Uglavnem, mal preveč visim v tej temi
Sem se pa pridružil večini, ki tu gor nima Mazde (zaenkrat je še v garaži). Tako, da @Jest @Boss upam, da lahko še malo ostanem 😀
Pa prva stvar, ki sem jo moral zamenjat 😜
Lep večer
pismo glede na zgoraj napisano se počutim da mam velik preveč cunj za na kolo.
2x spodno majco (wind stoper) eno s kratkimi in eno z dolgimi rokavi
1x spodnjo termo dolgi rokavi
1x termo dolgi rokavi majco
3x dolgi rokavi majco
enepar kolesarskih majc s kratkimi rokavi, sam večino uporabim kar tech t-shirt
3-4 kratke hlače
pa še 4-5 spodnje kolesarske
3 al 4 pare kolesarskih nogavic, ampak so obične športne nogavice tud ok, sam je fajn da niso čist niske
2x kolesarski čevlji
2x čelada
1x maska (za zimo)
2x buff
1 zimska termo jakna od dirtlej
2x zimske hlače (ne najbolše ker so ene brez žepov druge so pa dekatlonove, ampak za zimo pa da ne zebe so ok )
1x vetrovka
2 para letnih in 2 para zimskih rokavic
pa še kaj bi se našlo
je pa polovica stvari starih 5-6 let
7,5 sekund 0-100kmh pa res ni nek hud "sunek v hrbet", zlasti pa ne za EV, no sicer je vse relativno, odvisno kakšne zmogljivosti je kdo vajen in kakšen je njegov "režim vožnje", ali bolj poskočen ali DeSUS
Trenutno imam še do jutri na testu Mazdo 6e ...
Vtisi? V garažo mi ne paše ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...
Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.
Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...
Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ... ...
Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...
Nekaj slik in posnetkov...
Aja... če bi jo kdo rad videl v živo ali malo probal... in je jutri dopoldan v Ljubljani, se lahko kje dobimo. Vrnit jo moram do 14ih ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.