Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

 

hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je :bravo:

To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉

 

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉

Drži, vemo pa tudi tisti, ki smo šli na testno vožnjo obeh motorjev.

Napisano

Sem že enkrat po testu realno napisal, da mi je tudi dino 140 ok za vozit, ampak na isti relaciji, isti dan in tekoč promet je razlika med njima cca 0.5 L. Pri nekaterih vidim, da je celo 1.5 L. Se pa vprašam kako lahko primerjate X2.0 in dino 2.5 motor🤔 To je isto kot, da bi primerjal prejšnjo 3ko 1.6 in 2.0.....:nevem:. Hipotetičo rečem kaka bi pa npr. bila razlika pri X2.5 in dinom 2.0 🤔 Mislim, da vsi vemo kakšna. To se tako ne da primerjat ampak testirat, skolkulirat in se odločit za X ali dino 🤔. Isto kot za kolesa 16"ali 18".... :nevem:

Jaz bi danes kupil dina glede na vse kar dam na papir in primerjam. Takrat pa je bil g165 za dva jurja manj dosti slabša izbira kot pa X186 :bravo: 

Sem pa zelo zadovoljen in samo čakam na izid nove CX-30..... :danzoman:

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Sem že enkrat po testu realno napisal, da mi je tudi dino 140 ok za vozit, ampak na isti relaciji, isti dan in tekoč promet je razlika med njima cca 0.5 L. Pri nekaterih vidim, da je celo 1.5 L. Se pa vprašam kako lahko primerjate X2.0 in dino 2.5 motor🤔 To je isto kot, da bi primerjal prejšnjo 3ko 1.6 in 2.0.....:nevem:. Hipotetičo rečem kaka bi pa npr. bila razlika pri X2.5 in dinom 2.0 🤔 Mislim, da vsi vemo kakšna. To se tako ne da primerjat ampak testirat, skolkulirat in se odločit za X ali dino 🤔. Isto kot za kolesa 16"ali 18".... :nevem:

Jaz bi danes kupil dina glede na vse kar dam na papir in primerjam. Takrat pa je bil g165 za dva jurja manj dosti slabša izbira kot pa X186 :bravo: 

Sem pa zelo zadovoljen in samo čakam na izid nove CX-30..... :danzoman:

 

 

Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati.

Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺

 

 

Napisano

Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča. 

 

Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 

Napisano

Ja res je ampak pri m. hibridih se vse skupaj malo drugače občuti to, kot pa pri  klasičnih atmosfercih. 😉

Napisano
pred 15 urami je GregorV napisal:

Samo original 17" niso na voljo, ali pač?

 

Kot sem že napisal v drugi temi, meni neoriginalna platišča ne sedejo.

 

Za CX-30 je original samo 16 ali 18 col, prav tako je že izvedena homologacija. Za 17 bi moral posebej na homologacijo.

Napisano
pred 7 minutami je goB napisal:

Za CX-30 je original samo 16 ali 18 col, prav tako je že izvedena homologacija. Za 17 bi moral posebej na homologacijo.

To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča. 

 

Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 

X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem. 

No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja.

Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna 

 

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna

 

Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je goB napisal:

Za CX-30 je original samo 16 ali 18 col, prav tako je že izvedena homologacija. Za 17 bi moral posebej na homologacijo.

 

Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah. 

Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti. 

Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča. 

 

-----

 

Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?

 

LP

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.

Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4. 

Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba. 

Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.

 

 

Napisano

Ja, 2.5 porabi več od 2.0, G več od X. Udobje se plača.

 

Zadnjič sem imel namen kupiti M2 G115 Revolution top, letnik 2018, imela je 32.000 km, 1. lastnik. In bela. :) Pa sem po nekaj 100 m preizkušanja ugotovil, da to ni to in bom gledal za Mazdo 3 G120. Zame neprimerno boljši avto.

Napisano
dne 21. 8. 2025 ob 15:48 je Bini napisal:

  TEST : CX-30  G140 centre-line-designe. 

 

Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁

Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴

V Celu sem števec resetiral. 

Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌

Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100. 

Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴

 Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega. 

Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti!

Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti. 

Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega..... :nevem:

Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉

 

 

 

IMG_20250821_083859.jpg

IMG_20250821_083840.jpg

IMG_20250821_111249.jpg

IMG_20250821_111812.jpg

IMG_20250821_081728.jpg

IMG_20250821_083615.jpg

IMG_20250821_095621.jpg

IMG_20250821_100106.jpg

IMG_20250821_104133.jpg

IMG_20250821_083932.jpg

IMG_20250821_105821.jpg

Tule sem lepo vse opisal in je dejansko najbolj relevantno vse opisano, ker so enaki pogoji in enak avto in ni AT ali 4x4.Vse druga je natolcevanje tistih, ki nočejo razumet situacije in samo malo pod..... vajo. 🥴 Še enkrat, vsak kupi kar mu paše in tisto je po njegovem najboljše.... :nevem:

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Še enkrat, vsak kupi kar mu paše in tisto je po njegovem najboljše.... :nevem:

 

Ampak to v tej temi ni razvidno, ker X186 mafija ku*ca vse, ki imajo G motor, pa 16' platišča.

 

 

Napisano

Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor. 

 

Spritmonitor.de

CX-30 186 manual 6,60

CX-30 186 automatic 7,30

CX-30 140 manual 6,62

CX-30 140 automatic 6,95

 

Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti. 

Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča. 

Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje.

Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.

 

Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira.

Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
    • zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?
    • Po dveh letih ga nebo noben prodal, razen dotalke.... 🥴
    • Ja, spet bodo plačali penale EU par milijonov €, namesto, da bi ta denar financirali v investicijo državljanom v panele kdo jih pač hoče in bi s tem  zadovoljili EU kvotam v zeleno energijo... 🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.