Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo po vseh temah se piše o gumah samo v tej nič.

 

Torej na CX-5 imam še original letne gume letnik 19 z 3 mm profila in razmišljam o menjavi. sedaj pa kaj vzeti v dimenziji 225/55-19 @LabiGT ti si včasih kako pametno tudi tukaj povedal ne samo v "oni - hot" temi. Moje želje so pa v tem vrstnem redu:  da je dobra po mokrem, dobra po suhem, tiha, mala poraba, nato obraba gume. Želja je da imajo zaščito platišča

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne balinaj!

Kot prvo: pravi terenci nimajo presek 55.

Kot drugo: SUV gume niso prave terenske gume, torej jih nimajo pravi terenci.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 7 urami je mazdaman napisal:

Evo po vseh temah se piše o gumah samo v tej nič.

 

Torej na CX-5 imam še original letne gume letnik 19 z 3 mm profila in razmišljam o menjavi. sedaj pa kaj vzeti v dimenziji 225/55-19 @LabiGT ti si včasih kako pametno tudi tukaj povedal ne samo v "oni - hot" temi. Moje želje so pa v tem vrstnem redu:  da je dobra po mokrem, dobra po suhem, tiha, mala poraba, nato obraba gume. Želja je da imajo zaščito platišča

WWW.GUMAX.SI

CONTINENTAL PremiumContact 6 225/55R19 103V XL | Letne pnevmatike

Drugace pa GY efficient grip suv 2, sam pa nimajo felgnšuca :)

XL pa morajo biti vse, ker v tem rangu so hitrostni razred V. Avti pa cedalje hitrejsi, tezji in visji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Potem je ta tudi ok ima namreč neke črke se noter

ZAVERSKI.EU

CONTINENTAL 225/55 R19 103Y PremiumContact 6 NF0 XL



Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja tisto NF0 pomeni, da so narejene za Porscheje. Jaz bi raje vzel brez oznak.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zjutraj sem si malo privoščil nexen su4 v mokrem in moram priznat da so definitivno boljše od tovarniškega bridgestona, res se držijo, upam da tako ostane tudi v sledečih sezonah.

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Zjutraj sem si malo privoščil nexen su4 v mokrem in moram priznat da so definitivno boljše od tovarniškega bridgestona, res se držijo, upam da tako ostane tudi v sledečih sezonah.

 

Tudi sam sem danes zjutraj z staro 6-ko malo preizkusil enake nexen po dežju. Res presenetljivo dobro držijo. 👍

 

 

Napisano

Sem vam rekel, da uporabniška mnenja ne bi smela lagat - v primerjavi z uradnimi testi, kjer nikol ne veš kako bo. Sicer ste me pol hitro utišali, da to ni to - verjamem da ni na nivoju gume za 200€, point pa je, da je za svoj denar res presenetljivo dobra. 

No jaz je (še) nimam - če bom letos menjal bom pomoje tudi to vzel :) 

Napisano (urejeno)

Zame bi bil tudi Nexen čisto OK, sem prepričan. 🙂

 

Po nekaj vožnjah z Michelin Pilot Sport 5 pa opažam, kot sem tudi pričakoval, da so res za odtenek bolj udobne, kot prejšnje Bridgestone Turanza 005 A. To se opazi, ko zapelješ čez flike ali luknje na cesti, ko se udarce gume čuti opazno bolj blago. Sedaj tudi vem, zakaj mi je bila vožnja z avti, ki so imeli obute te vrste gume (Michelin Pilot sport 3, 4 ali 5), zelo prijetna.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Sem vam rekel, da uporabniška mnenja ne bi smela lagat - v primerjavi z uradnimi testi, kjer nikol ne veš kako bo. Sicer ste me pol hitro utišali, da to ni to - verjamem da ni na nivoju gume za 200€, point pa je, da je za svoj denar res presenetljivo dobra. 

No jaz je (še) nimam - če bom letos menjal bom pomoje tudi to vzel :) 

V primerjavi z mojimi  good year assimetric 5 je res za odtenek slabša na mokrem (z enako hitrostjo v rondoju) a ju ne morem primerjati, saj so nexen širine 215, GY pa 245.So pa nexen presenetljivo tihe pri 130/ uro. 

 

 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, saj jaz bi jih vzel zaradi comforta - tišine recimo, bolj kot kaj drugega :)

Komot. Mene je že do sedaj pozitivno presenetila. Za udobno vožnjo je po moje zakon. Edino zna bit, da se bo hitro obrabila, kot so nekateri uporabniki pisali. Aja, pa rob ima, da zaščiti feltno. Prejšnje Conti ga niso imele. 👍

 

 

Napisano
pred 55 minutami je Alex napisal:

V primerjavi z mojimi  good year assimetric 5 je res za odtenek slabša na mokrem (z enako hitrostjo v rondoju) a ju ne morem primerjati, saj so nexen širine 215, GY pa 245.So pa nexen presenetljivo tihe pri 130/ uro. 

Kako pa ugotoviš da je odtenek slabša? Kaj, te ven nese?

Napisano
pred 20 minutami je NevLado napisal:

Kako pa ugotoviš da je odtenek slabša? Kaj, te ven nese?

Ne. Pri GY greš kot po tirnicah in imaš skozi enak občutek na volanu. Pri nexen pa gre v redu do ene točke, ko malce "spusti". Tu seveda govorimo o večjih hitrostih skozi rondo. Pri normalnih se tega ne opazi in je nexen odlična. 

 

 

Napisano

Te stvari sem vam že pisal leto,dve nazaj,da so Nexsen in tudi Maxxis ok gume za normalno vožnjo in tak denar.....👌

Napisano
pred 49 minutami je Bini napisal:

Te stvari sem vam že pisal leto,dve nazaj,da so Nexsen in tudi Maxxis ok gume za normalno vožnjo in tak denar.....👌

Gume je potrebno stestirati pod določenimi pogoji (ko sam veš, kje imaš pri dobrih gumah limit) in na podlagi tega lahko rečeš, ali je to dobra guma ali ne. Saj načeloma v suhem so vse gume bolj ali manj v redu. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

 

Tudi sam sem danes zjutraj z staro 6-ko malo preizkusil enake nexen po dežju. Res presenetljivo dobro držijo. 👍

Uf, jaz sem pa danes imel živo drsalnico s zimskimi gumami Sava dve leti stare in že bolj na koncu-za proč (3mm profila)......😝

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Uf, jaz sem pa danes imel živo drsalnico s zimskimi gumami Sava dve leti stare in že bolj na koncu-za proč (3mm profila)......😝

Čisto lahko, da je večja težava v tem, ker že dalj časa ceste ni spral dež in je ob današnjem dežju nastala emulzija. Spomnim se naše stoenke na jadranski magistrali, po plohi je nekoč kljub bremzanju šla kot po ledu.?zmeden?

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Čisto lahko, da je večja težava v tem, ker že dalj časa ceste ni spral dež in je ob današnjem dežju nastala emulzija. Spomnim se naše stoenke na jadranski magistrali, po plohi je nekoč kljub bremzanju šla kot po ledu.?zmeden?

To tako ali tako ampak,ampak Alexove Nexsenke so imele isto-enako cesto pa so držale vredu,na to sem ciljal😉

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Bini napisal:

To tako ali tako ampak,ampak Alexove Nexsenke so imele isto-enako cesto pa so držale vredu,na to sem ciljal😉

Pazi,  Aleksove😜

Ne, je pa danes res blo kr nevarno na cesti. Jaz sem se za letne odločil kr za mišelinke. So mi pilot sport 3 odlično služile.

Popravljeno od Gregster
  • Všeč 3
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.