Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30


Bini

Priporočeno sporočilo

dne 31. 10. 2023 ob 21:39 je Sonyfan napisal:

Bil te dni z družino na Lošinju. Tja dol, nekaj vožnje po otoku in nazaj. Kdor pozna otok, ve da se da lepo kruzat s konstantno hitrostjo 80-100km/h. Bili štirje v avtu, povprečje po BC: 6,9. Ne vem kako vam uspe doseči 5,9...?

 

To je pa pol druga tema ''prigode v prometu'', kjer jih @Boss posname kako cjazijo 60 tam k je 90 :D 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 11. 2023 ob 9:44 je MazdaBoy napisal:

Pa sej to ni velka poraba ali pač? 🤔

Ne tožim nad veliko porabo, sploh ne. Samo radoveden sem s kakšnim načinom vožnje, enim uspe še za liter manj. Aja, avto je z ročnim menjalnikom.

Popravljeno od Sonyfan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Sonyfan napisal:

Ne tožim nad veliko porabo, sploh ne. Samo radoveden sem s kakšnim načinom vožnje, enim uspe še za liter manj. Aja, avto je z ročnim menjalnikom.

Verjetno zelo nežna vožnja, ane. Pa saj na avtocesti pri 120 km/h konstantne vožnje še jaz z 2,5l bencinarjem vozim z nekih 6,5l/100km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Sonyfan napisal:

Ne tožim nad veliko porabo, sploh ne. Samo radoveden sem s kakšnim načinom vožnje, enim uspe še za liter manj. Aja, avto je z ročnim menjalnikom.

Naj te potolažim, meni je danes od doma(Šentjur) do Postojne v deževnem in ful vetrovnem jugozahodniku pila 7.4,nakar se je spustila na 6.2 do Opatije.... 👌Veter in dež se zelo pozna pri porabi, še nikoli tako. 🥴Vmes sem še bil na Učki na 900m n/v. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Evo, poročam o porabi na eni daljših relacij v 3 dneh. Pet potnikov in poln prtljažnik na relaciji 1420km. Od doma do Mostarja z raznimi ogledi na poti sem imel porabo cca 5.8l/100km,večina od 750km je bilo prevoženo po regionalkah in po mestih. Do vrha Jahorine in Trebeviča je narasla na 6.0, do Sarajeva se je pa spet spustila na 5.8.....👍

Na poti domov iz Mostarja preko Blagaja in Međugorja je bilo pa večino od 670km narejenih po AC pri hitrosti 140-150km/h kar pa je povišalo tudi skupno povprečno porabo na 6.3l/100km... :prstgor:

Moram pa tudi omenit, da po Bosni ni kaj veliko elektrikarjev in je vozni park predvsem dizelski in precej star.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.