Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 25 minutami je Slivka napisal:

Negativno.

 

Lučka sveti stalno, ne glede na to, koliko nas je v FucksWagnu. Sem tudi sam pomislil, da bi otroški sedež naredil kakšen stik in sem jih vse tri pobral ven, pa pri praznih sedežih še vedno sveti...

 

A ni v garanciji? In ve se, kam se naslovi take in podobne težave v času garancije - garantu. Morda pa toliko drame za prazen nič?

 

Sicer pa Slivka, tega avta nisi maral že ko si ga naročil ... lahko je samo še slabše. 😃 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

Negativno.

 

Lučka sveti stalno, ne glede na to, koliko nas je v FucksWagnu. Sem tudi sam pomislil, da bi otroški sedež naredil kakšen stik in sem jih vse tri pobral ven, pa pri praznih sedežih še vedno sveti...

Ta lučka ne ugasne sama, če imaš slab kontakt pod sedežem! Omeni jim nič ne škodi.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz se tudi imel tehničen danes,..kao morm popravit nizke meglenke,.. drgač je pa šlo skozi

Jaz čakam, da se lepilo posuši. Puša na linku počila. Treba novo naročit. 

Za silo upam da zdrži.

16933165453958392498307920454114.jpg

16933166150003298700107507184769.jpg

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega je začel z Peugot 206 S16, potem je šel na Hondo Prelude, nato na Audi a3 sportback 2.0tdi, nato pa na VW :)....(tiguan 2.0. dizel gate pred 12.leti dal zanj 40k €), nato se ga je znebil po 1.letu, šel na Toyoto 2x, ter sedaj na novo Škodo (1.0. tsi).....od vseh je rekel, da nikoli več ne gre na VW (vsak obisk servisa ga je stal med 500-1000€, in to 12.let nazaj....).....tko da....če nimaš sreče potem je najbolje da se VW čim preje znebiš....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Z M A J napisal:

VW jaz vseeno smatran za neko zlato sredino po kakovosti. Ali sem v zmoti? :)

Smatran. Ker jih cenimo.

 

Saj veš pravi slovenec ima Golfa/Passata, 2 otroka in nemškega ovčarja.

 

 

Realno, po izkušnjah, malo pod povprečjem.

Po Alfi se pljuva vsepovsod, pa sta realno tu tu.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

Smatran. Ker jih cenimo.

 

Saj veš pravi slovenec ima Golfa/Passata, 2 otroka in nemškega ovčarja.

 

 

Realno, po izkušnjah, malo pod povprečjem.

Po Alfi se pljuva vsepovsod, pa sta realno tu tu.

Od tega je samo eden pravi in dober....vemo kaj je to ...., da ne bo pomote 😉😁(NO)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, drži 😆

 

Imeli smo Polota 1.2 TSI 105KM.

Ker je bila mašina iz Male Boleslave je bila zanič ketna pri 40-60k km, 20k km je šla vbrizgalna šoba.

Še kaj bi se našlo.

 

Kot praviš, sreča da ni bila nemška. Tam delajo verjetno Turki. Na nemških je še, zraven naših težav, olje kje špricalo, ker je bla slabo tesnjena.

 

Ampak ja. Ta farsa o tem kak je Škoda bolj zanesljiva kot VW, mi je smešna. Isti koncern, torej vgrajeni isti deli, ki crknejo ne glede na to al piše VW al Škoda na haubi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Ja, drži 😆

 

Imeli smo Polota 1.2 TSI 105KM.

Ker je bila mašina iz Male Boleslave je bila zanič ketna pri 40-60k km, 20k km je šla vbrizgalna šoba.

Še kaj bi se našlo.

 

Kot praviš, sreča da ni bila nemška. Tam delajo verjetno Turki. Na nemških je še, zraven naših težav, olje kje špricalo, ker je bla slabo tesnjena.

 

Ampak ja. Ta farsa o tem kak je Škoda bolj zanesljiva kot VW, mi je smešna. Isti koncern, torej vgrajeni isti deli, ki crknejo ne glede na to al piše VW al Škoda na haubi.

Tudi to drži... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.