Skoči na vsebino

Gretje kabine


Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Matick napisal:

 

Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.

Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je 50keda napisal:

Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.

 

Od letos imam hankook letne, in sem ze opazu da je mal vecja poraba kt je bila na michelin. Po racunalniku 1dcl (sem resetirov ob montazi).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je sportman333 napisal:

9.9 in 10.0🤣😉, pa to ti je isto in vseeno🤣 (joke)....

8.2-8.1, poleti 8.3

 

treba je pa upoštevati tudi dejstvo, da grem poleti na AC rad kolikor je prazna cesta, danes recimo zaradi moznosti poledice pa po omejitvah :D 

pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

Se strinjam, prvih par km zjutraj kar papca bencin

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Fuck, zdaj je meni jasno zakaj teb EV tolk sede, ker tole je adijo pamet. 10-16l/100km. Pa si ziher, da nimaš kakšen ami musclecar?

 

Men se poleti poraba giblje med 5,6 in 5,8l/100km pozimi pa 5,7 do 6,0. Tio sem šel raćunat za posamezna leta tri najhladnejše mesece december, januar in februar ter tri najtoplejše junij, julij in avgust. Je pa moja vožnja cca 30% mestne, 60% AC in ostalo regionalke. Je pa res, da zelo malo čičam v mestnih gnečah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

 

Bez Muje nema ništa!

 

O čevljih pa, to sredstvo mobilnosti je prihodnost nas vseh ki se sedaj še lahko vozimo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

 

... ... ... ... ... ... ...

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Mene so pa prepričevali, da Lada Niva veliko popije...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Ampak to gledas trenutno porabo po racunalniku... ki ni ravno pravo merilo za tako analizo ... Najboljsi pokazatelj je poraba na daljsi rok... 

 

Sem recimo za CX-5 G194 preveril obdobje od 1.5.2018 - 1.5.2019 ... in se vidi, da dejansko ni neke velike razlike med voznjo poleti ali pozimi ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 12. 2023 ob 14:59 je Jest napisal:

 

 

Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 

a ti imaš avto v garaži? Ali ga imaš zunaj priklopljenega in ga ogrejes na daljavo?

 

to daljinsko ogreje samo kabino ali tudi motor.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Doma je v neogrevani garazi…

 

Daljinsko pomoje ogreje samo kabino… To sem samo enkrat probal… drugace pa je dovolj hitro toplo tudi takrat, ko se odpeljem… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Če prav razumem, se je v prostem teku z vrha hriba spustil v dolino. To bi lahko naredil tudi brez prižganega motorja. 😁

Zavira z mašino, ker je stara šola.

To pa jo more zagret.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.