Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je anzman napisal:

Zanimam se za nakup mazde 3. Ker z mazdami nimam izkušenj, me zanima kakšni so sedaj ti motorji G140 in X186 je to da je poraba ugodna zgolj marketing ali dejansko drži

 

Kar precej drži. Bencinska Mazda 6 G165 MT 2.0 danes pije slabih 7 litrov (po števcu povprečje 6,5), Mazda 626 2.0 je 20 let nazaj pila 1-2 litra več. Tudi sam sem bil 5 let nazaj podobno skeptičen, sedaj vem da je opazna razlika glede porabe med prejšnjimi in sedanjimi generacijami bencinskih motorjev.

 

Sama poraba je seveda odvisna od relacij ... samo kratke mestne vožnje (še posebno pozimi) lahko porabo krepko zvišajo, sploh bi večjih motorjih. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Mazda6 13 letnik 165 bencinar, mestna vožnja 7, lokalne ceste po predpisih pa pod 6. Vinjete pa nimam. 

Napisano

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

Naslednjič tankam na Shelu... 🤗😉

Napisano (urejeno)
dne 9. 12. 2024 ob 7:01 je Alex napisal:

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Tudi ok... 🤗😉

Napisano

Moja nekdanja razbita 3ka se je že prodala... :nevem:

Veliko sreče in užitkov v vožnji mu želim... 👍😉

IMG_20241213_155845.jpg

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Na računalniku... Kaj na telefonu tudi? 

 

 

Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20341762&display=Mazda Mazda3

 

res lep avto, ampak očitno ni pravi čas za kupovanje rabljenih, ker cene niso ravno normalne :)

Sam zimske feltne nimajo pravi ET. Nekam ven štrlijo. Pa tud feltne sploh ne pašejo na tak avto.

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
pred 33 minutami je 50keda napisal:

Tale mi sliči na tisto ki jo je imel Frank/Frenk na našem forumu a ni ta?

 

Zgleda, da tut je se vedno on lastnik 🙂

 

Screenshot_20250110_123106_com.microsoft.emmx_edit_76237001026594.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Je tako

Ma se mi je že takrat zdelo preveč lepo, da bi bilo resnično (tak interes za drag malo rabljen avto). 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 16. 12. 2024 ob 9:38 je Bini napisal:

Meni je pa ok cena, ker ima ful opremo... 😉

 

Previsoka. Realno nastavit na 20k€ in bo šla za 19k€.

33112_1.png

Napisano

Fant je mal zajebu... ta motor ne nadomešča vseh dvo litrskih.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Fant je mal zajebu... ta motor ne nadomešča vseh dvo litrskih.

Kako, da ne. 3jko lahko se sam z 2.5 motorjem narocis

 

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA3/5HB/

Napisano

V ceniku na njihovi strani so še vedno ?zmeden?

 

Aja, pravo stopnjo opreme moraš izbrat. V osnovni je pač res samo ta motor.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.