Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X...

 

Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. 

Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉

 

X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. 

 

Napisano
pred 5 minutami je tommzy napisal:

Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X...

 

Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. 

Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉

 

X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. 

 

Kolikokrat moramo še napisati. 

Ga motorji so bili vedno in so še vedno vstopni motorji (prav tako je tudi mini dino in je tudi cenejši -stara tehnologija)x  186 je bil vedno in je še vedno top motor pri prodajnih modelih cx 30. Pa lahko si vi razlagate kolikor hočete,tako pač je 😉 

Sedaj forsirajo ta mini dino  motor, ker je večji zaslužek na njih.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.