Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.

 

Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati. 

 

Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo.   🙂

Napisano

Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen... 

Podizvajalec dobi pa 1,6€...

Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit... 

Roman se lahko napiše glede tega... 

V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake... 

Vse se da, če je interes...samo interesa ni... 

 

Napisano
pred 8 minutami je Shrek napisal:

Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen... 

Podizvajalec dobi pa 1,6€...

Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit... 

Roman se lahko napiše glede tega... 

V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake... 

Vse se da, če je interes...samo interesa ni... 

 

To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁

Napisano

Jest vidim tudi problem v tem, da avtobusi zamujajo, npr, avtobus na katerega bi lahko jest šu, med tednom zamuja 20-30min, vsak dan. Druga stvar je pa pol spet neučinkovitost LPPja, k recimo da prideš do LJ, pol pa lovit LPP pa presedat za kamor greš ... Najboljši primer neumnosti je 8ica, k gre na Brnčičevo (v industrijsko cono) enkrat na pol ure!? oziroma med šolskimi počitnicami enkrat na uro!!!
 

Napisano

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

Napisano
WWW.STA.SI

Regulirana cena 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocestnega omrežja se bo opolnoči pocenila za 2,2 centa na 1,473 evra za liter. Liter dizla bo medtem dražji za 0,1 centa, nova regulirana...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 44 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

Višji standard in poceni bencin... 😔

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal:

- Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd.

- Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma.

- Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega.

- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.

- Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.

 

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 57 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

 

 

En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne

Napisano
pred 21 minutami je Agerg napisal:

 

- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.

 

 

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 58 minutami je Matick napisal:

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

  • Všeč 6
  • Zmeden 1
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

Jah če te vodja zatira nimaš kaj, pa si lahko še tako boljši od njega.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Matick napisal:

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

 

Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

 

Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.

Popravljeno od Agerg
Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

 

Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.

 

 

Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.

 

To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...

Kaj pa jaz ko imam tablice lepljene? 😭

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 50 minutami je Matick napisal:

 

To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo

 

 

Saj imamo pri nas tudi ponekod 14 plac... Samo pri nas se 13. placi rece regres, 14. placi pa bozicnica ... 

 

 

 

 

 

pred 42 minutami je godlike napisal:

Kaj pa jaz ko imam tablice lepljene? 😭

 

 

Ce bi bila tudi pri nas taka moznost, kot pri severnih sosedih in bi imel dva avta... verjetno ne bi imel zalimane tablice :P ... Ali pa pac ne bi izkoristil taksno ugodnost :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo tablce so alu. Razen če bi jih lepil na pleh plato.

 

Ehhh, hec je bil. Kupil bi minimalni okvir.

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Magnetni lepilni trak.... 👌😉

Ga ima doma. Pa tudi UK tablice za vsak slučaj 😁:zvizga:

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Jutri se malo podraži gorivo a nič zato, sem ga včeraj natočil na Mol-u za 12c cenej..... 😊😉

Ja, pa dizel prehiti bencin, po ceni mislim.... 😁

 

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 45 minutami je Slivka napisal:

A kaj plešete na bencinskih, ko pri točenju nafte spet plačujete nek davek za spodbujanje sončnih elektrarn?

Sam, da je cenej.... 🤗😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.