Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Indija, dizel 0,7?

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pla?e... 37$...

vozijo enake avte, na enako gorivo.....torej bi potem v Avstriji moral biti veliko drazji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem ampak avtor clanka ni ravno ekonomsko podkovan? A ni tako da ce je vecje povprasevanje gre cena gor?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res pisec ?lanka malo ?udno tolma?i te cene. Glede na to da vlade preko tro?arin in dajatev odlo?ilno vplivajo na cene goriv, je po moje v to vpletena politika. Okoljska politika in zmanj?evanje onesna?evanja verjetno s cenami goriv ho?ejo s?asoma ?imbolj zmanj?ati ?tevilo dizlov. Podnebni sporazumi. Mogo?e kdo ve koliko je razmerje v porabi dizla osebni avtomobili vs. tovorni promet? Da ne govorim koliko izpusta naredi ena tovorna ladja ali avion....

Napisano

Saj pri tovornem prometu. Je itak tako, da dobijo nekaj trosarine povrnjene... Vsaj domaci prevozniki... Imam v spominu, da sem nekje nekaj prebral...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

En osebni avto skuri okoli 5,7 l / 100 km nafte.

En 40- tonski vla?ilec skuri okoli 32 l / 100 km nafte.

(tole je namenjeno goldhornu, ki je spra?eval, kolik?no je razmerje v porabi nafte med osebnim in tovornim vozilom...)

 

Meni le ena druga stvar ne gre v ra?un. Tako nafta kot bencin sta sestavljena iz ogljikovodikov. Ko v motorju pride do zgorevanja, vodik v motorju reagira s kisikom in zgori v H2O. To ni ni? problemati?nega. Ogljik pa med zgorevanjem v motorju ob reakciji s kisikom zgori v CO2, ki je pa toplogredni plin.

 

?e jaz to prav razumem, je torej CO2 pogojen z koli?ino ogljikovodikov, ki jih dolo?eno vozilo pokuri.

 

Bencin je sestavljen iz 85 % Cin 15% H (?eprav gre pri bencinu za okoli 150 razli?nih verig ogljikovodikov, zato kemijske formule nisem na?el...)

Nafta je sestavljena iz 87 % C in 13 % H (tudi nafta ima okoli 150 razli?nih verig ogljikovodikov in tudi za njo nisem na?el to?ne kemijske formule...)

 

Kakorkoli, ugotovimo lahko, da imata nafta in bencin precej podobno koli?ino ogljika. Torej iz enega litra goriva ustvarita podobno koli?ino "toplogrednega" CO2. Ampak dizela?i imajo ob?utno manj?o porabo kot bencinarji.

 

Sicer ne vem, ?e se sme tako primerjati ampak vseeno: Tast je lani kupil Renault skedenj. Svisle. Kozolec. Mah, neko gospodarsko poslopje... Bencinar, 1,3 litra delovne prostornine in 140 KM. Pa se mi v?asih pohvali, da ima povpre?no porabo 7,4 l / 100 km. Jaz mu potem ne grem razlagat, da meni Mazga , dizela? z dvemi litri delovne prostornine in ravno tako 140 KM pokuri 5,7 l / 100 km. Ga pustim v dobri veri, da je zdaj precej bolj ekolo?ki, ker kuri bencin.

 

Po moji logiki bencinar zaradi ve?je porabe ogljikovodikov ustvari ve? ogljikovih dioksidov in ve? vodne pare kot dizela?, ki pokuri manj ogljikovodikov. In glede na to, da je vsebnost ogljika v bencinu zgolj za 2% manj?a od vsebnosti ogljika v nafti, ustvarja bencin ve? toplogrednih plinov...

 

Ja, vem, sem kmet an s hribu dama pa ne zastopm prou preu? tole ekologijo... A lahko kdo razlo?i, kaj sem zgre?il?

 

 

 

 

 

 

 

Zdaj sem se spomnil: Scenic. Tast ima Renault Scenic.

Popravljeno od Slivka
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mah, jaz sem tankal kar maxx super druper nafto...cena?-sitnica.Se mi je pa poznalo na porabi. :)

 

 

Napisano

Haha, pri ceni tega kvazi premium goriva bi moral imeti 10% ni?jo porabo, da se splojh spla?a. Realnost je pa taka, da ni nobenega prihranka pri porabi in pomeni samo dodaten udarec za ?ep - pri 60litrih je reci in pi?i 9 EUR. To je pa pa?tet za cel teden.

33112_1.png

Napisano

Haha, pri ceni tega kvazi premium goriva bi moral imeti 10% ni?jo porabo, da se splojh spla?a. Realnost je pa taka, da ni nobenega prihranka pri porabi in pomeni samo dodaten udarec za ?ep - pri 60litrih je reci in pi?i 9 EUR. To je pa pa?tet za cel teden.

 

Jest do sedaj se nisem nasel verodostojnega testa ki bi potrdil da premium gorivo zmanjsa porabo avtomobila, tako da lepo tankam 95 in to je to.

Napisano

Haha, pri ceni tega kvazi premium goriva bi moral imeti 10% ni?jo porabo, da se splojh spla?a. Realnost je pa taka, da ni nobenega prihranka pri porabi in pomeni samo dodaten udarec za ?ep - pri 60litrih je reci in pi?i 9 EUR. To je pa pa?tet za cel teden.

Jebe? pa?tete iz hoferja... je pa kul ob?utek, ko pride? na blagajno in pla?a? to goeivo... si kar nekako pomemben.Druga?e pa sem tankal to gorivo zato,ker je v dolomitih pono?i - 30.:)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na evo pa je ?el cel popoldan, ko sem razmi?ljal al naj grem na pumpo al ne. Tank ni ?e ?ist prazen ampak 17 centov je pa kr neki dnarja, a ne? Mogo?e se pa ?lovak do Avstrije zapelje al pa ?e bolj?, do Rusije ali Belorusije - matr tam pa bi pr?paral za pol fasunge pri tanku goriva. ?parat je treba pa naj stane kolkor ho?e.

 

https://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/opolnoci-za-bencin-2-centa-vec-za-dizel-0-3-centa.html

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Maroko benz 0,97?, dizl 0,89?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e zmeri dra?je kot v Rusiji... jebe? Maroko. :jezicek:

Za Rusijo ni pocen trajekta :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hitr prodat bencinarje in dizle kupit - kdor tarna nad pre?voh bencinarjem v novi Mazdi 3, dizelska je tudi na voljo in zaradi navora pelje celo bolje :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.