Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je anzman napisal:

Zanimam se za nakup mazde 3. Ker z mazdami nimam izkušenj, me zanima kakšni so sedaj ti motorji G140 in X186 je to da je poraba ugodna zgolj marketing ali dejansko drži

 

Kar precej drži. Bencinska Mazda 6 G165 MT 2.0 danes pije slabih 7 litrov (po števcu povprečje 6,5), Mazda 626 2.0 je 20 let nazaj pila 1-2 litra več. Tudi sam sem bil 5 let nazaj podobno skeptičen, sedaj vem da je opazna razlika glede porabe med prejšnjimi in sedanjimi generacijami bencinskih motorjev.

 

Sama poraba je seveda odvisna od relacij ... samo kratke mestne vožnje (še posebno pozimi) lahko porabo krepko zvišajo, sploh bi večjih motorjih. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Mazda6 13 letnik 165 bencinar, mestna vožnja 7, lokalne ceste po predpisih pa pod 6. Vinjete pa nimam. 

Napisano

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

Naslednjič tankam na Shelu... 🤗😉

Napisano (urejeno)
dne 9. 12. 2024 ob 7:01 je Alex napisal:

4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Tudi ok... 🤗😉

Napisano

Moja nekdanja razbita 3ka se je že prodala... :nevem:

Veliko sreče in užitkov v vožnji mu želim... 👍😉

IMG_20241213_155845.jpg

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Na računalniku... Kaj na telefonu tudi? 

 

 

Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20341762&display=Mazda Mazda3

 

res lep avto, ampak očitno ni pravi čas za kupovanje rabljenih, ker cene niso ravno normalne :)

Sam zimske feltne nimajo pravi ET. Nekam ven štrlijo. Pa tud feltne sploh ne pašejo na tak avto.

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
pred 33 minutami je 50keda napisal:

Tale mi sliči na tisto ki jo je imel Frank/Frenk na našem forumu a ni ta?

 

Zgleda, da tut je se vedno on lastnik 🙂

 

Screenshot_20250110_123106_com.microsoft.emmx_edit_76237001026594.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Je tako

Ma se mi je že takrat zdelo preveč lepo, da bi bilo resnično (tak interes za drag malo rabljen avto). 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 16. 12. 2024 ob 9:38 je Bini napisal:

Meni je pa ok cena, ker ima ful opremo... 😉

 

Previsoka. Realno nastavit na 20k€ in bo šla za 19k€.

33112_1.png

Napisano

Fant je mal zajebu... ta motor ne nadomešča vseh dvo litrskih.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Fant je mal zajebu... ta motor ne nadomešča vseh dvo litrskih.

Kako, da ne. 3jko lahko se sam z 2.5 motorjem narocis

 

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA3/5HB/

Napisano

V ceniku na njihovi strani so še vedno ?zmeden?

 

Aja, pravo stopnjo opreme moraš izbrat. V osnovni je pač res samo ta motor.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.