Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

uf sam tole je pa cena

 

nexen N Blue 4Season 2, dunlop Sport All Season, sava All weather, fulda multicontrol ~ cca 95 eur

michelih corssclimate 2, oodyear vector 4searson, continental allseasoncontact 2 ~ 135 eur

 

se pav 40 eur na gumo 160 eur vec pri kompletu

Za mamo pa ja boš.... 🤔

Napisano

Jaz pa za hči Falken Azenis HS510 215 45 ZR18 Y XL  z zaščito platišč 111€ kom. 😊😉

Napisano (urejeno)

Imam Bridgestone LM005 5. zimo.

Spredaj imajo 5mm, zadaj 6mm (merjeno včeraj).

 

Zadnje izgledajo še lepo, na sprednjim pa mi trga lamele proč.

Izgleda se hočejo se same drugo zimo menjat.

In seveda vse 4, da ne bi kdo pomislil na par.

 

Edit: slike prilagam

20240307_145857.jpg

20240307_145840.jpg

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 21 urami je godlike napisal:

Imam Bridgestone LM005 5. zimo.

Spredaj imajo 5mm, zadaj 6mm (merjeno včeraj).

 

Zadnje izgledajo še lepo, na sprednjim pa mi trga lamele proč.

Izgleda se hočejo se same drugo zimo menjat.

In seveda vse 4, da ne bi kdo pomislil na par.

 

Edit: slike prilagam

20240307_145857.jpg

20240307_145840.jpg

Bridgestonke niso več to kar so bile.... 🫤😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Gume so doma. 😊

IMG_20240313_141834.jpg

Super, na 30tki boš dal nove namesto Bridgestonk 🤔

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Bini, tale mera gum je za šestico ...

Vem, zato pa sprašujem za CX-30 😊

Napisano

Evo...tudi moje nove letne gume conti7 so že montirane na feltnah 😉😁samo čakamo datum in vreme 😉😁😁

20240311_141102.jpg

20240311_141055.jpg

20240311_140313.jpg

20240311_140304.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je sportman333 napisal:

in koliko je to cena na kos?

160€/kos.

pred 15 urami je Boss napisal:

A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?

 

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Moje Vredestein grejo po 3 sezonah tudi proti koncu.

 

Nevem a naj še malo zvozim, ker bodo itak za kanto, al kr menjam na nexenke, da grem dol iz teh žvečilk :D

 

Popravljeno od NevLado
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

160€/kos.

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Oboje so vrhunske  gume. Na 6- ki imam raje good year. Če bi kupoval za cx 30 pa conti. 

 

 

Napisano

Tudi jaz bom še videl kaj bom🤔

Mogoče tudi jaz menjam Bridgestonke za kaj boljšega.... 🤗😉

Napisano

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 minutama je jacques33 napisal:

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je jacques33 napisal:

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

 

Tudi jaz, zelo zadovoljen.

 

Mal druga dimenzija sicer od Alexovih, GOODYEAR 225/45R19 96W EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 FP. Dal sem 175 po komadu.

 

edit: vidim da je ta Alexova dimenzija cca 20 eur cenejša vsepovsod...zanimivo, pa oboje 19k..

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.

33112_1.png

Napisano

Točno to opažam tudi sam. Mogoče bi dodal samo to, da v mokrem snegu so res slabe, če pa je sneg zbit in zmrznjen so pa dokaj dobre. In po moje je ravno to ta problem, ker se testi zimskih delajo v skandinaviji verjetno celo v arktičnem krogu pri fejst nizkih temperaturah in ne v razmerah, ki so za nas pomembne.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.