Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Napisano
11 hours ago, mario3 said:

Zdravo.

 

Od zadnjega servisa sem prevozil malo čez 13k km, pa se mi je prižgala lučka za olje. Nivo sem preveril in je res blizu minimuma. Zanima me, ali je taka poraba olja normalna? Gre pa za motor g150, ki ima cca. 50k km. 

Če gre za nov motor bi še razumel, če ima pa za seboj nevem 50 in več tisoč km, bi pa rekel da to ne more bit normalno ??

Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Napisano
pred 1 uro je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

Napisano

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega. Če bo hotu stalno olje preverjat, pa razmišljat če bom mel dost olja od A do B, pol bi bil še kar na oplu :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

tako ja, ker ponavadi, ko se prižge lučka je že too late :)

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Napisano
pred 5 urami je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Sigurno se pozna to olje saj je bolj redko, jaz bi točil 5w-30 kot se je prej. 😉

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Kdaj pa kdaj treba haubo odpret... 

Pa tud pogledat mal tekočine zraven:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tisti, ki imamo Mazde, odpiramo pokrove motorja, brez skrbi. Jaz sem do zdaj na Mazdah odpiral pokrove motorja redno vsakih šest let - ko je odpovedal akumulator. 

 

No, zadnje čase pa po vsakem servisu, da sem pozabljeno orodje ven pobral...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Napisano

Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

  • Haha 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

Porabiš manj olja.... 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Pozabil si še na blinker fluid😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 53 minutami je FuManchu napisal:

Pozabil si še na blinker fluid😁

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

 

Odlično, vidim da obvladaš posel in hvala za navodila. Bi pa rabil še nasvet kako pravilno zamenjat letni zrak v gumah za zimskega in kako se znebit dead pixlov na led žarometih. S pirotehniko imam izkušnje, tako da bom pravilno proženje airbagov lahko testiral sam, rabil bi pa še optimizator klime na prihajajoči vpliv El Ninja, pa ADblocker za radijske postaje, ker mi grejo njihove reklame že resno na organ.

 

33112_1.png

Napisano

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Seveda, @Boss, a še nisi slišal, da se pri Mazdah maši sito v karterju. Če zraven olja naliješ še vitrex, se motor od znotraj lepo očisti...

 

Sam osebno tega sicer nisem prakticiral, ker sem avto prodal, ko ni imel niti polnih 360.000 km, ampak nekateri so baje kar imeli težave s tem sitom. Sem trdno prepričan, da vsi tisti, ki so imeli težave s sitom, niso nalivali vitrex k olju...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

 

Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo :) od vsake prodane cx-30...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.