Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No spet se ogla?am. Z mojo novo mazdo 6GTA 2.0 karavan sem naredil ?e 4000 Km in poraba ni ni? padla.na relaciji LJ-Zadar-LJ poraba 8l/100km ?tirje v avtu tempomat na 120km/h.?e pa grem sam na relacijo Lj-Gorica-LJ tempomat na 130km/h nobenega prehitevanja gas samo ne?no pritiska? poraba 7,5l/100.Me zanima kako bi moral voziti da bi pri?el na tako porabo kot pi?e v tehni?noh podatkih in to je za tako relacijo pod 6l.

 

L.P.

Lado

 

Kot penzionist(brez gasa).Tiste podatke -tovarni?ke kar pozabi.Ti so merjeni v idealnih pogojih,brez zra?nega upora in samo 1 uro "vo?nje" na valjih.Dodaj priblji?no 1,5-2 l/100 in ima? realno porabo.

Ni? se sekirat.

 

Moj zadnji tank--(avtocesta 150-180 km /uro)---7,5 l/100.Kdor ho?e u?ivat mora pla?at ve?. :P

 

 

Napisano

caki ce peljem 120 je pri men poraba 6 mogoce se manj...neki je narobe

 

?akaj malo,kdaj pa ti pelje? 120? ?zmeden? Mogo?e edino,?e gleda? zdraven televizijo. :P

 

 

Napisano

ja recimo ce gres iz pristine v skopje moras pocas it...

tako je to, ni skoz avtocest :)

 

Aja,ima? prav.Tam sem se vozil pred mnooogimi leti.A je ?e vedno tako slaba cesta?

 

 

Napisano

Lado, tale grafikon?ek si poglej pa ti bo vse jasno - avtocesta, visoke temperature (klima) niso bile nikoli posebej prijazne do ugodne porabe.

 

post-133-1219937687_thumb.jpg

 

Pri 130km/h, se poraba giblje okoli 6,5 - 7,0 litra ... pozor to je pri limuzini, karavanom je treba pri tem dodati ?e 0,4-0,5 litra. To s karavani ni moja pogruntav??ina ampak so to zmerili pri Autobildu (v slovenski izdaji je bilo objavljeno v ?tevilki 26 iz za?etka junija).

 

Pri enakomernih hitrostih med 80-90km/h pa lahko pride? tudi na cifre okrog 5 litrov/100km ali celo pod. To pa so tiste cifre, ki jih vidi? kot podatek za izvenmestno vo?njo. Pri izvenmestnem testiranju je povpre?na hitrost okrog 76km/h, najvi?ja pa se samo 1x dotakne hitrosti 120km/h v celotnem testiranju.

 

Rezime vsega tega je, da je tvoja poraba ve? ali manj znotraj pri?akovanega glede na vo?njo, ki si jo opisal. Druga?e pa po?akaj na ?as, ko bodo temperature padle na kak?nih 20 stopinj celzija in za spremembo naredi kak?no relacijo na obi?ajnih cestah pa potem poro?aj kak?no bo poraba. Po moje zna? biti tudi pod 6 litrov/100km. ;)

33112_1.png

Napisano

Na leto?njem dopustu se je zgodilo nekaj neverjetnega, pri polno nalo?enem motorju in 2 osebi gor, se spravil porabo na 4,7 :bravo: litra(pa ga nisem ?paral), prej samo 2 osebi brez stranskih kufrov in prtljage( pa bolj u izi vo?nja) je bila poraba 6,9. Pravilno nastavlen PowerCommander, dela ?ude?e, js bi ga ?e z avto vzel ?e bi obstajal. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je zadnji? uspelo na relaciji LJ - Dunaj - LJ spravit porabo na to?no 8,00. Vo?nja po omejitvah, v vozilu tja 2 osebi, nazaj 3. Sem prav debelo pogledal, ko sem vna?al podatke v ra?unalnik. Prej?nja najni?ja poraba je bila 8,129 l/100km.

 

Rad bi enkrat (ja, samo enkrat) porabo spravil pod 8, magari na 7,99. Samo toliko, za gu?t. Vendar se vseeno za tak dose?ek ne mislim razpo?it. ?e tale 8,00 je pri?la precej nepri?akovano oziroma ?isto neplanirano.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mogo?e bi loh tut u jamralnik kej napisu na to temo! <_<:P

 

Zadnjih 5 tankov mam porabo od 9.18 pa do 10,46, kar je lep dose?k za 115 KM! B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pozdrav!

Tole pisanje bi mogo?e bolj spadalo pod temo o DPF filtrih, a ker se ti?e tudi porabe...

Kon?no sem dobil novo Mazdo 5 in kar hitro sem pri?el tudi do tretjega tankanja, kar prinese dva izra?una porabe: 5,8 in 5,56 l/100km. Za nov avto je to kar OK, rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l. Ne bom posebej omenjal, da so pogoji vo?nje bolj ali manj enaki, saj je moja vo?nja ponavljajo?a relacijska 70 km (od tega 5 km po Lj).

Pogovor na Mazdines servisu je potrdil moje predvidevanje: kriv je DPF filter.

Naj ponovim vpra?anje: ali je ?e kdo drug opazil bistveno nepri?akovano pove?anje porabe na delu svojih vo?enj?

6178_1.png
Napisano

Pozdrav!

Tole pisanje bi mogo?e bolj spadalo pod temo o DPF filtrih, a ker se ti?e tudi porabe...

Kon?no sem dobil novo Mazdo 5 in kar hitro sem pri?el tudi do tretjega tankanja, kar prinese dva izra?una porabe: 5,8 in 5,56 l/100km. Za nov avto je to kar OK, rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l. Ne bom posebej omenjal, da so pogoji vo?nje bolj ali manj enaki, saj je moja vo?nja ponavljajo?a relacijska 70 km (od tega 5 km po Lj).

Pogovor na Mazdines servisu je potrdil moje predvidevanje: kriv je DPF filter.

Naj ponovim vpra?anje: ali je ?e kdo drug opazil bistveno nepri?akovano pove?anje porabe na delu svojih vo?enj?

 

Ja to je ta filter takrat ve? da se zadeva "puca",pejt na eno dal?o furo,mal ga zavrt do 3000rpm pa bo...Zadeva je ista kot pri moji 6-ki, tko da ne skrb
Napisano

men je pa enkrat clo ratal na 14 spravt :D

 

khm... :) dol ali gor na 14?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

@mtz1

"rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l."

 

 

Kako si to opazu?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

To bi tudi jaz rad vedel, ?e posebej ker ima? super nizko porabo pod 6 ?itrov in bi se taki skoki pove?ane porabe sigurno opazili na celem tanku.

33112_1.png

Napisano

?e ima? DPF bi lahko to pove?anje porabe bilo zaradi regeneracije filtra, kar zahteva bogato zmes v cilindrih in posledi?no ve?je koli?ine vbrizganega goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

@mtz1

"rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l."

Kako si to opazu?

 

Preprosto:

Ko se dnevno vozim po eni in isti poti in nimam kaj drugega po?eti, pa? za kratko?asenje tudi spremljam delovanje motorja. Nastavljeno imam trenutno porabo in ko mi na dalj?i razdalji ka?e prej omenjeno ve?jo porabo kot pri prej?njih toliko in toliko vo?enj na istem odesku - se?tejem ena in ena... Npr., peljem po relativno ravnem odseku ceste (gledano vertikalno), trenutna poraba pa nekako no?e pod 6,5 l/100km, sicer pa jo imam na istem odseku okoli 3,5 l/100km. Pogoji enaki: brez prometa v isto smer, enaka hitrost (90km/h), relativno brezvetrje, ...

 

@Boss

Ja, saj se pozna, ker imam vi?jo, kot bi jo sam pri?akoval. Neposredno po tankanju sem imel po cca. 120 km na BC povpre?no porabo 4,9, kar pomeni prbl. pol litra ni?jo, kot po dobrih 900 km, ko moram tankati. Ko pa je DPF filter oddelal svoje, je povpre?na sko?ila na 5,7. S?asoma se mi izniha na 5,4.

 

 

Sedaj sem nekje na 2.800 km. Zelo me zanima in tudi na tem forumu bom sporo?al stanje na moji oljni pal?ki.

6178_1.png
Napisano

Zdele jih je bilo 900, glede na stanje kazalca bi rekel, da je mo?no ?e ene 50 samo ni za reskirat.

33112_1.png

Napisano

Ampak to je vseeno kar nizka poraba. Moja 6-ka rabi okrg 7.2. Morda pa se ?e nisem nau?il peljat dizla.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

ti bom konc tega tanka povedal, ko je OMV sprint diesel notri... nisem zadovoljen, ker se pojavljajo kolcanja pa tudi pospe?evanja so rahlo nezvezna.

 

Kje pa ti tanka??

33112_1.png

Napisano

pa se moja poraba z golfom: 5.6l/100km

voznja: primer iz tle v bonn je 60km, kakih 30km so omejene na 80/100/120km/h in se tega +10km/h (po stevcu) drzim po tempomatu ostalo gas do konca kar pomeni pri golfu 200km/h (gps kaze 186km/h, nemska preciznost my ass)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pr men pa Selika 6,37, tko da ?e zmer ne vem al mam dizla al ne, bom pa kmalu imel Toyotinga "veliko" ve? kot dizla, pa me pol zanima kako bo! :P:danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.