Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Pričakuj, da bo v cca letu dni še druga šla, tako je bilo na taščinem 12 let starem  Twingecu in še enem Cliu....:nevem: Pazi! 

Itak se vedno zaradi potrebne simetrije menja par, kot pri gumah, torej zamenjana sta bila oba sprednja fedra ... saj si imel to v mislih, ali pa si hotel reči, da bo počil še zadnji?

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Itak se vedno zaradi potrebne simetrije menja par, kot pri gumah, torej zamenjana sta bila oba sprednja fedra ... saj si imel to v mislih, ali pa si hotel reči, da bo počil še zadnji?

Ja mislil sem spredaj.👍 Vzmeti niso za simetrijo tako pomembne, da jih menjaš kot pa amortizerji, je pa fino menjat sploh, če so stare več let.... 👍😉

Meni je šla pri enem avtu po dveh letih in je mehanik menjal samo tisto zlomljeno z originalom. Devet let ni bilo nobenga problema, dokler sem bil lastnik. 

Napisano (urejeno)

To je "lahko".

Ne menjavam rad za to, ker se lahko nekaj zgodi.

Lahko te tudi žena ju3 začne varat, najbolje je da se kar danes ločiš 😉

 

Na M2 sem menjal spredaj protiprašne gume, ker so razpadale. Mehanik sanjal da bom delo plačal, pol pa bo tak amortizer spustil. Vozil sem ju 5 let do prodaje in nista spustla. Seveda če ne bi menjal proti prašnih gum, bi pa ziher keri spustil.

 

Fedre, diske, amortizerje in pakne se za mene dela v parih.

 

Amortizerje zadaj sem sam menjal, majn kot 1 ura dela. In to niti kole ni bilo treba dol vzet.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je dvorjan napisal:

A amortizerjev pa nisi zamenjal? Lahko jutri začneta rositi pa spustita ...

Mehaniku rečem naj pogleda, če je še kaj za zrihtat in naj se odloči, kot da bi delal zase. Tako je zamenjal še neke gume in ležaj nad fedrom, kar je sicer stalo skoraj še enkrat toliko, ko vzmeti, ampak je presodil, da je smiselno.

 

Če bi opazil puščanje amortizerja, bi od njega pričakoval, da ga zamenja.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Včeraj je bil precej klinčev dan, na več področjih. No danes bo že boljši, ju3 pa sploh, ko bo praznik in čas za kakšen lušten izlet. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Totalno neprimerna slika v članku :(

 

WWW.24UR.COM

V "deželi tam spodaj" napovedujejo prav posebno nadgradnjo delavskih pravic. Z zakonom bi namreč delavcem zagotovili "pravico do...

 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Danes se v službi pojavi potreba po nekem posebnem pokrovu. In mi šefica reče, da bo naredila naročilnico, jaz pa naj naredim načrt, pa da se bo to dalo izdelat. Prej sem jaz pobral mere in narisal načrt na A3 format kot je ona spesnila tisto naročilnico na A5 formatu. No, v bistvu naročilnice še ni...

 

Upam samo, da nisem nazadnje za brez veze risal tisti načrt...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Danes se v službi pojavi potreba po nekem posebnem pokrovu. In mi šefica reče, da bo naredila naročilnico, jaz pa naj naredim načrt, pa da se bo to dalo izdelat. Prej sem jaz pobral mere in narisal načrt na A3 format kot je ona spesnila tisto naročilnico na A5 formatu. No, v bistvu naročilnice še ni...

 

Upam samo, da nisem nazadnje za brez veze risal tisti načrt...

A boste WC školjko na strop montiral ali kakšen drug specialni projekt? :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Še včeraj sem se mislu pohvalit, da sem končno začel s fizioterapijo kolena, danes je že tole prava tema. Smo začeli z vajami in me pere k zajca. No dolgoročno mogoče vseeno potem v Hvalilnik. :) Kakorkoli, danes imam dopust in je predviden vzpon na Nanos, tako da popolnoma za v Desus še vedno nisem, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Saj motor je japonski, ampak platforma Volvo je pa na pol od Forda 🤣😂

 

IMG_20240215_181501.jpg

Popravljeno od jstdoma

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

"more se mašina ulaufat". Ko bo izven garancije se bi morala že ulaufat. V kolikor se do takrat ne bo bo potrebno narediti genralko, ampak to pa žal garancije več ne krije 🤣.

Napisano

Ampak men je pa tole precej prijazno do voznika. lepo te opozori kaj je narobe in kaj moraš naredit in da maš še čas se odpeljat kupit liter olja. A ni boljš tole kot pa da takoj fašeš rdečo lučko pol pa upaš, da ni že prepozno.

33112_1.png

Napisano
dne 19. 2. 2024 ob 19:56 je Boss napisal:

Ampak men je pa tole precej prijazno do voznika. lepo te opozori kaj je narobe in kaj moraš naredit in da maš še čas se odpeljat kupit liter olja. A ni boljš tole kot pa da takoj fašeš rdečo lučko pol pa upaš, da ni že prepozno.

 

Meni je še vedno bolj všeč Mazdin sistem. Vsaj dvolitrski turbo-dizel na Mazdi 5 je imel to odlično rešeno - vsaj za moje pojme. Na servisu si nalil olje do MAX in po 20.000 km je počasi prišel na MIN. Mi smo pri 340.000 km nalili do MAX in do prodaje smo pokrov motorja odprli samo enkrat - pa še to zato, ker je kupca zanimalo, kakšen je in če kaj pušča olje...

 

Tale FucksWagen je pa kot majhen otrok: ves čas se moraš ukvarjat z njim in če mu ne posvečaš dovolj pozornosti, jo zahteva. Takoj in zdaj! In ga ne briga, če imaš ti druge plane... Veš, @Boss, meni se ta sistem ne zdi prijazen. Jaz bi rad imel zanesljiv avto, ki mi služi vedno in za vse. Ne pa načičkan multimedijski zabaviščni center na štirih kolesih, pri katerem nikoli ne vem, ali bo sploh prišel iz garaže in - kar je še huje - ali se bo vanjo vrnil...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Govorimo zgolj o obvestilu ne o vzroku zanj. Men se zdi prijazno, da če se nekaj začne dogajat, da to sporoči na nedramatičen način. Razen, če te z obestilom nadere in ozmerja, kakšen debil je voznik, ker ni kontroliral olja in da je naredil zarad tega pizdarijo, ki se bo merila v vsaj šterih ničlah na konciu zneska. To bi bilo silno neprijazno in neprimerno.

 

Aja, ne nleti na nikogar in Slivko čist dobro razumem, ker sem sam tud tak, da več ali manj med servisoma je potrebno odpret havbo le zarad dotakanje tekočine za stekla. Zato zame havba ne rabi nobenih dvižnih amortizerjev in druge take navlake. Mazde so pač drugačne. 😜

33112_1.png

Napisano

Ko je treba pa prodati je začel pa pizdarije delat:nevem:

IMG_20240224_175500.jpg

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Na probni vožnji s kupcem? 

Ne.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.