Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda, greš pod applications, Fuel Economy Monitor, druga stran, tam če ni obarvan motor z modro barvo in so zgornji pogoji izpolnjeni, izvaja regeneracijo.

Napisano

Recimo:

CDN media

 

Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer.

Napisano (urejeno)

Takole izgleda, ko so izpolnjeni vsi trije pogoji za delovanje i-stop. Ko se začne regeneracija, leva ikona motorja počrni - ni več obsijana modro.

 

Priporočam, da se z regeneracijami ne ukvarjaš, ampak samo uživaš v odličnem navoru tvojega avta. Naj ostane to skrb za tvojega mehanika. Sam itak kaj dosti ne moreš naredit, lahko pa te te informacije spravljajo v slabo voljo. Mene so (pojav pogostih regeneracij), rešil pa sem zadevo z zamenjavo z bencinarjem. 👌 :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

Napisano
pred 5 minutami je bajsi6 napisal:

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

Najbolje, da ga vsak vikend zapelješ na kak daljši izlet (50 km+), sicer bodo hitro težave.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 9 minutami je bajsi6 napisal:

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

 

Zvoka motorja ne moreš zgrešit, razen če si naglušen al pa če Iron Maidni preveč na glas žagajo.

 

Če to opaziš in imaš možnost se takrat splača še kak kilometer naokrog zapeljat, da zaključi regeneracijo. Je pa res, da če imaš zadnjo generacijo CX-5 je tudi regeneracija DPF-ja veliko bolje narejena in zna tudi pri prostem teku že kar dobro čistit, tako da je v 5 minutah fertik oziroma v manj kot 10km AC vožnje in tam nekje 4km mestne vožnje.

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Recimo:

CDN media

 

Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer.

Ali pa ga fejst žgeš, pa je prevroč, da bi ugasnil istop :hudicek: tudi takrat je motor siv, tudi na bencinarju (razen če mi je kdo na skrivaj montiral dpf

Napisano

Jaz jo opazim tako, da se poveča poraba kar precej. Tudi ko spustiš gas da motor zavira ne pade na 0.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko spustiš gas porabo kaže 2l takrat dela regeneracijo

dne 27. 3. 2024 ob 18:05 je Alex napisal:

Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km. 

po egr off je skoraj nikoli nebi smel delati pod 200km .

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

  • Jest je spremenil naslov v DPF filter
Napisano

To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.

 

Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.

 

DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.

33112_1.png

Napisano
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
Napisano
pred 12 urami je Robert Š. napisal:

Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

 

 

Napisano (urejeno)
1 hour ago, Alex said:

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 21 urami je SpEkTr napisal:
dne 19. 4. 2024 ob 18:49 je Robert Š. napisal:
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?

Nič ... Letos sem kupil rabljenega ... Dal čistiti EGR in kompletni sesalni del, zamenjal olje in filter in to je to ... Ne vem pa kaj so na njem delali prejšnji lastniki ... Dvomim da kaj

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 20. 4. 2024 ob 6:55 je Alex napisal:

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

 

Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.

Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 21. 5. 2024 ob 21:08 je miha20 napisal:

 

Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.

Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off

@miha20 A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?

Napisano
[mention=11583]miha20[/mention] A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?
Niti ne. Imaš korekcijo vbrizga prikazano, ampak spet ni to čisto zanesljivo. Naj bi bili čim bližje ničli.

Napisano

Če olje narašča kljub dobrim relacijam so pri tem motorju šobe slabe, ne dohajajo več dodatnega vbrizga sežig saj, pa tudi vzorec pršenja je slabši. Lahko so tudi drugi vzroki ampak največkat je to. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.