Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivi diagrami ni kaj. :):bravo:

 

No, razlike so pa res v ve?ini malenkostne. ?e dirka? to najbr? nekaj pomeni, za navadnega smrtnika pa ne. Bistvena razlika je vsaj zame, v na?inu vo?nje. Atmosferski bencinar rabi obrate. Zato mi je dizl kul, ker ne rabi? kaj dosti na?igat, stisne? mal gasa in that's it.

 

Ok, drugo bi bil turbo bencinar :-)

Napisano

Jst se edin pri cliu dci 100 in 1,416v ne strinjam ?ist, ker na? 1,4 ne ka?e 100 konj, dci jih pa. Prav tako ima ?isto zgre?en menjalnik, ki pri 130 km/h v peti prestavi ka?e 4.600 vrtljajev. Obup.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jst se edin pri cliu dci 100 in 1,416v ne strinjam ?ist, ker na? 1,4 ne ka?e 100 konj, dci jih pa. Prav tako ima ?isto zgre?en menjalnik, ki pri 130 km/h v peti prestavi ka?e 4.600 vrtljajev. Obup.

 

Zanimiv bi bilo, ?e bi oba imela isti menjalnik :D

Napisano

Zanimivi diagrami ni kaj. :):bravo:

 

No, razlike so pa res v ve?ini malenkostne. ?e dirka? to najbr? nekaj pomeni, za navadnega smrtnika pa ne. Bistvena razlika je vsaj zame, v na?inu vo?nje. Atmosferski bencinar rabi obrate. Zato mi je dizl kul, ker ne rabi? kaj dosti na?igat, stisne? mal gasa in that's it.

 

Ok, drugo bi bil turbo bencinar :-)

 

2,5 i s turbino npr... makar z istimi konji :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

www.trziskisladoled.si

Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

To oceno da lahko samo tisti, ki kupi novga diesla in ga vozi od za?etka vsaj prbli?no tako kot se diesla naj bi vozilo. Taki na?eloma tudi pri 200kkm ne bi smel problemov z ni?emer na?tetim.

 

V kolikor pa kupi? rabljenega je pa pa? loterija se pa strinjam, da pri rabljenem bencinarju je manj?a mo?nost, da se nategne? oziroma, ?e se, je ponavadi tudi manj obremenilna za ?ep razen, ?e ti ga ne znajo zrihtat tako kot recimo Jo?iGuliko?i.

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

 

Pri dieslu za podoben efekt v vo?nji pa? ne rabi? glih te?ke noge in priganjanje v obrate ne da efekta, da bi se to spla?al po?et, ker se najve? dogaja ?e veliko prej pri ni?jih obratih.

33112_1.png

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

 

Men 2,3 bencin pije polet 8,5, pozim pa gremo na 8,9. Vo?nja je v glavnem Medvode Ljubljana in pol po Ljubljani. Vikend pa kaka relacija. Avtocesta je pa vedno tempomat 150 pol pa sam ?e gas ?e je treba. Ve? kot pri Hazardu, manj kot pri Ayvarju.
Napisano

kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?

 

father vozi F-ko diesla, ?e kr lep ?as, letnik je 2000 prevo?enih blizu 200kkm pa ni mel ?e nobene konkretne okvare (trkam na les) ;)

 

pa ?e ena primerjava ;)

http://www.zeperfs.com/en/duel661-2019.htm

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

 

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

ayvar je Q5 prehitu...po vsej verjetnosti z 2.0TDI motorjem.....big deal! :rispekt:

 

pa ne me narobe razumet....?e bi mel denar bi si absolutno turbo bencinarja omislil (pa to ne jajc v smislu 1.4 turbo mlin?kov) ;)

Napisano

js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.

 

Fora je, da ve?ina ljudi ne razume, da ?e ima? 2.0 ali ve? ter normalno te?ek avto (ne kak neaerodinami?en terenec), da bencinarja lahko brez te?av fura? z 2000 obrati pa bo lepo vlekel. Ko ti zapa?e tiste parkrat na kestl ga res stisne? ampak, ?e se 3/4 kestlna fura? z minimalno porabo relacije je to to.

 

Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega :blush:

 

No tu pridemo do druge to?ke, ko bo? bencinarja teral se bo oreng poznalo. Namesto 8 bo pilo 10, 12. Dizla pa ?e slu?ajno res tera? ga itak ?e vedno v srednjih obratih ker ima tam toliko navora. Pred blokado se tam ne dogaja ve? kaj dosti medtem ko se pri nekaterih dobrih bencinarjih dogaja ravno nekje pri koncu. In zato gre poraba toliko vi?e.
Napisano

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

 

Sej ni fora kako sem ga, je fora da me je ?e pri prvem prehitevanju zapiral dokler ni zmankal placa, samo to mu o?itam.

?e dobr da sem to?no takrat testiral najnovej?i gadget GoPro motorsports HD. :blush:

 

ayvar je Q5 prehitu...po vsej verjetnosti z 2.0TDI motorjem.....big deal! :rispekt:

 

pa ne me narobe razumet....?e bi mel denar bi si absolutno turbo bencinarja omislil (pa to ne jajc v smislu 1.4 turbo mlin?kov) ;)

 

Sej cenovno najcenej?a kanta Q5, je DRA?JA od MPS za samo si pa car na vasi, tud ?e nkamar ne gre, sam da je olimpijada v gara?i in to?lu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej ni fora kako sem ga, je fora da me je ?e pri prvem prehitevanju zapiral dokler ni zmankal placa, samo to mu o?itam.

Pa? je imel pravico, ker je bila tam prekinjena ?rta. ?ez polno pa ni ?el tako kot nekateri. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.

Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.

 

 

Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat. :blush:

 

Matr si ga zviznu ko deb stau :)

 

mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" :whatever: Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev. :hudicek:

 

Apak res. sem vozu q7 na eni ohcet. nikamor ne gre ?re pa galone ko drugi litre. kr neki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pa? je imel pravico, ker je bila tam prekinjena ?rta. ?ez polno pa ni ?el tako kot nekateri. :P

 

Pravico da te ovira, dober si ti, verjetno bi ga ti milo gledal in lepo za njim vozil. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

 

A ima Mazda tudi bencince tako potratne kot dizle?

 

Moram re? da je zelo "odgovorno" prehiteval tistega Audija. Polna ?rta, priklju?ek z leve in desen. Res kako je MPS uber alles. Me zanima, ?e bi lahko ta mo?na M6 dizel konkurirala Qju.

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

 

A ima Mazda tudi bencince tako potratne kot dizle?

 

Moram re? da je zelo "odgovorno" prehiteval tistega Audija. Polna ?rta, priklju?ek z leve in desen. Res kako je MPS uber alles. Me zanima, ?e bi lahko ta mo?na M6 dizel konkurirala Qju.

 

ta mocen dizel z lahkoto kunkurira Q. ze js s svojimi 140KM konkuriram, ce bi pa bil 185 pa z lahkoto. ce bi pa js imel 2.5 bencinar bi mi zijer kuru vec kot 10l za MPS pa ne bi rad komentiral.

www.trziskisladoled.si

Napisano

ta mocen dizel z lahkoto kunkurira Q. ze js s svojimi 140KM konkuriram, ce bi pa bil 185 pa z lahkoto. ce bi pa js imel 2.5 bencinar bi mi zijer kuru vec kot 10l za MPS pa ne bi rad komentiral.

 

Tudi meni bi kuru ve?, tako da je bolj?e da ga nimam :jupiii:

"Potegnil" bi vsaki? ko bi imel mo?nost. Ha ha ha

Napisano

Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.

Ajde za 2,3 ne vem za 2,0 z 180 konji sem pa 100%. A to tvoje sklepanje o porabi je iz izku?enj al ker si nejeverni Toma?ek? Tole je bilo na regionalki, vo?nja po omejitvah, brez ustvarjanja kolone. Sem lepo napisal, 2,0 z normalno te?o (se pravi ne tona in pol ali ve? se da peljati med 1600 in 2500 obrati. Ampak me ne moti, ?e ne verjame?, jaz nisem ni? na izgubi. :jupiii:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.