Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam to ti bo potem se slovenija zacarinila, ce odprejo paket. Ne razumem ravno kako so ti lahko ze zacarinili? Tudi sam konstantno narocam preko ebaya, aliexpress itd. pa vedno carino fasem ko paket prispe v slo. Seveda v primeru, ce ga odprejo in ocenijo da je vrednost paketa nad 22e.

Ne, mi niso na?i carinili, ker je bil gor angle?ki ?ig carine, da je ?e bila pla?ana carina + davek za EU.

Pa dajte ?e no mal v doma?ih ?tacunah kupovat, ?ene jih bodo vse zaprli. ?e mal pa bomo za?el ?e kruh prek neta kupovat, sicer ne bo tako dober, bo pa cenej?i.

Na ?alost delov za kitare ni v na?ih ?tacunah...vsaj kvalitetnih, ?e pa ?e so, so 50% dra?ji kot v Nem?iji ali v usa skupaj z carino.

mislim, da na?i trgovci pretiravajo z mar?ami in tak?nih lakomnikov jaz ?e ne bom podpiral. ;)

 

 

Napisano

?e 10 dni ?ivim v S Nem?iji, jezik pa 0 ne napreduje, ker delim hi?o s Hrvati in Poljakom. Ta govori le polj??ino, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zanimivo, kako nih?e ve? ?ez dan ne pri?iga lu?i, a zve?er ne pozabi na meglenke  :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimivo, kako nih?e ve? ?ez dan ne pri?iga lu?i, a zve?er ne pozabi na meglenke  :vskalo:

Ti tudi to opazas? Predvsem tisti, ki zmigavcev ne uporabljajo... kot kaze dobro vedo, kje se prizgejo meglenke... sprednje in zadnje... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

meglenkarji so sploh neka posebna sorta... ?e dobro, sa jih je manj kot 10% Verjetno je to neka obsesivno kompulzivna motnja, ker druga?e si ne znam razlagat, da pri?igajo meglenke ob vidljivosti 300-400m in ob lahnem de?ju.

33112_1.png

Napisano

dandanes more? imeti skoraj sre?o, da najde? koga s pravilno pri?ganimi lu?mi.. se mi zdi , da vsak drugi vozi z dnevnimi v mraku, ali z dolgimi nonstop, ali narobe  optiko, al ima meglenke nonstop, ena lu? ne dela...  

Napisano

dandanes more? imeti skoraj sre?o, da najde? koga s pravilno pri?ganimi lu?mi.. se mi zdi , da vsak drugi vozi z dnevnimi v mraku, ali z dolgimi nonstop, ali narobe  optiko, al ima meglenke nonstop, ena lu? ne dela...  

 

Res je ja, jest sem ponoci dost na cesti in sem ze parim ljudem po krivem blendal naj ugasnejo dolge; napaka ugotovljena sele ko mi blendajo nazaj. Samo cakam da bom enkrat zmigal policistu in bom fasal se kazen. -.-

 

Kje najdete toliko ljudi z meglenkami mi pa ni jasno. Sam jih vidim...2-3 na mesec (nepotrebne), pa glede na to kako svetlo sijejo ne vrjamem da jih zgresim.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Res je ja, jest sem ponoci dost na cesti in sem ze parim ljudem po krivem blendal naj ugasnejo dolge; napaka ugotovljena sele ko mi blendajo nazaj. Samo cakam da bom enkrat zmigal policistu in bom fasal se kazen. -.-

 

Kje najdete toliko ljudi z meglenkami mi pa ni jasno. Sam jih vidim...2-3 na mesec (nepotrebne), pa glede na to kako svetlo sijejo ne vrjamem da jih zgresim.

Pridi na kavo obljubim vsaj enega na minuto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne bom rekel, da je Petrolova nafta gnojnica.

 

Tudi ne bom rekel, da Petrolova nafta ni gnojnica.

 

A pribli?no 750 km po tistem, ko sem natankal na Petrolu, je minibus pristal na avtovleki do najbli?jega Mazdinega poobla??enega servisa (Mazdina asistenca)...

Napisano

Ne bom rekel, da je Petrolova nafta gnojnica.

 

Tudi ne bom rekel, da Petrolova nafta ni gnojnica.

 

A pribli?no 750 km po tistem, ko sem natankal na Petrolu, je minibus pristal na avtovleki do najbli?jega Mazdinega poobla??enega servisa (Mazdina asistenca)...

 

Prazen rezervoar?  :ne vem:

 

Jaz vecinoma tankam Petrolovo "gnojnico" ki povrhu niti ni poceni :) ... Pa dosedaj se nikoli nisem imel problemov... Tankam obcasno tudi kje drugje... pa tudi nisem opazil, da bi drugi imeli kaj drugacno "gnojnico" :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prazen rezervoar?  :ne vem:

 

 

Po 750 kilometrih? Pa saj nismo vlekli po?itni?ke prikolice!

 

Za?elo se je, da je cikal, ko sem pohodil v vi?je obrate. Nadaljevalo se je z uga?anjem pred kri?i??em. Sledilo je uga?anje kar med vo?njo. In ko je ugasnila. Sem jo moral enostavno pustiti pet minut pri miru, potem je motor spet v?gal in smo se peljali kak?nih pet km. Pa je spet ugasnil in je bilo spet treba ?akati pet minut. Pa je spet ?lo naslednjih pet km...

Napisano

Imv verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni IMV sam za mrzu motor? Je pa najbr? k?na podona zadeva..dizel pa?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To ni gorivo - ?e bi bilo gorivo bi crknil pa ga ne v?ge? ve?.

 

Je pa seveda mo?no, da je v filtru goriva ?e preve? vode in je zmrznila - ampak ta voda se je lahko nabrala preko dalj?ega obdobja in ne samo z zadnjim tankanjem

33112_1.png

Napisano

Ni IMV sam za mrzu motor? Je pa najbr? k?na podona zadeva..dizel pa?.

ne, okvarjen povzro?i, da nepravilno zapre dotok goriva pri prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem. Po doma?e je funkcija tega ventila, da spu??a do injektorjev ravno dovolj goriva in ?e je premalo avto crkne.

33112_1.png

Napisano

ne, okvarjen povzro?i, da nepravilno zapre dotok goriva pri prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem. Po doma?e je funkcija tega ventila, da spu??a do injektorjev ravno dovolj goriva in ?e je premalo avto crkne.

Meni se je uga?al, ko je bil venti fu? poljubno-pri mrzlem kakor tudi pri vro?emu motorju.In res je, vedno je motor ugasnil , ko sem pustil gas- nekajkrat tudi v ovinku in je bilo veselje obra?ati. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.