Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je tako normalno za metal barve, rde?a in ma?in siva so pa poglavje zase. Imajo ?e nek dodaten lak-barvo tako da dobijo ?e neko globino in take neke fore, na netu je ve? o teh barvah, zato so tudi malo dra?je od obi?ajnih metali barv.

Napisano

To je tako normalno za metal barve, rde?a in ma?in siva so pa poglavje zase. Imajo ?e nek dodaten lak-barvo tako da dobijo ?e neko globino in take neke fore, na netu je ve? o teh barvah, zato so tudi malo dra?je od obi?ajnih metali barv.

Barvane so najprej z temeljno, nato 1. roka temeljna metalna barva, ?ez svetlej?a metalik barva in na vrh ?e prozoren lak. Zato tak ob?utek globine pri teh barvah.

 

 

Napisano

Ma dobro, ali je to avto forum ali govorimo o lakiranju nohtov? :P

Govorimo o lakiranju Mazd z specialnimi laki. Lahko pa si tudi nohte tako nalakira? in bodo tudi izpadli cool. Sej dan danes si tudi veliko mo?kih lakira nohte. :)

 

 

Napisano

Me malo zanima, ?e ima kaka druga avto. firma tudi kako specialno barvo kot Mazda? (nekdaj neko? ko sem imel A. Romeo 156 so imeli barvo Novula in je res bila nekaj posebnega)

Napisano

Alex kot rocker jih verjetno ima v Soul red... ;)

V 80-ih smo res imeli ?rno pobarvane nohte. Tisti ?asi so bili res od?tekani. :)

 

 

Napisano

A ti tudi? Pa sem mislil, da sem bil edini. In kaj si, kot glasbenik, delal s kladivom?

S kladivom ni?, imeli smo pa verige. :)

 

 

Napisano

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

33112_1.png

Napisano

Tudi js sem izvedu prvo pranje, in ?e na?el 5 kamen?kov aka odkru?eno barve (oba prednja blatnika ?ist spodi pri pragu in eden na haubi) ... po prevo?enih 700 kilometrih bo treba pa res potgnt za??itno folijo, vsaj na blatnike pri kolesih xD

 

Hm ... tole s tesnilno peno pa ni slaba ideja .. :)

Napisano

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

Dr?i glede sedanke in ve? prostora za kolena na zadnji klopi. Tudi zadnja vrata so precej dalj?a.

Napisano

Saj je logicno... sedanka je daljsa od karavana ... pa tudi vecjo medosno razdaljo ima ... 

 

Za sani odstranit, bo treba menda podret strop odznotraj ... Bolj problem bo verjetno dobiti letvice, ki bodo nadomestile stresne sani ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj je logicno... sedanka je daljsa od karavana ... pa tudi vecjo medosno razdaljo ima ... 

 

Za sani odstranit, bo treba menda podret strop odznotraj ... Bolj problem bo verjetno dobiti letvice, ki bodo nadomestile stresne sani ...

 

Pa po moje bo problem z tesnjenjem strehe, ?e so vijaki skozi.

 

 

Napisano

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

Kaj v bistvu si zalepil tablico z tesnilno peno? Kaj pa, ?e jo bo? moral dol sneti?

He, he, ponavadi mora? stre?ne sani dokupit ti pa bi jih vrgel dol?Saj ne motijo tako stra?no.

 

 

Napisano

Kaj v bistvu si zalepil tablico z tesnilno peno? Kaj pa, ?e jo bo? moral dol sneti?

He, he, ponavadi mora? stre?ne sani dokupit ti pa bi jih vrgel dol?Saj ne motijo tako stra?no.

Mal sem se narobe izrazil. To je tista pena, ki ima na eni strani lepilni trak in se uporablja za tesnenje vrat in oken. Nalepljeno je samo na eni strani na tablico tako, da ne tol?e po plasti?nem nosilcu tablice.

 

Ma tud prat ne more? po?teno okol tistih prevelikih sank. Sej so to ?e davno ugotovili, da je neumnost in vsi novej?i imajo ali ?isto majhne/nizke sanke al jih pa sploh nimajo (CX-5). Ves ?as vozit nekaj na strehi, kar rabi? 1x na vsake kvatre al pa ?e to ne, je ?ista neumnost.

33112_1.png

Napisano

CX-5 je menda nima zaradi tega, ker je ze itak tako visoka in zelo malo ljudi kaj daje na streho ... 

 

In res se da po raznih forumih vec najti o tem, kako bi jih namestili, ce jih ni, kot pa da bi jih odstranili :) ... Jaz sem najprej tudi ze razmisljal o tem, da bi si jih namestil... potem sem pa raje dal monitrat kljuko :) ... kot pa da bi nabavljal sani ali pa tipski prtljaznik za CX-5 ... Za sisteme s sankami imam ze vse od prej... precke, kovcek,... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mene sani ne motijo,ampak neke stra?ne prednosti za VE?INO ljudi pa tudi ne vidim.

 

Malo ljudi daje karkoli na streho, ?e pa da?, si pa pa? kupi? tipske nosilce. Tako imam jaz na xsari.

 

Nekatere moti videz, malo je zagotovo vi?ja poraba (malenkost,ampak nekaj zagotovo je), konec koncev je tudi sneg zoprno spucat s strehe, ko se zabije pod sani...

 

Vse to zaradi ne?esa, ?esar ve?ina ne bo nikoli uporabila.

 

Edino ?e ima? navado voziti na strehi,ima? pre?ne letve od prej?njega avta in ti pa? ni? ne pomagajo...

Napisano

Glede pranja in snega je vse res, ampak meni karavan ni pravi karavan brez stre?nih sani, enostavno opti?no nekaj manjka. Res pa je,da imajo tako reko? vsi novi karavani, razen kake dacie in octavie (pa ?e to se bo v 2020 spremenilo) nizke sanke, ne ve? teh "arhai?nih", kot jih uporablja mazda na 6ki.

 

Prej?nje USA CX-5 so jih imele v nekaterih paket opreme, da se jih naro?iti tudi za novo. Primer stare, meni se zelo dopadejo.

 

Napisano

Ja, tudi meni ?udno izgleda kak?na octavia karavan brez sank, ampak to bolj zato,ker smo navajeni, da jih velika,velika ve?ina ima.

 

Mislim da procent ljudi,ki vozijo kaj na strehi na karavanu ni dosti ve?ji (?e sploh je) od tistih ki vozijo kaj na strehi ne-karavana.

Napisano

Na ?estki so tako veliki, da izgledajo kot ro?aji za recimo po tri indijce, ki bi se na vsaki strani dr?ali in viseli bo?no. Nekako kot na tej sliki

 

TRAIN-ART_1580740c.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.