Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Napisano
pred 8 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Važno, da si dobil boljšo kot pa slabšo oziroma mehkejšo gumo... 👍

Napisano (urejeno)

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 10 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

Napisano
pred 20 minutami je godlike napisal:

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

 

pred 43 minutami je Tilen5 napisal:

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

 

Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..

Napisano

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Napisano

Jaz zaenkrat sem z Bridgestone Alenza 001 v dimenziji 235/50 R20, zadovoljen... Tudi na mokri cesti drzi odlicno... Bomo pa videli, kako bo po dveh ali treh letih ... Pri CX-5 je bila po stirih letih sicer se z vec kot dovolj profila... sem pa cutil, da na mokri cesti ni OK drzala v zavojih... zato sem jih potem zamenjal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Se strinjam.

Malo je bilo provokacije.

 

Mi je pa zelo zanimiv test, ker ni podoben ADAC-ju.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

No lih to sem hotu rečt. Sem meu potenzo in je bila vrhunska guma. Še malo manj se je obrabljala, kot se mišelinka.

Napisano

Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.

Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje,  saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Na Fordu trpim Primacy 4+.

 

Zamenjava M2 pa pride z letnimi, kot vsak novi avto, ne glede na to ali je zima ali poletje. Tam pa bo cela štala z zimskimi. To naj v 215/40R18, bo fešta.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na pomlad nisem menjal gum, ker gre avto itak v prodajo. Tudi vinjete mu nisem kupil, ker ga imamo samo za poštukat tu naokoli, kadar slučajno rabimo oba avta. 

 

Pa mi žena omeni, da se ji zdi, da avto malo slabše drži smer. Grem torej malo pofirbcat okoli avta. In me je kar posedlo...

 

IMG_20230706_162318816.jpg

 

Sem takoj naložil letne v BTjko in šel preverit tlak v njih, preden jih zmontiram na avto. Saj tudi letne niso nek presežek, vseeno pa imajo nekaj milimetrov več profila...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano

Tole bo pa zadnji čas.... 🙄

Ja, si si pa zaslužil malo tiste tvoje "lopate" za čez hrbet od tvoje ženke... :nevem: 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 56 minutami je Tilen5 napisal:

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Ja, tiste žice so pa za boljši oprijem na ledu, kajne? Kot ježevke...

 

Se pa vidi, kako hitro gre narobe. Tlak v gumah nisem preverjal od kar sem jih jeseni dal gor. In so malo spustile (skoraj bar manj od predpisanega) in je pojedlo oba robova, sredina pa še ima nekaj malega profila - vsaj naslutit se ga da...

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
  • 2 meseca kasneje...
Napisano (urejeno)

Midva z Binijem sva zadovoljna z Kleber krisalp, on na cx30 jaz na m6

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Tudi moje vredestein so bp

 

Predlagam da počakaš na teste čez kak mesec iz strani AMZSja in se odločiš če bo kak nov model

Napisano

Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.