Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivi diagrami ni kaj. :):bravo:

 

No, razlike so pa res v ve?ini malenkostne. ?e dirka? to najbr? nekaj pomeni, za navadnega smrtnika pa ne. Bistvena razlika je vsaj zame, v na?inu vo?nje. Atmosferski bencinar rabi obrate. Zato mi je dizl kul, ker ne rabi? kaj dosti na?igat, stisne? mal gasa in that's it.

 

Ok, drugo bi bil turbo bencinar :-)

Napisano

Jst se edin pri cliu dci 100 in 1,416v ne strinjam ?ist, ker na? 1,4 ne ka?e 100 konj, dci jih pa. Prav tako ima ?isto zgre?en menjalnik, ki pri 130 km/h v peti prestavi ka?e 4.600 vrtljajev. Obup.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jst se edin pri cliu dci 100 in 1,416v ne strinjam ?ist, ker na? 1,4 ne ka?e 100 konj, dci jih pa. Prav tako ima ?isto zgre?en menjalnik, ki pri 130 km/h v peti prestavi ka?e 4.600 vrtljajev. Obup.

 

Zanimiv bi bilo, ?e bi oba imela isti menjalnik :D

Napisano

Zanimivi diagrami ni kaj. :):bravo:

 

No, razlike so pa res v ve?ini malenkostne. ?e dirka? to najbr? nekaj pomeni, za navadnega smrtnika pa ne. Bistvena razlika je vsaj zame, v na?inu vo?nje. Atmosferski bencinar rabi obrate. Zato mi je dizl kul, ker ne rabi? kaj dosti na?igat, stisne? mal gasa in that's it.

 

Ok, drugo bi bil turbo bencinar :-)

 

2,5 i s turbino npr... makar z istimi konji :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

www.trziskisladoled.si

Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

To oceno da lahko samo tisti, ki kupi novga diesla in ga vozi od za?etka vsaj prbli?no tako kot se diesla naj bi vozilo. Taki na?eloma tudi pri 200kkm ne bi smel problemov z ni?emer na?tetim.

 

V kolikor pa kupi? rabljenega je pa pa? loterija se pa strinjam, da pri rabljenem bencinarju je manj?a mo?nost, da se nategne? oziroma, ?e se, je ponavadi tudi manj obremenilna za ?ep razen, ?e ti ga ne znajo zrihtat tako kot recimo Jo?iGuliko?i.

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

 

Pri dieslu za podoben efekt v vo?nji pa? ne rabi? glih te?ke noge in priganjanje v obrate ne da efekta, da bi se to spla?al po?et, ker se najve? dogaja ?e veliko prej pri ni?jih obratih.

33112_1.png

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

 

Men 2,3 bencin pije polet 8,5, pozim pa gremo na 8,9. Vo?nja je v glavnem Medvode Ljubljana in pol po Ljubljani. Vikend pa kaka relacija. Avtocesta je pa vedno tempomat 150 pol pa sam ?e gas ?e je treba. Ve? kot pri Hazardu, manj kot pri Ayvarju.
Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

father vozi F-ko diesla, ?e kr lep ?as, letnik je 2000 prevo?enih blizu 200kkm pa ni mel ?e nobene konkretne okvare (trkam na les) ;)

 

pa ?e ena primerjava ;)

http://www.zeperfs.com/en/duel661-2019.htm

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

 

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

ayvar je Q5 prehitu...po vsej verjetnosti z 2.0TDI motorjem.....big deal! :rispekt:

 

pa ne me narobe razumet....?e bi mel denar bi si absolutno turbo bencinarja omislil (pa to ne jajc v smislu 1.4 turbo mlin?kov) ;)

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

 

Fora je, da ve?ina ljudi ne razume, da ?e ima? 2.0 ali ve? ter normalno te?ek avto (ne kak neaerodinami?en terenec), da bencinarja lahko brez te?av fura? z 2000 obrati pa bo lepo vlekel. Ko ti zapa?e tiste parkrat na kestl ga res stisne? ampak, ?e se 3/4 kestlna fura? z minimalno porabo relacije je to to.

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

 

No tu pridemo do druge to?ke, ko bo? bencinarja teral se bo oreng poznalo. Namesto 8 bo pilo 10, 12. Dizla pa ?e slu?ajno res tera? ga itak ?e vedno v srednjih obratih ker ima tam toliko navora. Pred blokado se tam ne dogaja ve? kaj dosti medtem ko se pri nekaterih dobrih bencinarjih dogaja ravno nekje pri koncu. In zato gre poraba toliko vi?e.
Napisano

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

 

Sej ni fora kako sem ga, je fora da me je ?e pri prvem prehitevanju zapiral dokler ni zmankal placa, samo to mu o?itam.

?e dobr da sem to?no takrat testiral najnovej?i gadget GoPro motorsports HD. :blush:

 

ayvar je Q5 prehitu...po vsej verjetnosti z 2.0TDI motorjem.....big deal! :rispekt:

 

pa ne me narobe razumet....?e bi mel denar bi si absolutno turbo bencinarja omislil (pa to ne jajc v smislu 1.4 turbo mlin?kov) ;)

 

Sej cenovno najcenej?a kanta Q5, je DRA?JA od MPS za samo si pa car na vasi, tud ?e nkamar ne gre, sam da je olimpijada v gara?i in to?lu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej ni fora kako sem ga, je fora da me je ?e pri prvem prehitevanju zapiral dokler ni zmankal placa, samo to mu o?itam.

Pa? je imel pravico, ker je bila tam prekinjena ?rta. ?ez polno pa ni ?el tako kot nekateri. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

 

Matr si ga zviznu ko deb stau :)

 

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

 

Apak res. sem vozu q7 na eni ohcet. nikamor ne gre ?re pa galone ko drugi litre. kr neki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pa? je imel pravico, ker je bila tam prekinjena ?rta. ?ez polno pa ni ?el tako kot nekateri. :P

 

Pravico da te ovira, dober si ti, verjetno bi ga ti milo gledal in lepo za njim vozil. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

 

A ima Mazda tudi bencince tako potratne kot dizle?

 

Moram re? da je zelo "odgovorno" prehiteval tistega Audija. Polna ?rta, priklju?ek z leve in desen. Res kako je MPS uber alles. Me zanima, ?e bi lahko ta mo?na M6 dizel konkurirala Qju.

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

 

A ima Mazda tudi bencince tako potratne kot dizle?

 

Moram re? da je zelo "odgovorno" prehiteval tistega Audija. Polna ?rta, priklju?ek z leve in desen. Res kako je MPS uber alles. Me zanima, ?e bi lahko ta mo?na M6 dizel konkurirala Qju.

 

ta mocen dizel z lahkoto kunkurira Q. ze js s svojimi 140KM konkuriram, ce bi pa bil 185 pa z lahkoto. ce bi pa js imel 2.5 bencinar bi mi zijer kuru vec kot 10l za MPS pa ne bi rad komentiral.

www.trziskisladoled.si

Napisano

ta mocen dizel z lahkoto kunkurira Q. ze js s svojimi 140KM konkuriram, ce bi pa bil 185 pa z lahkoto. ce bi pa js imel 2.5 bencinar bi mi zijer kuru vec kot 10l za MPS pa ne bi rad komentiral.

 

Tudi meni bi kuru ve?, tako da je bolj?e da ga nimam :jupiii:

"Potegnil" bi vsaki? ko bi imel mo?nost. Ha ha ha

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

Ajde za 2,3 ne vem za 2,0 z 180 konji sem pa 100%. A to tvoje sklepanje o porabi je iz izku?enj al ker si nejeverni Toma?ek? Tole je bilo na regionalki, vo?nja po omejitvah, brez ustvarjanja kolone. Sem lepo napisal, 2,0 z normalno te?o (se pravi ne tona in pol ali ve? se da peljati med 1600 in 2500 obrati. Ampak me ne moti, ?e ne verjame?, jaz nisem ni? na izgubi. :jupiii:
Napisano

symon kok prabi tvoj clio, ce peljes konstantno 160km/h pa naredis 500km s takim tempom?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.