizkus z etilometrom, kjer pa ni več miškulancij in tisto kar pokaže dejansko drži.    Policijska država je takrat, ko se policija postavlja nad zakone in jih sama krši, ker si je vzela to kot pravico. Če zakon nečesa ne dovoljuje ali je dejanje celo kontra ustavi potem se je treba vprašat ali policija deluje v sklopu svojih pooblastil.    Torej, da bo bolj enostavno napisano: Če policija strogo spoštuje zakonodajo in jo sama ne krši ter je podrejena civilni družbi ne govorimo o policijski državi. V kolikor pa za svoje delovanje in ukrepanje uporablja "kreativne" metode mimo zakonodaje pa se lahko reče, da gre za policijsko državo.      A zakaj me to skrbi... hmmm to bi moralo skrbeti vse vključno s tabo. Sem napisal en tak primer z zvokom gum, pa očitno nisi najbolje razumel poante. Zato ti ponujam drugega malo vezanega na trenutno problematiko z romi. Policija za izvedbo racije oziroma hišne preiskave mora točno navesti zakaj bo to naredila in predvsem pri komu.   Zakaj je to pomembno, pa dejmo se prestavit v tvoje naselje ali pa moje. Recimo, da se tvoj sosed ukvarja z preprodajo orožja in droge. Policija dobi namig, da se v naselju nekdo ukvarja s temi kriminalnimi dejanji. V primeru policijske države priletijo v naselje in dobesedno izvedejo racijo in hišne preiskave pri vseh prebivalcih naselja. Da tudi ti ali pa jaz lahko stojiva z lisicami in v gatah na dvorišču, ko nama premetavajo hišo od zgoraj do tal. Pa čeprav nisva nič kriva in nimava nobenih nečednih poslov sva obravnavana kot kriminalca, ki si morava nedolžnost šele dokazat.   V pravni nepolicijski državi, hišno preiskavo odobri preiskovalni sodnik, ki dovoli preiskavo le in samo hiše, kjer dejansko obstaja utemeljen sum in je tudi dovolj tehtno podkreplejn z neposrednimi ali posrednimi dokazi.    Vem, da ti je to zdaj tuje, kar razlagam, ampak če trezno nečustveno dobro premisliš boš ugotovil, da je to edini pravi način in da kolektivne kazni ne sme biti. Mora biti le kazen za tiste, ki zakonov ne spoštujejo. Ja vem, tud za cigane - za vse enako.
    • Slivka ma Forda, on rabi tele: null
    • Tudi jaz sem "preobul" avto v zimsko "obutev" ...
    • Goodyear ima tukaj >>  ZIMSKA AKCIJA 2025 WWW.GOODYEAR.EU     Pa še Michelin >>  Promocija WWW.MICHELIN.SI  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.