Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

zanima me če kdo ve kaj je funkcija DPF filtra? Na moji mazdi gori "DPF malfunction". Če prav razumem ta filter poskrbi za čistočo izpušnih plinov (iz priročnika: the diesel particulate filter collects and removes most of the particulate matter in the exhaust gas of a diesel engine) in nima veze z delovanjem motorja. Se da to izklopit in normalno vozit brez (ali to kakorkoli škodi motorju)? Oz. kolikšna je cena menjave?

 

Hvala!

Napisano

Napaka, da je filter zabasan. Pol zabaše pa še ostale dele motorja.

 

Če dpf filter ni preveč zabasan ti ga lahko ščistijo.

 

Uredi to čimprej.

 


image.jpeg

 

Napisano

Je bilo že večkrat omenjeno, da je to obvestilo lahko samo posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje DPF. Včasih so razlog s sajami zabasani kanali (sesalni kolektor, EGR, ...), temu pa so včasih razlog nepravilno delovanje injektorjev, ki ima za posledico nepravilno izgorevanje in prekomerne saje.

 

Brez servisa, ki pozna to tematiko, ne bo šlo, s poskušanjem pa je lahko še bistveno dražje (recimo čiščenje DPF, ki sploh ni izvorna težava).

Napisano

Dizli so lepo delovali 100let brez eko navlake. Čim so začeli t.i. inženirji resno skrbeti za naše zdravje pa je šlo vse navzdol. 

Naj me kdo popravi, če se motim?!:prstgor:

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Dizli so lepo delovali 100let brez eko navlake. Čim so začeli t.i. inženirji resno skrbeti za naše zdravje pa je šlo vse navzdol. 

Naj me kdo popravi, če se motim?!:prstgor:

 

Itak, da je tako. Vprašanje je, ali niso zanalašč dali vodilni  komando, da se vgrajujejo to eko sranje v dizle, da bi jih ja ljudje zasovražil in kupovali njihove "eco" električne, negorljive, neprecenljive igračke. 🤔

 

 

Napisano
pred 12 urami je AlesM napisal:

Pozdravljeni, 

zanima me če kdo ve kaj je funkcija DPF filtra? ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Oz. kolikšna je cena menjave?

 

Hvala!

 

Vprašaj tukaj:

 

WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od...

 

 

Mogoče zveš kaj zanimivega...

Napisano
pred 19 urami je Janez007 napisal:

Je bilo že večkrat omenjeno, da je to obvestilo lahko samo posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje DPF. Včasih so razlog s sajami zabasani kanali (sesalni kolektor, EGR, ...), temu pa so včasih razlog nepravilno delovanje injektorjev, ki ima za posledico nepravilno izgorevanje in prekomerne saje.

 

Brez servisa, ki pozna to tematiko, ne bo šlo, s poskušanjem pa je lahko še bistveno dražje (recimo čiščenje DPF, ki sploh ni izvorna težava).

Točno tako.

 

Zelo verjetno je poleg zabasanega DPF še kakšna druga težava - EGR, injektor(ji) ... Tako da naj se z njimi ukvarja strokovnjak, sicer boš (pre)večkrat plačeval.

Napisano (urejeno)

Hvala za nasvete/komentarje! 

 

Sem govoru z mehanikom, bo pregledal motor, turbino, injektorje, očistil in umeril, po potrebi menjal mešalni ventil in odstranil DPF, če je preveč zabasan. 

 

Zanima pa me, ali je to normalno, da se DPF zabasa ali je odvisno od motorja/vožnje ali česa drugega, če je posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje? Drugače povedano, skrbi me da bi se motor ponovno zabasal, kljub temu da bo DPF odstranjen - je skrb upravičena, če pravite da gre za posledico drugih motornih težav? 

 

Hvala!

Popravljeno od AlesM
Napisano
pred 35 minutami je AlesM napisal:

Hvala za nasvete/komentarje! 

 

Sem govoru z mehanikom, bo pregledal motor, turbino, injektorje, očistil in umeril, po potrebi menjal mešalni ventil in odstranil DPF, če je preveč zabasan. 

 

Zanima pa me, ali je to normalno, da se DPF zabasa ali je odvisno od motorja/vožnje ali česa drugega, če je posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje? Drugače povedano, skrbi me da bi se motor ponovno zabasal, kljub temu da bo DPF odstranjen - je skrb upravičena, če pravite da gre za posledico drugih motornih težav? 

 

Hvala!

Če boš dpf odstranil in blindiral oba egr-ja se nima več kaj zabasat. 😉

 

 

Napisano
pred 38 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kadil bo pa črno kot lokomotiva.

 

Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.

Ali pa čisto nič, ko ga enkrat dobro zgoniš. 😉

 

 

Napisano

Jaz ga nebi odstranil. A si ravno kupil ta avto? Potem ne veš kako je z njim delal prejšnji lastnik?

Z neko normalno vožnjo se zabasat ne more kar tako, razen če je kakšna druga komponenta izven toleranc..

Strajnar to da v peč in bo ok. Oziroma lahko dobiš nadomestni vložek, lahko tudi športnega

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Filter se maši zaradi drugih komponent, jaz bom sedaj dal očistiti sesalno stran, pa da vidimo ali se bo interval podaljšal


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

In kako se je potem resilo?

 

Tudi sam sem danes dobil to napako, pa me malo skrbi. Avto je normalno peljal (na Uncu se mi je to zgodilo, peljal sem do Ajdovscine).

 

Hvala ze vnaprej.

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Hixxy napisal:

In kako se je potem resilo?

 

Tudi sam sem danes dobil to napako, pa me malo skrbi. Avto je normalno peljal (na Uncu se mi je to zgodilo, peljal sem do Ajdovscine).

 

Hvala ze vnaprej.

 

 

Loh da je loputka med malo pa vlko turbino, loh da ti je sam kje zabilo, loh da se boš peljal pa se bo rešilo samo od sebe.

 

Pejdi na tester pa naj pogledajo. A si že kdaj pucal sesalni kolektor pa egr?

Napisano
dne 9. 8. 2023 ob 15:35 je mazdaman napisal:

Filter se maši zaradi drugih komponent, jaz bom sedaj dal očistiti sesalno stran, pa da vidimo ali se bo interval podaljšal


Sent from my iPhone using Tapatalk

Drži ja regeneracijo more delat med 250-350km  po 200kkm je problem v dpf filtru pepel od dizla in olja, po tem ga jz samo doma operem.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 2 minutama je miha20 napisal:

Drži ja regeneracijo more delat med 250-350km  po 200kkm je problem v dpf filtru pepel od dizla in olja, po tem ga jz samo doma operem.

Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km. 

 

 

Napisano
Drži ja regeneracijo more delat med 250-350km  po 200kkm je problem v dpf filtru pepel od dizla in olja, po tem ga jz samo doma operem.

Sesalni kolektor je bil takrat minimalno umazan, so ga vseeno malo ocistili.

Regeneracije pa nikoli niso bile daljše od 280 km.

Sedaj jih imam pa tam med 150 in 250 km

Dela jih pa tam okoli 5 km.
Najhuje pa je ko imam tank prazna pa se 20 km do črpalke pa mi vklopi regeneracijo, potem pa z 0 do črpalke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tester pokaze, da je bila regeneracija preveckrat prekinjena, naslednji teden sem zmenjen pri Mihi, da naredi prisilno regeneracijo in potem resujemo naprej (ciscenje celega motorja).

 

 

 

 

Napisano

Uf...

- spremeni se zvok motorja

- za 2-3l se zviša trenutna poraba

- to bo povedal nekdo drug ker ne vem točno, ampak pri i-eloop ikoni ta ni modra več , ampak je ena druga barva

- če imaš pa OBD2 pa lahko vidiš poseben PID kateri ti pove da se renegeracija izvaja

.

.

.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.