Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Drugače sem se za GY odločil po priporočilu soseda - vulkanizerja, glede na ceno naj bi dobil največ. Tudi naročil pri njemu in ko se bom odločil za menjavo, me bodo že čakale. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz dam jutri Nexenke gor , pa da vidmo. Danes sem bil na Vojskem nad Idrijo, mislim...ovinkov da je joj. In v nedeljo grem spet, z nexenkami, pa da vidimo haha :D

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Test resnejših gum. 😊

 

WWW.TYREREVIEWS.COM

If you've ever dreamed of seeing the Michelin Pilot Sport 5, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Continental...

 

https://www.tyrereviews.com/Search/Size/225-45-19/Season/Summer


 

Nexenke v dimenziji za m6 majo isto 3.5 zvezdic kot bridgestone in as5/6 :D 

Napisano

Treba je tudi vzeti kot rezervo, da so na tyrereviews to osebne ocene in pri gumah je lahko nekomu, ki se fura po mestu ocena pnevmatike 5, pri drugemu na relaciji lahko pa 1.

Veliko ljudi tudi ne loči med razredi max, ultra, touring itd...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ja imaš prav, na vseh dimenzijah je samo pičla 2% razlike, pri čemer je bazen reviewou za nexenko večji za kar 4x

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

 

 

Napisano

Prejle sem izmeril globino na mojih 19" GY za M6. 

Dve imata še 6 mm profila, dve pa 5,20 mm. 

Sem mislil, da so  bolj spiljene po treh letih uporabe. Tako, da bodo še za eno sezono. 

 

 

Napisano

Prvih 15km z nexenkami je mimo, in je res zaenkrat top. Prvo kar opaziš je to, da misliš da se pelješ po zraku, ker jih NE slišiš. Se ne hecam. Sem šel namenoa na AC , pri 120kmh slišiš samo veter, ki gre mimo ogledal. Gum pa praktično ne. Tako da kapo dol, upam da tako ostane. Za ostalo bomo pa še videli. Handling se mi zdi ok, niso premehke, kot so nekateri omenjali. Res pa je , da imam napumpane na 2.7 - 2.8 bara.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Tihe so ker si bil navajen na zimske,mehke pa niso ker še ni poletje.....😊

So pa sagotovo vredu gume za to ceno....👌

Napisano

Če so XL nimajo bit kaj mehke, no odvisno kaj je mehko :) Bomo videli, približno pa vem kako so bile glasne Bridgestonke na AC, tole je res milina. No saj so pomoje skoraj edine z 68dcb.

Napisano
4 hours ago, Alex said:

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

 

 

Napisano

To jo je vulkanizer toliko napumpal bom še jutri nekje na benzi preveril da slučajno manometer ne laže doma.

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki.

 

Tole pa preprosto ne verjamem. Verjel bi ti, če bi rekel, da pumpaš preko 3 bare.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Jaz nekje 2,5. To mislim, da je maksimalno za te gume. Jih zvozim in nato zamenjam z kakimi resnimi gumami. 

 

 

Napisano

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

Napisano
pred 4 minutami je MarkoSolnir napisal:

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

če imaš v prometni dimenzijo 214/45/R18 89W, potem lahko montiraš to dimenzijo ampak z višjim hitrostnim/težnostim indexom, torej je 93W povsem ok

Napisano

Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?

 

nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo? :D

image.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.