Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej tudi do sedaj so imeli ob avtocestah in hitrih cestah dražje gorivo. ypa skoraj nobeden ni toliko gledal na ceno in je pač tankal tam, kjer je naneslo.Velika večina  s katerimi se pogovarjaš niti ni vedela, da je tako. 

 

 

Napisano

Po novem boš ceno videl šele, ko boš plačeval  račun... hehe. Če se ne boš strinjal boš morl pa plačat prečrpavanje iz tanka.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Sam sem vedno tankal izven AC (pa tam je še kufe 30centov cenejši - govorim za Petrol. :) )

 

A na hoferju je kdo že tankal (3 cente ceneje)?

Napisano

Jaz sem ene parkrat tankal na crpalki pri Hoferju (FE-Trading) ... brez problemov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi jaz brez težav. Mi gre pa na živce, da na koncu ne dobim računa, ker je kao avtomat pokvarjen. Lahko bi obvestili prej, pa se prestavim na drugega recimo. :)

Napisano

Jaz nikoli ne tankam na takih pumpah. Vprašanje je, kakšne kvalitete je gorivo v njih glede na obrat (voda v rezervoarjih) 

 

 

Napisano

haha, ja  @Alex ti ne tankaš na takšnih vprašljivih pumpah ... ampak baje tankaš pri privatniku, ki ma najboljšo kvaliteto za najnižjo ceno :D

 

Šalo na stran, tudi sam razne Maxxene in Hoferje ne obužujem. Najdle kar grem stran od omw je mol pa petrol, če ne druga se ne morm znebit občutka, da tankam bogvekaj (kar seveda ne pomeni, da pri petrolu al pa omw tankam zlato).

Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

haha, ja  @Alex ti ne tankaš na takšnih vprašljivih pumpah ... ampak baje tankaš pri privatniku, ki ma najboljšo kvaliteto za najnižjo ceno :D

 

Šalo na stran, tudi sam razne Maxxene in Hoferje ne obužujem. Najdle kar grem stran od omw je mol pa petrol, če ne druga se ne morm znebit občutka, da tankam bogvekaj (kar seveda ne pomeni, da pri petrolu al pa omw tankam zlato).

Jaz vedno tankam na OMV, redkokdaj kje drugje. Mi je pa najboljši dizel (avto gre nekako najbolje) z shell. 

Še posebno varianta dizel shell v-power. Je sicer dražja kot navadna a s to nafto se avtu kar meša pa še doseg se kar konkretno poveča. Vsake toliko to dobroto privoščimo puščici. 

 

 

Napisano

Ja, to je bilo pred deregulacijo, js sem samo povzel tvoj komentar, kako bo, ko bomo mel deregulirane cene ;)

Teh problemov kje je boljši dizel nimam več, pri bencinu pa baje ne gulufajo tolk ;)

Napisano
pred 13 minutami je 50keda napisal:

Ja, to je bilo pred deregulacijo, js sem samo povzel tvoj komentar, kako bo, ko bomo mel deregulirane cene ;)

Teh problemov kje je boljši dizel nimam več, pri bencinu pa baje ne gulufajo tolk ;)

Ampak, a ne gre tudi tvoj avto z 100 oktanskim bolje? 

 

 

Napisano

Ne, sem probal, ni vidne razlike. Res pa je, da nimam specialne ala Racelogic opreme za merjenje časov xD

 

Moja gre predvsem bolje ko je zunaj hladno, ko mrzel zrak not šopa (žal nimam intercoolerja :P)

Napisano
pred 43 minutami je 50keda napisal:

@gregc88 rad vrjamem, sam na besedo redko, ko pa bojo tule številke neodvisnih raziskav pa kamot ;)

Najbrž ugotovitve kakega  FB kavč  doktorja znanosti za goriva. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je gregc88 napisal:

petrol je najvecja šara...verjemi.. 

Pred nekaj leti je dizel bil res slab a to zaradi mešanja z bio dizlom in je to bila posledica manjša moč in s tem večja poraba. Takrat smo šli na firmi na omw in poznalo se je pol litra na 100km. Sem pa slišal, da je MOL taboljši pri dizlu in bencinu. :prstgor:

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Najbrž ugotovitve kakega  FB kavč  doktorja znanosti za goriva. 

Sj bo Potrč hitro naredil kako raziskavo.

Napisano

Danes sem videl 0,97eur/ l na hoferju.

 

To je zato,ker je Lado Bizovičar naredil fajn všečno  reklamo za hofer, pa zdaj vsi tankamo tam. 

Napisano

Haha, še za eno kavico ni prihranka pri polnem tanku.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Haha, še za eno kavico ni prihranka pri polnem tanku.

 

Jaz sem sicer tankal drugje a prihranek je prihranek. 🤗Toliko, da vidimo, da ne bo takoj skočila cena na 1,5€ kot so trdili nekateri. 

 

 

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Pred nekaj leti je dizel bil res slab a to zaradi mešanja z bio dizlom in je to bila posledica manjša moč in s tem večja poraba. Takrat smo šli na firmi na omw in poznalo se je pol litra na 100km. Sem pa slišal, da je MOL taboljši pri dizlu in bencinu. :prstgor:

vsi na sihtu k petrol tankajo nardijo manj ...sploh pozim... in enmu ni vzgal k je blo mrzl in mu prav mehanik...kjes tanku.... zli vn in pjt na mol... in ni blo problemov vec. .. (aja vsi so dizli)

 

sam tankam na petrolu edin motor.... ker je benz in ker ga lahko placam brez da grem dol  iz motorja ... kar mi velik pomeni

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je gregc88 napisal:

vsi na sihtu k petrol tankajo nardijo manj ...sploh pozim... in enmu ni vzgal k je blo mrzl in mu prav mehanik...kjes tanku.... zli vn in pjt na mol... in ni blo problemov vec. .. (aja vsi so dizli)

 

sam tankam na petrolu edin motor.... ker je benz in ker ga lahko placam brez da grem dol  iz motorja ... kar mi velik pomeni

 

 

Imajo že ime pravo, Petrol-petrolej in zato ne more avto it nikamor :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.