Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No spet se ogla?am. Z mojo novo mazdo 6GTA 2.0 karavan sem naredil ?e 4000 Km in poraba ni ni? padla.na relaciji LJ-Zadar-LJ poraba 8l/100km ?tirje v avtu tempomat na 120km/h.?e pa grem sam na relacijo Lj-Gorica-LJ tempomat na 130km/h nobenega prehitevanja gas samo ne?no pritiska? poraba 7,5l/100.Me zanima kako bi moral voziti da bi pri?el na tako porabo kot pi?e v tehni?noh podatkih in to je za tako relacijo pod 6l.

 

L.P.

Lado

 

Kot penzionist(brez gasa).Tiste podatke -tovarni?ke kar pozabi.Ti so merjeni v idealnih pogojih,brez zra?nega upora in samo 1 uro "vo?nje" na valjih.Dodaj priblji?no 1,5-2 l/100 in ima? realno porabo.

Ni? se sekirat.

 

Moj zadnji tank--(avtocesta 150-180 km /uro)---7,5 l/100.Kdor ho?e u?ivat mora pla?at ve?. :P

 

 

Napisano

caki ce peljem 120 je pri men poraba 6 mogoce se manj...neki je narobe

 

?akaj malo,kdaj pa ti pelje? 120? ?zmeden? Mogo?e edino,?e gleda? zdraven televizijo. :P

 

 

Napisano

ja recimo ce gres iz pristine v skopje moras pocas it...

tako je to, ni skoz avtocest :)

 

Aja,ima? prav.Tam sem se vozil pred mnooogimi leti.A je ?e vedno tako slaba cesta?

 

 

Napisano

Lado, tale grafikon?ek si poglej pa ti bo vse jasno - avtocesta, visoke temperature (klima) niso bile nikoli posebej prijazne do ugodne porabe.

 

post-133-1219937687_thumb.jpg

 

Pri 130km/h, se poraba giblje okoli 6,5 - 7,0 litra ... pozor to je pri limuzini, karavanom je treba pri tem dodati ?e 0,4-0,5 litra. To s karavani ni moja pogruntav??ina ampak so to zmerili pri Autobildu (v slovenski izdaji je bilo objavljeno v ?tevilki 26 iz za?etka junija).

 

Pri enakomernih hitrostih med 80-90km/h pa lahko pride? tudi na cifre okrog 5 litrov/100km ali celo pod. To pa so tiste cifre, ki jih vidi? kot podatek za izvenmestno vo?njo. Pri izvenmestnem testiranju je povpre?na hitrost okrog 76km/h, najvi?ja pa se samo 1x dotakne hitrosti 120km/h v celotnem testiranju.

 

Rezime vsega tega je, da je tvoja poraba ve? ali manj znotraj pri?akovanega glede na vo?njo, ki si jo opisal. Druga?e pa po?akaj na ?as, ko bodo temperature padle na kak?nih 20 stopinj celzija in za spremembo naredi kak?no relacijo na obi?ajnih cestah pa potem poro?aj kak?no bo poraba. Po moje zna? biti tudi pod 6 litrov/100km. ;)

33112_1.png

Napisano

Na leto?njem dopustu se je zgodilo nekaj neverjetnega, pri polno nalo?enem motorju in 2 osebi gor, se spravil porabo na 4,7 :bravo: litra(pa ga nisem ?paral), prej samo 2 osebi brez stranskih kufrov in prtljage( pa bolj u izi vo?nja) je bila poraba 6,9. Pravilno nastavlen PowerCommander, dela ?ude?e, js bi ga ?e z avto vzel ?e bi obstajal. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je zadnji? uspelo na relaciji LJ - Dunaj - LJ spravit porabo na to?no 8,00. Vo?nja po omejitvah, v vozilu tja 2 osebi, nazaj 3. Sem prav debelo pogledal, ko sem vna?al podatke v ra?unalnik. Prej?nja najni?ja poraba je bila 8,129 l/100km.

 

Rad bi enkrat (ja, samo enkrat) porabo spravil pod 8, magari na 7,99. Samo toliko, za gu?t. Vendar se vseeno za tak dose?ek ne mislim razpo?it. ?e tale 8,00 je pri?la precej nepri?akovano oziroma ?isto neplanirano.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mogo?e bi loh tut u jamralnik kej napisu na to temo! <_<:P

 

Zadnjih 5 tankov mam porabo od 9.18 pa do 10,46, kar je lep dose?k za 115 KM! B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pozdrav!

Tole pisanje bi mogo?e bolj spadalo pod temo o DPF filtrih, a ker se ti?e tudi porabe...

Kon?no sem dobil novo Mazdo 5 in kar hitro sem pri?el tudi do tretjega tankanja, kar prinese dva izra?una porabe: 5,8 in 5,56 l/100km. Za nov avto je to kar OK, rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l. Ne bom posebej omenjal, da so pogoji vo?nje bolj ali manj enaki, saj je moja vo?nja ponavljajo?a relacijska 70 km (od tega 5 km po Lj).

Pogovor na Mazdines servisu je potrdil moje predvidevanje: kriv je DPF filter.

Naj ponovim vpra?anje: ali je ?e kdo drug opazil bistveno nepri?akovano pove?anje porabe na delu svojih vo?enj?

6178_1.png
Napisano

Pozdrav!

Tole pisanje bi mogo?e bolj spadalo pod temo o DPF filtrih, a ker se ti?e tudi porabe...

Kon?no sem dobil novo Mazdo 5 in kar hitro sem pri?el tudi do tretjega tankanja, kar prinese dva izra?una porabe: 5,8 in 5,56 l/100km. Za nov avto je to kar OK, rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l. Ne bom posebej omenjal, da so pogoji vo?nje bolj ali manj enaki, saj je moja vo?nja ponavljajo?a relacijska 70 km (od tega 5 km po Lj).

Pogovor na Mazdines servisu je potrdil moje predvidevanje: kriv je DPF filter.

Naj ponovim vpra?anje: ali je ?e kdo drug opazil bistveno nepri?akovano pove?anje porabe na delu svojih vo?enj?

 

Ja to je ta filter takrat ve? da se zadeva "puca",pejt na eno dal?o furo,mal ga zavrt do 3000rpm pa bo...Zadeva je ista kot pri moji 6-ki, tko da ne skrb
Napisano

men je pa enkrat clo ratal na 14 spravt :D

 

khm... :) dol ali gor na 14?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

@mtz1

"rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l."

 

 

Kako si to opazu?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

To bi tudi jaz rad vedel, ?e posebej ker ima? super nizko porabo pod 6 ?itrov in bi se taki skoki pove?ane porabe sigurno opazili na celem tanku.

33112_1.png

Napisano

?e ima? DPF bi lahko to pove?anje porabe bilo zaradi regeneracije filtra, kar zahteva bogato zmes v cilindrih in posledi?no ve?je koli?ine vbrizganega goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

@mtz1

"rad bi vas pa vpra?al ali je ?e kdo drug opazil mo?no pove?ano porabo na vsakih cca. 150 km in sicer v dol?ini 15-20 km?

V tem ?asu pri moji M5 trenutna poraba naraste za cca. 3-5 l."

Kako si to opazu?

 

Preprosto:

Ko se dnevno vozim po eni in isti poti in nimam kaj drugega po?eti, pa? za kratko?asenje tudi spremljam delovanje motorja. Nastavljeno imam trenutno porabo in ko mi na dalj?i razdalji ka?e prej omenjeno ve?jo porabo kot pri prej?njih toliko in toliko vo?enj na istem odesku - se?tejem ena in ena... Npr., peljem po relativno ravnem odseku ceste (gledano vertikalno), trenutna poraba pa nekako no?e pod 6,5 l/100km, sicer pa jo imam na istem odseku okoli 3,5 l/100km. Pogoji enaki: brez prometa v isto smer, enaka hitrost (90km/h), relativno brezvetrje, ...

 

@Boss

Ja, saj se pozna, ker imam vi?jo, kot bi jo sam pri?akoval. Neposredno po tankanju sem imel po cca. 120 km na BC povpre?no porabo 4,9, kar pomeni prbl. pol litra ni?jo, kot po dobrih 900 km, ko moram tankati. Ko pa je DPF filter oddelal svoje, je povpre?na sko?ila na 5,7. S?asoma se mi izniha na 5,4.

 

 

Sedaj sem nekje na 2.800 km. Zelo me zanima in tudi na tem forumu bom sporo?al stanje na moji oljni pal?ki.

6178_1.png
Napisano

Zdele jih je bilo 900, glede na stanje kazalca bi rekel, da je mo?no ?e ene 50 samo ni za reskirat.

33112_1.png

Napisano

Ampak to je vseeno kar nizka poraba. Moja 6-ka rabi okrg 7.2. Morda pa se ?e nisem nau?il peljat dizla.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

ti bom konc tega tanka povedal, ko je OMV sprint diesel notri... nisem zadovoljen, ker se pojavljajo kolcanja pa tudi pospe?evanja so rahlo nezvezna.

 

Kje pa ti tanka??

33112_1.png

Napisano

pa se moja poraba z golfom: 5.6l/100km

voznja: primer iz tle v bonn je 60km, kakih 30km so omejene na 80/100/120km/h in se tega +10km/h (po stevcu) drzim po tempomatu ostalo gas do konca kar pomeni pri golfu 200km/h (gps kaze 186km/h, nemska preciznost my ass)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pr men pa Selika 6,37, tko da ?e zmer ne vem al mam dizla al ne, bom pa kmalu imel Toyotinga "veliko" ve? kot dizla, pa me pol zanima kako bo! :P:danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.