Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

To z du?ami so si izmislili tisti, ki so bili ?e tako nesre?ni, ker njihov jekleni konji?ek ni spadal v nobeno kategorijo prese?nikov tipa najbolj?i, najbol tehnolo?ko dovr?en, najhitrej?i, najvar?nej?i, najbolj zanesljiv, najmanj pokvarljiv, najlep?i, najbolj udoben... itd itd. Hja pol pa ostane samo du?a, ki je noprijemljiv pojem pa ga z lahkoto skrije? kamorkoli saj noben ne more preverit ali jo ima ali nima.***

 

 

 

 

 

 

***Katjaa ne me ubit, sej nisem mislil na Alfo ..... ali pa? . hihi

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo treba namestiti zimske gume...nekaj po tv govorijo o snegu. :)

 

Res je ... :P 

 

Prometno-informacijski_center_-_Razmere_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja jaz sem ?e naro?il zimske gume za mojo Mazdurino..pol ko bo ?as za to jih dam gor.lp

 

 

Moje so se OK... menjava pa, ko bo cas za to... Sedaj sem kupil se "stumfke", ki naj bi ustrezale za takrat, ko se ne bo zimskih temperatur in snega... poleg letnih gum z ustrezno globino profila ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ?e jaz navedem nekaj ugotovitev o gumah. Zadnja leta, ko letno prevozim nekaj manj kot 20.000 km letno, uporabljam samo zimske gume. Zaradi tega mi se ne spla?a imeti obe vrsti gum. Zimsko gumo zvozim nekje v treh letih, 2 zime in 3-4 poletja. Trditve, da zimska guma poleti ni primerna za vo?njo v glavnem ne dr?ijo. Govorim za normalne voznike in ne dirka?e, ?eprav tudi sam nisem najbolj po?asen voznik. Na mokri cesti je pa? treba upo?tevati nekoliko (lahko re?em zanemarljivo za normalno vo?njo) slab?i oprijem. V nalivih pa je mogo?e celo bolj?a od letne gume zaradi ve?je vi?ine profila. To potrjuje tudi izku?nja iz te?aja varne vo?nje na Vranskem, ko so se vsi s ?primernimi? gumami zaletavali v vertikalno vodno prepreko, jaz pa sem se ustavil cca 5 m pred njo. In?truktor je pri?el pogledat kake gume imam in se ?udil (bile so zimske >Fulda).

S tem na?inom ne pride do staranja gume, saj se v najve? 4 letih zamenjajo z novimi. Ni vam treba skrbeti za zakonske omejitve rabe gum. V zadnji sezoni lahko kalkulirate z zamenjavo, ?e ni snega. Po preteku zime pa jih lahko ?e celo poletje uporabljate, saj je za letne pogoje vo?nje profila ve? kot dovolj. Naslednjo zimsko sezono pa jih zamenjate z novimi gumami iz pretekle sezone.

 

Pazljivost je potrebna pri sve?e mokri cesti (pa saj je potrebna tudi z letnimi gumami), kjer bo oprijem nekoliko slab?i od letnih gum z dobrim profilom. Nekoliko pove?ana poraba goriva (1-2 dl na 100 km) pa ne odtehta ostalih pozitivnih u?inkov take rabe gum.

S takim na?inom sem v zadnjih letih prevozi precej ve? kot 200.000 km, brez vsakr?nih te?av.    

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius, jaz pa si upam (iz vozniske prakse) trdit, da ko enkrat zimske M+S srecajo asfalta, ki je ogret na 50 ali vec stopinj in jih veselo trajbas cez dolgo vroce poletje, tedaj pozabi na svoje zimske gume in gres po nove! Verjetno nisem odkril ravnokar tople vode sredi Grenlandije :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...

bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...

po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni,

trenutno imam 18' plati??a in bi za zimske imel 16' ... sem klical na mazdo v BTC in so mi povedal, da imajo v kompletu za 880? original 16' mazda alu plati??a in Dunlop wintersport 5 gume, cena pa tud vklu?uje monta?o in centriranje...pa me zanima va?a mnenja ali se spla?a ?

PS: jeklenke ne pridejo v po?tev, ker je mi avto preve? lep in si zaslu?i alu :P ...

IMG_1241.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...Labi se strinjam to, kar si napisal.jaz na obali si ne morem to privo??it..visoke poletne temperature in posledi?no uni?ena zimska guma ,res da nekateri vozniki na obali uporbljajo zimsko gumo celo leto...samo potem je Jeba za vozit.pa tudi poleti izgleda vo?nja nesigurna in ob?utek kot ,da si na barki...he he ..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni,

trenutno imam 18' plati??a in bi za zimske imel 16' ... sem klical na mazdo v BTC in so mi povedal, da imajo v kompletu za 880? original 16' mazda alu plati??a in Dunlop wintersport 5 gume, cena pa tud vklu?uje monta?o in centriranje...pa me zanima va?a mnenja ali se spla?a ?

PS: jeklenke ne pridejo v po?tev, ker je mi avto preve? lep in si zaslu?i alu :P ...

ce ti ni prevec, pol je ok nimas kaj razmisljat

 

ce pa hoces priti ceneje skozi pol se seveda da :)

 

npr take meni izgledajo lepe (gledas da je vecji ET, blizu 50)

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=10051058&show=1

 

pol se gume

http://www.gumax.si/index.php/default/dunlop-winter-sport-5-205-60r16-92h.html

 

je to manj 685 EUR, plus montaza in vse, vec kot 725 eur ne bi smelo bit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...

bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...

po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)

 

sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...

bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...

po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)

Odgovarjam na splo?no in ne tebi. Glede gume, ki jo sedaj testira?, mi bo? prenesel izku?nje, ker ?e je po zimi povpre?na, sem jaz raje za slab?e povpre?je poleti, kot pa po zimi.

 

Navedel sem pa? moje izku?nje. Testi ka?ejo na to, da zimske gume poleti rabijo cca. 7 m ve? za zaustavirtev. Zimske pa pozimi okoli 6 m manj kot celoletne. Tudi med raznimi gumami, letnimi in zimskimi, so rezultati zaustavitev odvisni od kakovosti zmesi gume. Tako, da se take razlike javljajo tudi med letnimi, oziroma zimskimi gumami, razli?nih proizvajalcev. Generalno gledano je res, da so letne gume bolj?e poleti, zimske pa po zimi. Navedel sem, da je morebiti za tiste, ki manj prevozijo bolj?a uporaba zimskih gum celo leto, kot to brez te?av delam sam. ?e ?e vzporejamo, pa primerjajmo tudi zimsko gumo, ki je v drugi zimski sezoni, in je bila na vi?jih temperaturah eno poletje in 5 let staro zimsko gumo, ki je v uporabi samo po zimi (pa tudi, kaj pomeni 5 let stara letna guma poleti). Ali vela tudi v tem primeru, da je starej?a zimska guma bolj?a od mlaj?e zato, ker je slednja bila eno poletje na soncu. Na staranje deluje bolj ultravioli?na svetloba, kot sama temperatura, saj ?e bi bilo res, da visoka temperatura uni?uje zmes, potem se gum sploh ne bi dalo narediti. Izdelava gum poteka na veliko vi?jih temperaturah, kot so tiste poleti.

V praksi je z drse?o zimsko gumo veliko la?je voziti poleti, kot pa z zimsko gumo po snegu in ledu.

Moje  izku?nje vsekakor ne veljajo za hitre voznike, tiste, ki vozijo na mejnih vrednostih zmogljivosti gum.

 

Na?eloma pa velja pravilo prilagajanja zmogljivostim gum. ?e vemo, da se bomo na snegu z zimsko gumo zaustavili pri 60 km/h po 60 m, moramo to upo?tevati. Poleti pa bo z isto gumo zaustavna pot pri 100 km/h pa? 50 m namesto 40 in je lahko enaka zaustavni poti letne gume nekega lassa proizvajalca.

Na?eloma pa res -  zimska pozimi, letna poleti. 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trditve, da zimska guma poleti ni primerna za vo?njo v glavnem ne dr?ijo. Govorim za normalne voznike in ne dirka?e, ?eprav tudi sam nisem najbolj po?asen voznik. Na mokri cesti je pa? treba upo?tevati nekoliko (lahko re?em zanemarljivo za normalno vo?njo) slab?i oprijem. V nalivih pa je mogo?e celo bolj?a od letne gume zaradi ve?je vi?ine profila. To potrjuje tudi izku?nja iz te?aja varne vo?nje na Vranskem, ko so se vsi s ?primernimi? gumami zaletavali v vertikalno vodno prepreko, jaz pa sem se ustavil cca 5 m pred njo. In?truktor je pri?el pogledat kake gume imam in se ?udil (bile so zimske >Fulda).

 

?al tisti poligon ni referenca. Tam je posebna drse?a podlaga, ki naj bi simulirala sneg in led ter odna?anje vozila pa da se pri tem ne uni?uje samih gum. Zato se seveda tam bolje obnesejo zimske kot letne. Ampak take podlaga nikjer ni na pravih cestah pa naj bodo ?e tako drse?e. Ker je podlaga tako drse?a (sploh ker je namo?ena) se tam resni?no najbolje obnesejo gume, ki imajo ?im manj?o sti?no povr?ino in najve?jo mehkobo, da se prilimajo podlagi. Preizkusil ta drse?i poligon tako z zimaki kot z letnimi in sploh ni primerjave - z letnimi in to ?isto novimi si ve?ino ?asa vrtavka sploh, ?e pripelje? malo hitreje - z zimskimi (starimi tri sezone) se pa nisem nikoli zavrtel. Za primerjavo pri zaviranju na obi?ajnem asfaltu (navadno prva naloga na treningu) pa je bila zgodba diametralno obrnjena. Z letnimi sem uspel ustaviti pri hitrosti 105km/h, z zimaki pa sem pri 90km/h presegel zadnjo ?rto ustavljanja.

 

Ti sicer ?isto verjamem, da pazi? in si varen voznik ampak vseh situacij ne more? predvideti in lahko se zgodi, da bo? neko? rabil ravno tiste metre zaviranja, ki ti jih zimska guma ne omogo?a.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce ti ni prevec, pol je ok nimas kaj razmisljat

 

ce pa hoces priti ceneje skozi pol se seveda da :)

 

npr take meni izgledajo lepe (gledas da je vecji ET, blizu 50)

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=10051058&show=1

 

pol se gume

http://www.gumax.si/index.php/default/dunlop-winter-sport-5-205-60r16-92h.html

 

je to manj 685 EUR, plus montaza in vse, vec kot 725 eur ne bi smelo bit

 

No hvala za mnenje, ampak sem se vseeno odlo?il za komplet original mazda alu plati??a in dunlop WS 5 ... ampak sem se zmenil za brezpla?no skladi??enje letnih gum :) ... mogo?e bi lahk kakih 100 ? pri?paral na tako kombinacijo, ampak original plati??a so le original :))...

IMG_1241.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da je vse made in italy, lahko das tele

http://www.gumax.si/index.php/default/pirelli-winter-sottozero-3-225-50r17-98h-xl.html

 

mal sem jih nastudiral, pa pri vecjih dimenzijah, kakor so tvoje, sploh niso slabe...v bistvu so kar zelo dobre in vecinoma na prvih mestih pri testih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko imate debato o zimskih gumah poleti- kaj za vraga naredite z zimskimi gumami, ki imajo recimo 5 mm profila in so stare 2 sezoni? Za pozimi za moje pogoje neuporabna, za poleti pa avto lep?e izgleda na alu. Sam imam za vse avte dva kompleta, da sam zamenjam, ko pride tisti ?as. V?asih zimske prehitro snamem in se vozim ?e z letnimi pa pade kak?en sneg. Za ravnince verjetno ni te?av, za nas, ki smo pa mal v hribih je pa jeba, ?e nima? dobre obutve. Ne vem kdo se je spomnil za zimsko gumo tiste 4 mm, ko pa vidi? profil pa zgleda kot letna. Recimo, ?e ima? avto na prednji pogon ni te?ava uni?iti enega para zimskih na sezono (tako sem imel na Swiftu gti) pri 4x4 se pa gume ne izrabijo prav veliko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko imate debato o zimskih gumah poleti- kaj za vraga naredite z zimskimi gumami, ki imajo recimo 5 mm profila in so stare 2 sezoni? Za pozimi za moje pogoje neuporabna, za poleti pa avto lep?e izgleda na alu. Sam imam za vse avte dva kompleta, da sam zamenjam, ko pride tisti ?as. V?asih zimske prehitro snamem in se vozim ?e z letnimi pa pade kak?en sneg. Za ravnince verjetno ni te?av, za nas, ki smo pa mal v hribih je pa jeba, ?e nima? dobre obutve. Ne vem kdo se je spomnil za zimsko gumo tiste 4 mm, ko pa vidi? profil pa zgleda kot letna. Recimo, ?e ima? avto na prednji pogon ni te?ava uni?iti enega para zimskih na sezono (tako sem imel na Swiftu gti) pri 4x4 se pa gume ne izrabijo prav veliko.

Verjemi se obrabijo :hudicek:  :hudicek: , razlika je samo da mora? naenkrat menjat vse 4 in ne samo dveh.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.