Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Jp, prikolica polepša izgled limuzine🤣

Ja...lepa prikolica ja. Ko pa vidim avte 50k€+, pa zadaj doma narejena zarustana in grda prikolica...

Če je denar za avto, je tudi za prikolico. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Problem je s prikolicami, ker...

 

Torej, tiste stare, doma narejene, so bile praviloma narejene "na gvišno" in je marsikatera preveč masivna za svojo nosilnost. Ker pa je lahek polpriklopnik omejen z največjo dovoljeno SKUPNO maso, so potem izgubili na nosilnosti. Zdaj doma narejene prikolice praktično ne moreš več homologirat (teoretično se še da, a ne poznam nikogar, ki bi se takega projekta sploh lotil).

Nove kupljene, tovarniško narejene, pa niso vredne niti da jih pes poščije. In Bog obvaruj, če jo res! Boljše, da poščije najdražje litke na dragem avtu kot pa novo prikolico. Zakaj? Nove prikolice so sestavljene kot da bi se otroci igrali. Najprej je osovina s torzijo. In to je pravzaprav vse, kar res je. Potem sta iz 0,55 mm debele pocinkane pločevine (ne vem, ali je debelina samo pločevina, pa še cink čez ali je 0,55 mm pločevina skupaj s cinkom na obeh straneh...) Skrivljena dva U-profila, ki povezujeta osovino s priklopom. Na ta dva švohotna U-profila je privita vezana plošča, ki je pravzaprav glavna "karoserija" prikolice. Naj bi bila vodoodporna, ampak lesena vezana plošča je lesena vezana plošča, pa kakorkoli jo obrneš in ne glede s čim jo prebarvaš. Nekaj dežja zdrži, več kot običajna, to je res, ampak po nekaj letih zgubi svojo vodoodpornost, pa tudi žilavost in s tem tudi nosilnost. No, in na to vezano ploščo je privita še pločevinasta stranica. Sicer je lahka, kar pomeni večjo nosilnost (ket ima največjo SKUPNO maso predpisano, ima tem večjo nosilnost, čim lažja je sama), ampak je malo junakov, ki jo res upajo naložiti do polne nosilnosti. Zato jih povsem razumem, da za novim avtom vlečejo staro prikolico. Ker te, ki jih zdaj lahko kupiš v trgovini, ne bodo nikoli dosegle take starosti ob toliko uporabe, kot je dosegajo te stare, doma narejene - ki so praviloma vse po vrsti bile najprej namenjene za prevoz gradbenega materiala, ko so se še v Jugoslaviji zidale hiše, pa še kakšnemu sosedu se jih je posojalo, pa nato vozilo zemljo za urejanje okolice in na koncu ostale pri hiši, ket jih je bilo enostavno škoda kar proč vreči... In se jih še vedno vlači po tem svetu. Te, nove, ki jih lahko kupiš v Merkurju ali OBIju za 700€, ne zdržijo niti tretjino tega.

Tako da, ja, problem je s temi prikolicami...

Napisano
pred 4 minutami je Slivka napisal:

Tako da, ja, problem je s temi prikolicami...

 

Jap, s prikolicami je lahko vedno problem... s takimi in drugačnimi. sramezljiv

pred 2 urama je NevLado napisal:

A to si kupil babnci, za okroglo?

 

Vrag je le v detajlih... če kupiš babi za okroglo obletnico je to načeloma OK. Če pa kupiš zato, da ne bo več okrogla si pa na sila tankem ledu. Sam povem, da ne bo kdo rekel, da ni bil opozorjen.:zvizga:

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je g.Wankel napisal:

Jezuse...

 

karavani, limuzine, zadnje police, strešne sanke, na morje najmanj z eno prikolico...

 

Kje začnem jzt jamrat? 😁

 

Bikers have left the chat.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

Problem je s prikolicami, ker...

 

Torej, tiste stare, doma narejene, so bile praviloma narejene "na gvišno" in je marsikatera preveč masivna za svojo nosilnost. Ker pa je lahek polpriklopnik omejen z največjo dovoljeno SKUPNO maso, so potem izgubili na nosilnosti. Zdaj doma narejene prikolice praktično ne moreš več homologirat (teoretično se še da, a ne poznam nikogar, ki bi se takega projekta sploh lotil).

Nove kupljene, tovarniško narejene, pa niso vredne niti da jih pes poščije. In Bog obvaruj, če jo res! Boljše, da poščije najdražje litke na dragem avtu kot pa novo prikolico. Zakaj? Nove prikolice so sestavljene kot da bi se otroci igrali. Najprej je osovina s torzijo. In to je pravzaprav vse, kar res je. Potem sta iz 0,55 mm debele pocinkane pločevine (ne vem, ali je debelina samo pločevina, pa še cink čez ali je 0,55 mm pločevina skupaj s cinkom na obeh straneh...) Skrivljena dva U-profila, ki povezujeta osovino s priklopom. Na ta dva švohotna U-profila je privita vezana plošča, ki je pravzaprav glavna "karoserija" prikolice. Naj bi bila vodoodporna, ampak lesena vezana plošča je lesena vezana plošča, pa kakorkoli jo obrneš in ne glede s čim jo prebarvaš. Nekaj dežja zdrži, več kot običajna, to je res, ampak po nekaj letih zgubi svojo vodoodpornost, pa tudi žilavost in s tem tudi nosilnost. No, in na to vezano ploščo je privita še pločevinasta stranica. Sicer je lahka, kar pomeni večjo nosilnost (ket ima največjo SKUPNO maso predpisano, ima tem večjo nosilnost, čim lažja je sama), ampak je malo junakov, ki jo res upajo naložiti do polne nosilnosti. Zato jih povsem razumem, da za novim avtom vlečejo staro prikolico. Ker te, ki jih zdaj lahko kupiš v trgovini, ne bodo nikoli dosegle take starosti ob toliko uporabe, kot je dosegajo te stare, doma narejene - ki so praviloma vse po vrsti bile najprej namenjene za prevoz gradbenega materiala, ko so se še v Jugoslaviji zidale hiše, pa še kakšnemu sosedu se jih je posojalo, pa nato vozilo zemljo za urejanje okolice in na koncu ostale pri hiši, ket jih je bilo enostavno škoda kar proč vreči... In se jih še vedno vlači po tem svetu. Te, nove, ki jih lahko kupiš v Merkurju ali OBIju za 700€, ne zdržijo niti tretjino tega.

Tako da, ja, problem je s temi prikolicami...

Ja, odvisno je, kaj boš vozil s prikolico. 

Stranice se rabijo samo za razsuti tovor. Tovor treba pričvrstiti oziroma privezati z gurtnami. Ohoho tovora sem prevozil s tovornjakom in prikolico brez stranic. Samo gurtna, pa gasa. Za hobi varjanto je TPV čist dobra prikolica. Za profi pa Humbauer in Stema. So pa dražje. Ja, 500 do 600 kg vsaka nese. 

Napisano
pred 51 minutami je skritikrt napisal:

Zadnji v vrsti🥺😋

IMG_20231230_085037~2.jpg

😮 kaj pa je to, a kej zastojn talajo? 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je MazdaBoy napisal:

😮 kaj pa je to, a kej zastojn talajo? 😁

3x lahko ugibaš...nič zastonj...samo ena boljših mesnic daaaaaleč okoli-taboljša roba za cvenk.

10,5€/kg sv. rebra (vzel 3,5kg) in 28€/kg biftek (630g vzel)

😋

Popravljeno od skritikrt
Napisano (urejeno)

Če koga kaj več zanima o njih...že star članek..."stari" ne dela več...je pa sin tudi "tapravi mesar"...tudi vse pove,kako speči itd...res sama vrhunska roba in nič "žvarovine"...npr. biftek daleč boljši in cenejši od kodile...nima "poceni",a tudi preveč pribite cene niso...bi rekel "primerne cene".

Zanimivo pa je,da tudi delikatesa "na polno šiba"...imajo veliko že pripravljenih mesnih stvari...in od vsega le najboljše...od lepinj do prebranca...čevape čez celo leto "fertig prištimane" pakete po 30kom....ni da ni in kar ti srce poželi...

Za časa Covida pa je bila kolona tudi 20-30m še naprej za vogalom😳 

WWW.DNEVNIK.SI

Vid Marinček je mesar, takšen, kot so bili po naših...

 

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Kako veš, da voziš Forda?

 

Novembra sem dobil novo sodelavko, ki prihaja iz Idrije. Zdaj že točno ve, kje v Kopru je "moj" servis...

  • Haha 4
  • Ni všeč 1
Napisano

Potem ti pa je všeč, če te edino ona vozi. 😆

 

Da se tebi Ford kje ne kvari "namenoma", samo da te sodelavka pelje?🤔

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Ma zna biti.

Jutri moram 200 km daleč...

V bistvu greva dva...

Brez veze gnat stroj, kot je BTjka, po avtocesti 200 km tja in še 200 nazaj - prazen...

Bi šel s FucksWagnom...

 

Pa saj od Novega leta do danes lepo teče, ni se še ustavil...

  • Všeč 2
  • Ljubim 3
  • Hvala 1
Napisano
dne 12. 1. 2024 ob 12:33 je Slivka napisal:

Ma zna biti.

Jutri moram 200 km daleč...

V bistvu greva dva...

Brez veze gnat stroj, kot je BTjka, po avtocesti 200 km tja in še 200 nazaj - prazen...

Bi šel s FucksWagnom...

Za kaj pa ne...mora biti fajn...isto kot sex...en drži (sklopko),drugi pa "poriva"

 

dne 12. 1. 2024 ob 12:33 je Slivka napisal:

Pa saj od Novega leta do danes lepo teče, ni se še ustavil...

😳uuu,mater,to je pa moralo že iti goriva,samo zaradi strahu,da pol nebi več vžgal🤔

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Jaz sem imel vas hribovce za hrabre ljudi.

 

pred 5 urami je FuManchu napisal:

Tud hribovci niso več, kar so bili al?🤣

 

Lahko se je vama iz bedaka norca delat...

 

Hribovci smo hrabri, brez skrbi. Nismo pa osli. Še osel gre samo enkrat na led. In sem že malo prestar, da bi kar vzel v zakup, da se lahko zgodi, da bom kampiral na odstavnem pasu. V mojih letih se človek temu najraje izogne, pa hrabrost gor ali dol... 

 

Pa da ne bom samo jamral: danes prevozil 412 km, poleg tega se pa kar lepo število kilometrov vozil v Mazdi 6 s krasnim Mazdinim CD143. Krasen dan! In mislim, da bo zaradi tega dne sklenjen biznis, samo dogovorit se moramo kdo in kaj...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

In sem že malo prestar, da bi kar vzel v zakup, da se lahko zgodi, da bom kampiral na odstavnem pasu. V mojih letih se človek temu najraje izogne, pa hrabrost gor ali dol...

Ne vodim tvoje statistike, kolkokrat si do zdaj s Fuksom čakal vleko na odstavnem?

Napisano
pred 17 urami je godlike napisal:

Ne vodim tvoje statistike, kolkokrat si do zdaj s Fuksom čakal vleko na odstavnem?

 

V prvih dveh mesecih večkrat kot z Mazdo 5 v trinajstih letih in 360.000 km. Pa, kot sem bral na forumu, sem imel najtežavnejši motor - Mazdinega dizla...

Napisano (urejeno)

Jaz sem po tvojih zapisih razumel, da je so ble lučke in opozorila, pa da si ga pač peljal na servis....

Če si ga res šlepal tolko krat je pa res zabava.

 

Tudi jaz edino, kar sem dal na vleko je bil VW.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 19 urami je Slivka napisal:

 

V prvih dveh mesecih večkrat kot z Mazdo 5 v trinajstih letih in 360.000 km. Pa, kot sem bral na forumu, sem imel najtežavnejši motor - Mazdinega dizla...

Kdaj si boš dal dopovedat, da tvoj dizel ni bil stit motor kot skyactiv-d, ki imajo pri visokih km ob pomanjkljivem vzdrževanju težave? :D 

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.