Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja in dizli bodo na enaki ceni, razlike praktično zadnjih 20 let ni več nobene. 

Časi ko nihče ni hotel precenjene nemške svete trojice z bencinskimi motorji so žal mimo. Malokdo se žal še vedno ne zaveda da se dizel izplača šele na daljši rok ob stalni uporabi ; znanec ki je taksist je pred leti kupil Peugeot 406 Hdi ter delal z njim 500km/dan tako da je zadeva lepo izplačana ter odslužila svoje po dobrih 3 letih ; govorim o zlatih časih tja do pred začetkom prve krize po uv€dbi.

Zadnjih 18 let pa se dizel praktično ne izplača imeti iz večih razlogov in sicer : 

- ne vozimo se več toliko kot včasih,

- ni več toliko dela v taksiju in dostavah (precej več je krajših voženj po sistemu vžgi-spelji-ustavi-ugasni in to po 100x na dan),

- cene servisov so dražje, povračila stroškov praktično ni več tako kot nekoč,

Večina je od časa COVID-a dizle prodala za smešno nizke cene kar je bilo v prid preprodajalcem, kar pa večina dolgoletnih lastnikov žal obžaluje.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Žalostno.

 

Dizl in bencin trošarine bi morale biti enake.

Gospodarstvu se povrnejo. Tako da res ne vem, zakaj se dizl subvencionira skozi vso zgodovino.

 

:D

 

čak ti bom robček posodil, ker to je res grozno. 😜

 

Pa ne moreš temu rečt subvencioniranje, če plačuješ dajatve. Subvencioniranje je le ko dobiš denarno podporo, recimo pri EV-jih, sončnicah itd. Tukaj je le razlika v trošarinskih/davčnih obremenitvah in pri enmu si za neverjetne 3 cente bolj trošarinako obdavčen kot pri drugem. Cel Euro in pol na tank.

 

Samo to bom rekel, da smo lahkole veseli, da vlada še vedno vztraja pri regulaciji cen, ker ko bo spustila boš plačeval med 20-30 centov več na liter pa al maš bencinarja al pa dizel. Tko, da ne vem komu bomo takrat vsi skupaj lahko šli jokat, ko bo tank goriva dražji za 20€ kot je danes.

 

Pa še za antiGolobovce - Golob je lopov in baraba. Evo, vsi srečni? 😄

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Pol se strinjam zdaj pa ne vem kero reakcijo naj dam. 🤣

 

Prosim, 100 komadov robčkov v zaprti škatli. Ti dam lahko naslov na p.m..

 

Ko bo regulacija sproščena, vidim kaj bo že pri 100 oktanskem, ki je 30c dražji, včasih pa je bil 8c.

 

Ja razlika je mogoče zdaj 3c, včasih je bila več. Naj bo enaka. Čemu je potreba sploh po razlikah?

Napisano

Cena stotke je zato taka, da ti lahko potem dajo 15c popusta😉

pred 19 urami je DonFelipe napisal:

Ja in dizli bodo na enaki ceni, razlike praktično zadnjih 20 let ni več nobene. 

Časi ko nihče ni hotel precenjene nemške svete trojice z bencinskimi motorji so žal mimo. Malokdo se žal še vedno ne zaveda da se dizel izplača šele na daljši rok ob stalni uporabi ; znanec ki je taksist je pred leti kupil Peugeot 406 Hdi ter delal z njim 500km/dan tako da je zadeva lepo izplačana ter odslužila svoje po dobrih 3 letih ; govorim o zlatih časih tja do pred začetkom prve krize po uv€dbi.

Zadnjih 18 let pa se dizel praktično ne izplača imeti iz večih razlogov in sicer : 

- ne vozimo se več toliko kot včasih,

- ni več toliko dela v taksiju in dostavah (precej več je krajših voženj po sistemu vžgi-spelji-ustavi-ugasni in to po 100x na dan),

- cene servisov so dražje, povračila stroškov praktično ni več tako kot nekoč,

Večina je od časa COVID-a dizle prodala za smešno nizke cene kar je bilo v prid preprodajalcem, kar pa večina dolgoletnih lastnikov žal obžaluje.

Še vedno se splača dizla imet, verjemi.... 👍

Ampak manj kot 30 let nazaj, zato pa bolje gre, leti.... 😉

Napisano

Sem pa včeraj po srečanju dotočil slabih 40 litrčkov z Molovim popustom 3c in dobil še en kofe🤗

Poraba je pa trenutno 6.0 l/na tank👌😉

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ne. Petrol in Shell je E5.

 

Mol je to v zadnje pol leta prešel.

Poglej na ročko, ko tankaš. Mora pisat gor E5/10 ali B7/B10 (za diesel).

 

Alkohol je za po grlu in ne za v avto 😆

Popravljeno od godlike
Napisano

Ja dizla imajo 7ko to vem, za bencin pa nisem bil pozoren, ker bolj redko tankam, vem pa da je bil E5... 👍

Napisano

Regulirana cena 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocestnega omrežja se bo opolnoči dvignila za 1,8 centa na 1,560 evra za liter. Liter dizla bo medtem cenejši za 1,5 centa, nova regulirana cena pa bo 1,527 evra za liter.

Napisano

In počasi bodo tudi cene modelov izenačene. 

Danes nisi več ''in'' če imaš dizla, ampak si na istem če imaš bencinski model. 

Še do 5 let nazaj si bil frajer da si imel precenjeno nemško sveto trojico z dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom, danes pa si jack če imaš bencinski model z raznimi -tronic menjalniki.

Kdo je sedaj tu nor?

  • Všeč 4
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Kdo je sedaj tu nor?

 Temu se reče moda... izdelke je treba prodajat non stop in čimveč menjat, da folk poblaznelo kupuje.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 Temu se reče moda... izdelke je treba prodajat non stop in čimveč menjat, da folk poblaznelo kupuje.

Končno si ugotovil!

Se spomniš kako so obljubljali da VW Lupo 1.2TDi 3L res porabi 3l/100km?

Pa še ta afera dieselgate in tipi folka ki so ljubitelji tega koncerna.

Moraš res biti nor da kupuješ VW/Audi koncern. 

Nasmešek na usta se mi vedno nariše ko grem vedno mimo tako starih kot najnovejših z mojim starim japoncem mimo in si rečem : le kaj mi tega treba. Nihče drug kot Mazda in Honda ne zna narediti motorja kateri ima lahko varčni in športni program hkrati.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Pa čeprav tudi z zastarelim motorjem... 

Varčni.... :whatever:

Napisano
dne 22. 4. 2024 ob 8:14 je godlike napisal:

Ne. Petrol in Shell je E5.

 

Mol je to v zadnje pol leta prešel.

Poglej na ročko, ko tankaš. Mora pisat gor E5/10 ali B7/B10 (za diesel).

 

Alkohol je za po grlu in ne za v avto 😆

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

Varčni.... :whatever:

Ja, 8-9 l/100 je dan danes varčno. 😊😊

pred 31 minutami je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar  tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj  v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍

 

 

Napisano
Pred eno uro je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Tak nekak.

 

Mol sem ukinil, ko sem ugotovil, da so ezanol dvignili. Pred tem sem bil pol:pol, Petrol ali Mol. OMV pa sem kako leto že prej ukinil iz istega razlog.

Napisano
pred 14 minutami je godlike napisal:

Tak nekak.

 

Mol sem ukinil, ko sem ugotovil, da so ezanol dvignili. Pred tem sem bil pol:pol, Petrol ali Mol. OMV pa sem kako leto že prej ukinil iz istega razlog.

 

Kolega z Cayman GT4 je reku, da so dali analizo narest in je bil 100 oktanski z MOLa najbolj učinkovit. Sem pa tudi sam opazil, da so šli na E10. Kar pa ni nujno, da je 10%.

 

Sam sem zdej kar na Shellu. Če pa že drugje, gledam da je bencinska visoko prometno pretočna. Prej sem vsak teden tankal na Petrolu v Tržiču, k je pol avstrijcev - pa ni bilo panike.

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Haxballer napisal:

 

Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo :D 

 

Kako si pa prišel do VIP-a🤔

Napisano

Jaz kar na domačem Petrolu zadnje čase. Benz in dizel.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Kako si pa prišel do VIP-a🤔

 

Z večimi frendi si delimo isto kartico, pa smo hitro prišli do VIP-a. Ma sej ne prišparaš neki velik na koncu, sam bom vseeno na Molu ostal.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ja, 8-9 l/100 je dan danes varčno. 😊😊

Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar  tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj  v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍

Si prepričan, da lahko trdiš, da je za "desetinke decilitra", kot navajaš, kriva razlika v kakovosti goriva? Ker to so pa takšni detajli, razen, če si se zatipkal in mislil 0,2 do 0,3 litra in ne decilitra?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.