Skoči na vsebino

Moj prvi avto


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

pred 21 minutami je g.Wankel napisal:

S kakšno konjažo pa ste začeli pri prvem avtu? :D (če lahko nadaljujem off-topic)

34KM, Renault 4 - prvi lastniški

130KM Hyundai Lantra in 80KM Hyundai Pony - prva avta, ki sem ju redno vozil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Megane 1.6 110 konjski, to so bili časi ja

 

A prva generacija? Drugo sem imel za službeno vozilo kar dolgo :D

 

pred 25 minutami je Boss napisal:

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

 

Super!

Moj prvi je bil Chevrolet Kalos (nekje okrog 65 konjev, se mi zdi), nekaj let preden sem prišel na ta forum in kupil rumenko :D

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fičo… oz Zastava 750 … ;) kakšno leto, potem pa Jugo 45 (ja, še tisti, ki je bil z “J” in ne kasneje, ko se je preksrtil v Yugo ;)  … )… 

 

Barva fička je bila umazano bela… ;) Jugo je bil pa SMB zelen ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A motorji tudi štejejo?

 

Prvi avto je trenutna Mazda (2.2d, 175km, 2015), prej sem vozil družinsko Toyoto Yaris 1.0 (2001 letnik), ki jo še vedno koristim do Ajdovščine in nazaj.

 

Motorji pa - APN 6 (1986), ki je še vedno doma, in če bog da sina, ga bom učil gor se vozit

 

Cagiva Raptor 125 - 2005 letnik (2 taktna puščica)

 

Honda Hornet 600 - 2007 letnik

 

Aprilia Caponord 1200 - 2017 letnik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

101-ka Confort, z vgrajenim motorjem od fiata regate (82 konj, 5 brzin). Dvojni karburator Weber, sprint filter. 

Montirani amortizerji in vzmeti od fiata 127 sport, zato znižana, pnevmatike 185... Auspuh zavarjen na Tomusu dvojni kolektor, inox komplet. Cel bele barve, tudi maska. Ta stoenka je letela kot strela, a tudi benzina je popila kot kak super športnik. 😊

  • Všeč 4
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nullHonda Prelude 2.0 135km, let.97, to je bil stroj s katerim sem naredil cca.150k km brez ene same težave (na podlago 100k km), ko sem jo prodal je imela 248k km.....(še boljša bi bila 2.2 ampak jih skorajda ni v SLO)....

image.jpeg

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Moj prvi je bil pa yugo 60 Amerika, je imel števec v miljah in km... 😊

Letel je pa samo 160km/h.... :nevem:

Do 65kkm,ko sem ga prodal nobenih problemow.... 😊😉

 

 

A ni bil to yugo florida?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.