Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 3
Napisano

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

Podpis.png

 

Napisano
pred 1 uro je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

Napisano
pred 2 urama je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Kateri model pa je to? 

 

 

Napisano (urejeno)

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

pred 36 minutami je Bini napisal:

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 minutami je Damjan75 napisal:

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

 

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

ne ni bil zalit v poplavah. mi smo imeli srečo

 

pred 35 minutami je Alex napisal:

Kateri model pa je to? 

cx30 awd bencinar 186 konjski

Napisano
pred 3 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

gume so bile centrirane nazadnje to soboto. sem tudi pri dveh različnih vulkanizerjih centriral. 

Napisano

Ni druge na servisu uveljavi garancijo in bodo že uredili.... 😉

Pojdi na Interclass Lj., baje so tam odlični mehaniki.... :prstgor:

Napisano

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Napisano
pred 6 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Scr3am napisal:

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Original je vse, kar se tiče zavor na cx30 od Ate, tako diski kot ploščice. Se pravi, da je Ate firma iz pralnega praška ali kako? 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Napisano

Meni so na 6ki tresle tudi z raznimi aftermarket diski in ploščicami. Problem sem rešil šele, ko sem po 313Kkm mazdo prodal. Sedaj mi bremze ne tresejo več.  

 

Ti kar pridno na servise v garanciji.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 14 minutami je samSimon napisal:

A ne bo noben vpašu kako so obrobe? 😅

 

To je bila samo finta ko so rekli, da so dali plastične zaradi dizajna.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nisem še imel mazde, da mi bremze ne bi tresle. Tudi pri moji M6 letnik 2023, 11.000km, so tresle ko sem jo pripeljal iz Nemcije. Sem jo odpeljal na servis pa je rekel, da je bil disk zakaljen. Zdej ne vem, al imam jaz tako smolo z bremzami ali so od mazde res iz papirja.

Napisano
pred 3 urami je Damjan75 napisal:

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Mazde so znane po tresenju diskov.

 

Tudi jaz sem M2 kupil rabljeno in tresočo pri 34k km.

 

Naj servis rihta dokler je garancija. Potem dobre diske gor, če ne bo ok po garanciji.

 

Na Fordu sem tovarniške 2x pregrel in ustrezno ohladil. Ne tresejo, so pa vsakokrat za kak mesec barvo menjali na modro vijolčno.

Napisano

Saj je tudi že na tem forumu večkrat napisano. Najslabši del Mazd (vsaj po mojem mnenju) so zavore. Kaj narediti? Kupiš najboljše aftermarket zadeve in upaš, da bo zadostovalo. "Brake swap" je nažalost precej predrag, ker ni veliko MPS avtov po odpadih, da bi zadeve pasale "šrauf na šrauf". Pa ta možnost seveda odpade pri tistih, ki bi radi vozili 16 ali 17'' platišča pozimi ...

Napisano

Jaz sem imel tezave z zavorami samo na prvi generaciji 6 sedaj na drugi gen. 6 pri 126000 ni tezav, pravtako pri CX5 pri 176000 ni tezav vmes so bile komplet zamenjane zaradi obrabe. Sopa na CX skozi bile original

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.