Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Slivka napisal:

Saj so mu pred kratkim fejst-liftal cenik. A ni zadosti?

 

 

Ampak cena CX-30 je zadnje 4 facelifte cenika enaka :) ...

 

 

 image.jpegimage.jpeg

 

image.jpeg image.jpeg

 

Sele ce gremo skoraj eno leto nazaj je cena nekoliko nizja ... :) 

 

image.jpeg

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na to itak nimamo vpliva :) ... Je samo komentar na "fejst liftane" cene :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

in pa tudi s popusti so bili včasih precej radodarni, zdaj pa ko ima raja denar in se aute kupuje kot za stavo jih pa ne potrebujejo več toliko

Vsi razn Ferk 😆

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Zato pa so butična znamka.

 

In pred izumrtjem - v EU ne le pri nas.

Za mene avta nimajo več. Za ženo še mogoče. Čeprav M2, bi imel bolj močno....

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je klemen 77 napisal:

Ja cena je pa sla gor .

Sam kaj nj vlagam v star avto al pa?

 

 

 

Pri nas smo premlevali to verzijo. Prijatelj se ukvarja z restavriranjem starodobnikov. In je bila ocena od 7.000 do 10.000 za restavriranje naše Mazde 5, traja pa kakšne pol leta. Nato sva se z ženo pogovorila in se kljub vsemu odločila za novi avto. Pa nama je že žal, čeprav novi avto sploh še ni prišel k hiši...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je klemen 77 napisal:

Danes za popust sploh ne slisijo🤓

 

Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.

Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.

Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...

 

Glede na to, da Mazda nima v prodajnem programu takega vozila, predvidevam, da bo pri hisi ostala samo se ena Mazda ... :P 

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 3. 2023 ob 16:40 je klemen 77 napisal:

Osebno ne maram avtomatika.

pac moja odlocitev

Za avto sem se odlocil ker je bil prejsni star 13 let . Pa je zelo dobro sluzil.

 

Za cx 30 pa zato ker sem iskal malo visji avto pa edini avto ki mi je bil oblikovno vsec. Pa minimalizem v kabini. 
 

 

Formentorja CUPRO si kaj gledal glede na to, da si imel prej SEAT-a... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Popolnoma nov.

 

Za rabljenega dvomim, da bi zdržal dolgo pri nas. Še če vzamem popolnoma novega, je po desetih, dvanajstih letih zrel za odpis...

Dejansko me zanima, kaj si našel s temi specifikacijami. Sodelavec ima podobne robne pogoje (4 otroke ...) in išče (sicer ne še tako intenzivno) tak avto, pa se je nekako že sprijaznil z avtomatikom; z ročnim je našel edino Forda Tourneo, ki pa mu ni najbolj OK. Sedaj pa je posvetil žarek upanja, tako, da če ni to državna skrivnost javi, kaj si našel...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Freak napisal:

Ferrari spent millions developing a Mazda MX-30

 

Ferrari spent millions developing a Mazda MX-30

Iz tega primera se zdi,da je Ferrari pravzaprav Mazda.....🤗

Ps; a se samo meni sdi,da ima CX-30 zadaj 15" kolesa.....:wub:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žalostno je, da je Ferrari sploh naredil SUV-a, tako kot nekoč karavana. To so butasti načini kako lovit kupce. Ferrari je nišna znamka superšportnih avtomobilov in ne trendovskih prevoznih sredstev.

 

Je pa drugač iz slike lepo razvidno kako bi CX-30 lepše izgledala z nekoliko manjšimi obrobami okoli blatnikov in karoserije. Verjetno bo na enem izmed prihodnjih FL-jev to popravljeno.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.