Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je tommzy napisal:

Saj mene je skrbela prenizka temperatura olja ne previsoka. 😁

 

Edit:

Moja se vrti okrog 70-80 večino časa. 

 

Drugače pa sem danes opazil en ris po barvi... Pa nima še niti 4.000 prevoženih. Dvomim, da je od pranja ker uporabljam "špageti" rokavico in drugje ni pikice ali črtice spraskano. Ta pa se malo čuti...

 

Se da poflikat in spolirat brez barvanja? 

 

Sumim, da je nekdo podrgnil s čim ali pa nalašč... 

 

Nov pa že poliranje ali bog ne daj barvanje ...

 

Nimam sreče...

 

IMG_20251108_155857.jpg

Ne se sekirat, še več jih bo.... :nevem:

Napisano
pred 3 urami je tommzy napisal:

Saj mene je skrbela prenizka temperatura olja ne previsoka. 😁

 

Edit:

Moja se vrti okrog 70-80 večino časa. 

 

Drugače pa sem danes opazil en ris po barvi... Pa nima še niti 4.000 prevoženih. Dvomim, da je od pranja ker uporabljam "špageti" rokavico in drugje ni pikice ali črtice spraskano. Ta pa se malo čuti...

 

Se da poflikat in spolirat brez barvanja? 

 

Sumim, da je nekdo podrgnil s čim ali pa nalašč... 

 

Nov pa že poliranje ali bog ne daj barvanje ...

 

Nimam sreče...

 

IMG_20251108_155857.jpg

Pri mojem je en mali flek "črta" na vratih pri ogledalu. Zgleda kot bi rahlo temeljna barva ven tolkla ali avto na tem mestu ne bi bil opran. Podoben flek na istem mestu sem videl v salonu na CX-30 drugačne barve. Ne vem, če je krivo kako vpetje v tovarni, ko sestavljajo avte ali od transporta, ko je barva še sveža. Jaz sem tudi imel srečo, da sem že po mesecu dni lastništva imel 1. odkrušek na zadnih vratih. Neočiščen šoder od lanske zime je priletel od nasproti vozečega vozila in napravil 1mm odkrušek do temeljne barve. Na servisu sem kupil korekturo za nekaj manj kot 10€. Že pred nakupom sem se odločil za navadno belo barvo, ker jo lahko vsak majster zmeša, če bi bilo potrebno ponovno barvanje. Te Mazdine kovinske barve so res lepe, ampak sem tip, ki bi se sekiral za vsako prasko na kaki Soul Red😁. Ker mislim imeti avto vsaj 10 let, lažje spim z navadno barvo.

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Meni ga je na teh. priklopil na računalnik... 

Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉

 

To je bilo zjutraj, popoldan je že bilo 2,4 😀.

 

Sicer pa gredo kmalu dol.

pred 5 urami je tommzy napisal:

Saj mene je skrbela prenizka temperatura olja ne previsoka. 😁

 

Edit:

Moja se vrti okrog 70-80 večino časa. 

 

Drugače pa sem danes opazil en ris po barvi... Pa nima še niti 4.000 prevoženih. Dvomim, da je od pranja ker uporabljam "špageti" rokavico in drugje ni pikice ali črtice spraskano. Ta pa se malo čuti...

 

Se da poflikat in spolirat brez barvanja? 

 

Sumim, da je nekdo podrgnil s čim ali pa nalašč... 

 

Nov pa že poliranje ali bog ne daj barvanje ...

 

Nimam sreče...

 

IMG_20251108_155857.jpg

 

Dokler je ris v clear coat (prozoren lak), potem se da spolirati.

 

Na sliki izgleda kot da se to da spolirati.

 

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

 

To je bilo zjutraj, popoldan je že bilo 2,4 😀.

 

Sicer pa gredo kmalu dol.

 

Dokler je ris v clear coat (prozoren lak), potem se da spolirati.

 

Na sliki izgleda kot da se to da spolirati.

 

 

Ne kar polirati vsevprek. Tudi, če je risa samo na clearkoatu, je potrebno to delati z občutkom. Vemo, da je lak na novejših mazda zelo tanek in hitro lahko "prideš skozi". Če je res plitka ja, pa še to z posebnimi polirnimi, neagresivnimi pastami. Sem videl že par avtov, ko so z agresivnimi pastami poškodovali lak. 

 

 

Napisano

Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃

Napisano
pred 1 uro je tommzy napisal:

Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃

Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2025 ob 15:24 je tommzy napisal:

 😁

Drugače pa sem danes opazil en ris po barvi... Pa nima še niti 4.000 prevoženih. Dvomim, da je od pranja ker uporabljam "špageti" rokavico in drugje ni pikice ali črtice spraskano. Ta pa se malo čuti...

 

Nimam sreče...

 

IMG_20251108_155857.jpg

 

Naj te potolažim, prva rajsa najbolj boli, vse naslednje vedno manj.

Popravljeno od etcho
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano

Nekaterim ni važno, koliko denarja plačajo za kako stvar, da jo imajo radi. 

Lepo je videti, da nam je mar za svoje cx30. 😉

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Zdaj mi je šinila skozi glavo še ena podobnost Mazde s Ferrarijem.

Ne samo, da je Ferrari skopiral obliko cx30 na Purosangue, tudi Mazda je skopirala, če premečemo črke pri modelu z X motorjem, naziv. CX30 z motorjem X = CXX30, kar potegne analogijo s Ferrarijem FXX. 😂

Ah, pustimo stat, nisem še spil jutranje kave. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 2
Napisano (urejeno)
dne 5. 11. 2025 ob 9:13 je Sivc 1 napisal:

Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok? 

 

Normalna zadeva, to je stikalo za polnjenje z regenerativnim zaviranjem. Ko zaviraš se polni "druga baterija"

Popravljeno od Magoče CX-30
Napisano (urejeno)
dne 9. 11. 2025 ob 22:16 je Alex napisal:

Nekaterim ni važno, koliko denarja plačajo za kako stvar, da jo imajo radi. 

Lepo je videti, da nam je mar za svoje cx30. 😉

 

Točno tako. Saj nima veze ali je 30k€ ali pa 60k€. Določenim nam je mar za svoj avto ne glede na vrednost. 🙂

 

Edit: 

Mi je pa vseeno čudna še vedno poraba... 

A je normalno, da na ravnini po mestu če pospešujem z malo gasa (še niti cm pritisnjena stopalka) in mi kaže trenutno porabo 10-13l/100km. Ali več včasih.

 

Aja pa zakaj vedno natankam samo 40-41 litrov a doseg je pa pod 30-20km pred tankanjem? Blizu nule. 

 

A nima CX30 48l oziroma 51l tank? Po navodilih je že tako. 

 

Zakaj pol natankam samo okrog 40 litrov?

Popravljeno od tommzy
Napisano (urejeno)

Še en test, sicer ameriške verzije. Mi je pa zanimiv rumeno poudarjeni naslov videa, 😃...

 

 

Popravljeno od goB
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je tommzy napisal:

 

.

A nima CX30 48l oziroma 51l tank? Po navodilih je že tako. 

 

Zakaj pol natankam samo okrog 40 litrov?

Po tehničnih podatkih za CX-30 imajo vse 51 litrski rezervoar, razen modeli z AWD 48 litrov. 

Rezervoar bi naj bil tako skonstruiran, da ima mislim da vsaj 10% rezerve od skupne kapacitete, naj me kdo popravi če se motim. Ko ti prikaže nula kilometrov, imaš torej še vedno 10% goriva v rezervoarju. Pa verjetno nikoli ne greš tankati ko je nula, ampak mogoče na prikazanih ca. 70, 80km, vsaj jaz (ti si napisal sicer na 30). Pa še malo je lahko napake v prikazu nivoja in je to to. Jaz na nekje 80km preostanka tankam nekje do 42 litrov, če bi preračunal je približno ok (ca. 5 litrov rezerve + ca. 4 litre še preostanek prikazanih km  = ca. 9 litrov + 42 =51 litrov).

Kapaciteta rezervoarja, tabela spodnja vrstica.

image.png

Popravljeno od goB
Napisano

A smem vprašat, v čem je fora, da bi se moral vozit, do zadnje kapljice v tanku? Pa sej to ni EV, da zapraviš 3/4 ure na polnilnici, ampak si pri tankanju navadno prej k v 10 minutah spet nazaj na cesti. Zakaj pol do konca vozit pa tvegat, da obstaneš, da se ti pumpa pregreje, da smeti pobere pa še kaj bi se našlo?

33112_1.png

Napisano

Zato, da vsaj približno vem kje je meja. Saj drugače grem vedno prej sli pa takoj ko se lučka prižge oziroma opozorilo na ekranu. 

Vem da ni dobro čisto spraznit zaradi smeti, pumpe itd...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.