Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

X2, ?eprav 10 ali 20 km/h ve? izven naselja ni ni? kriti?nega. Raje to, kot pa 20 prepo?asi.

kar te stane pri na?ih zakonih 80?.....se spla?a????

Se strinjam, to sem tudi sam ve?krat napisal. Tu se gre za voznike, ki kljub prazni cesti vozijo nenormalno po?asi, da pri?parajo na gorivu, tako, da na regionalni cesti ustvarjajo kolono za seboj.In kaj se potem dogaja? Vozniki za njim postanejo nestrpni in pri?nejo prehitevati brezglavo tudi tam, kjer je to nemogo?e in nevarno. Tega je bilo tisti dan, ko sem testiral porabo ne?teto. Take voznike bi bilo treba kaznovati prav tako, kot tiste prehitre.

 

V to kategorijo spadajo pokriti mopedi (beri avti 45km/h) to bi bilo potrebno ukinit  :vesel:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V?eraj sem se vrnil z Dunaja.Povpre?na poraba 5,8.Res,da je precej ceste 110 a je tudi precej avtoceste.V avtu ?tirje odrasli in poln prtlja?nik kufrov.Res lepa poraba in to z vo?njo, ki ni bila benzinarska z oviranjem prometa po avtocestah in klancih. :)

Sem pa do?ivel na poti domov prvo sne?enje letos in sem ugotovil, da so zimske gume, ki jih uporabljam trenutno, odli?ne. Sicer je bilo snega le za vzorec a sem vseeno lahko vozil po avtocesti normalno z mo?kimi hitrostmi.:)

Pohvalno Mazda in gume!

 

 

Napisano

Ej...lepa poraba za Mazdo ....

Alex..si bil na koncertu..?

Zoom zoom lp

Napisano

Ej...lepa poraba za Mazdo ....

Alex..si bil na koncertu..?

Zoom zoom lp

Ja... pa ?e malo po Dunaju. Novoletno vzdu?je in to. :)

 

 

Napisano

No tako, pa sem se preselil v bazo bencinarjev, po prvih 400 km z novo M6 G194 poraba 7.8 l/100km z me?ano vo?njo, me prav zanima, kak se bom odrezal potem, ko bom nogo odklenu po par tiso? kilometrih :P

Napisano

No tako, pa sem se preselil v bazo bencinarjev, po prvih 400 km z novo M6 G194 poraba 7.8 l/100km z me?ano vo?njo, me prav zanima, kak se bom odrezal potem, ko bom nogo odklenu po par tiso? kilometrih :P

Po moje tam okoli 9 l/100.

Po moje kar realna poraba za tak motor.

 

 

Napisano

50keda...tudi mene zanima ta motor 194.k.2.5 benzin. ,AT.menjalnik..testiraj in poro?aj..zdaj imam 2.0 benzin 165.k.gledam malo...zoom zoom

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Z na?o Mazdo 5 (2,0 turbo dizel s 105 kW) smo prevozili 285.774 km.

Vsega skupaj pa smo notri natankali 18.634,22 litra nafte.

Po mojih izra?unih je povpre?na poraba za odtenek ve? kot 6,5 litra na 100 km.

Hja, kar je dobro, ni slabo. Glede na to, da gre za enoprostorca, ki je pol svoje dobe vozil po Italijanskih autostradah, polovico svoje dobe pa po Lokov?kih kolovozih in Slovenskih cestah,...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.