Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

X2, ?eprav 10 ali 20 km/h ve? izven naselja ni ni? kriti?nega. Raje to, kot pa 20 prepo?asi.

kar te stane pri na?ih zakonih 80?.....se spla?a????

Se strinjam, to sem tudi sam ve?krat napisal. Tu se gre za voznike, ki kljub prazni cesti vozijo nenormalno po?asi, da pri?parajo na gorivu, tako, da na regionalni cesti ustvarjajo kolono za seboj.In kaj se potem dogaja? Vozniki za njim postanejo nestrpni in pri?nejo prehitevati brezglavo tudi tam, kjer je to nemogo?e in nevarno. Tega je bilo tisti dan, ko sem testiral porabo ne?teto. Take voznike bi bilo treba kaznovati prav tako, kot tiste prehitre.

 

V to kategorijo spadajo pokriti mopedi (beri avti 45km/h) to bi bilo potrebno ukinit  :vesel:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V?eraj sem se vrnil z Dunaja.Povpre?na poraba 5,8.Res,da je precej ceste 110 a je tudi precej avtoceste.V avtu ?tirje odrasli in poln prtlja?nik kufrov.Res lepa poraba in to z vo?njo, ki ni bila benzinarska z oviranjem prometa po avtocestah in klancih. :)

Sem pa do?ivel na poti domov prvo sne?enje letos in sem ugotovil, da so zimske gume, ki jih uporabljam trenutno, odli?ne. Sicer je bilo snega le za vzorec a sem vseeno lahko vozil po avtocesti normalno z mo?kimi hitrostmi.:)

Pohvalno Mazda in gume!

 

 

Napisano

Ej...lepa poraba za Mazdo ....

Alex..si bil na koncertu..?

Zoom zoom lp

Napisano

Ej...lepa poraba za Mazdo ....

Alex..si bil na koncertu..?

Zoom zoom lp

Ja... pa ?e malo po Dunaju. Novoletno vzdu?je in to. :)

 

 

Napisano

No tako, pa sem se preselil v bazo bencinarjev, po prvih 400 km z novo M6 G194 poraba 7.8 l/100km z me?ano vo?njo, me prav zanima, kak se bom odrezal potem, ko bom nogo odklenu po par tiso? kilometrih :P

Napisano

No tako, pa sem se preselil v bazo bencinarjev, po prvih 400 km z novo M6 G194 poraba 7.8 l/100km z me?ano vo?njo, me prav zanima, kak se bom odrezal potem, ko bom nogo odklenu po par tiso? kilometrih :P

Po moje tam okoli 9 l/100.

Po moje kar realna poraba za tak motor.

 

 

Napisano

50keda...tudi mene zanima ta motor 194.k.2.5 benzin. ,AT.menjalnik..testiraj in poro?aj..zdaj imam 2.0 benzin 165.k.gledam malo...zoom zoom

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Z na?o Mazdo 5 (2,0 turbo dizel s 105 kW) smo prevozili 285.774 km.

Vsega skupaj pa smo notri natankali 18.634,22 litra nafte.

Po mojih izra?unih je povpre?na poraba za odtenek ve? kot 6,5 litra na 100 km.

Hja, kar je dobro, ni slabo. Glede na to, da gre za enoprostorca, ki je pol svoje dobe vozil po Italijanskih autostradah, polovico svoje dobe pa po Lokov?kih kolovozih in Slovenskih cestah,...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.