Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Čemu boš to menjal @scania, a ima to kaj veze s kakim škripanjem? Ker jaz moram tudi to počasi urediti. Na servisu sevead, bimenjali vse skupaj, Pelko bi pa menjal samo ta zglob ki se zapreša.

 

Po dooolllgemmmm času sem ugotovil da mi te gumice škripajo, tik preden se vstavim in zavijam (npr. Na parkirišču) 

Napisano

Meni tudi spredaj, ta link ko je dal scr3am je za mazdo od 2008-2013. Moja je 2018, drugace so te gumice podobne, dve me prideta 15€. 

Napisano

Hm, no dej ti probi če je to res to, potem bi še jaz naročil pa da vidimo. ker to res , ko se avto segreje je še slabše.

Napisano

@scania o kašnih gumicah je tle govora? Men se zdej dlje časa dogaja, da ko grem iz garaže (izhod mam v obliki črke L v hrib) in ko namotam in ko se predne kolo upre v klanec včasih nekaj poka/škripa. Ali pa kot praviš na parkirišču, če namotaš med ustavlanjem.

Napisano

Zgleda nas ima več tako težavo. Na servisu si rekli spodnja roka, jaz mislim da mora bit nekaj trivialnega.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano (urejeno)

Hm torej so to gumice anti roll bara oz. stabilizatorja? Ja, zdaj al je tole spodaj, al pa je problem kje v uležišču amortizerja, to sta edini dve točki ki nista fiksni in se lahko pojavla kaj takega, al sem še kaj pozabil? Vse ostalo bi moralo bit bolj kot ne fiksno, vsaj upam :D

Popravljeno od 50keda
Napisano

Lahko je tudi zglob na spodnji roki ali pa silent bloki oz. puše, vilice, zglob zgornje roke. Še in še je opcij. Na dvigalko in preveriti :)

Napisano

meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.

Napisano

Hudič je, ker pomoje na dvigalki nič ne bo škripalo. Ja, men so rekli zglob na spodnji roki. Ampak, to je pomoje izjava bolj kot ne na pamet.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Hudič je, ker pomoje na dvigalki nič ne bo škripalo. Ja, men so rekli zglob na spodnji roki. Ampak, to je pomoje izjava bolj kot ne na pamet.

 

Jaz sem uspel poustvarit pokanje/škripanje na mestu, tako da sem bremzal zavijal levo desno in na koncu ko sem se ustavil sem še zmeraj držal zavoro ter zavijal hitro na mestu, tako smo potem na kanalu ugotovili od kot prihaja pokanje

Napisano

Meni pa škriplje in poka pri počasni vožnji recimo..Ali pa ko grem počasi rikverc, sploh ko je avto segret.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Meni pa škriplje in poka pri počasni vožnji recimo..Ali pa ko grem počasi rikverc, sploh ko je avto segret.

 

to pa je lahko silent , roke, stabilizator štangica. kugla, ležajček na vrhu amortizerja po moje najbolje če greš na tehničnega in razpotegnejo celi avto, se bo najbolje vidlo

Napisano

Sem bil Januarja tam, pa je bilo ok. :.) Bom vprašal še Pelkota, če ma kak trik, kako najt hrošča :D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je scania napisal:

meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.

To se je meni dogajalo pri Mitsubishi Carismi v suhem vremenu, v mokrem je pokanje izginilo. Potrebno je bilo "znotraj" našpricati gumice stabilizatorja s silikon sprejem in zadeva je izginila. Če prideš zraven, bi jaz namazal z mastjo, ki ne razžira gume https://www.bartog.si/mast-zavorna-ate-039902-05252-039902-05012-180g-p-433639.aspx .

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hmm, neko podobno škripanje včasih tudi jaz zanam ampak težko opišem kdaj se pojavi. Vedno se pojavi, ko zavijem iz stranske ceste na glavno in je vmes še mulda, da me malo premeče. A to so torej neke gumice al kaj?

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

Hmm, neko podobno škripanje včasih tudi jaz zanam ampak težko opišem kdaj se pojavi. Vedno se pojavi, ko zavijem iz stranske ceste na glavno in je vmes še mulda, da me malo premeče. A to so torej neke gumice al kaj?

Meni je na xsari isto pokalo. Slišalo se je kot da bi imel obešeno plastenko in bi zanihala ob steno... 

 

Spona stabilizatorja je bila hin. 

Napisano

Naročil sprednje diske Brembo max. Za ploščice je par opcij a se nisem še odločil katere. 

Screenshot_20210615-090407__01__01.jpg

 

 

Napisano

A ne pašejo tut brembo ploščice zraven? Čeprav ko sem gledal včeraj, so brembo pakne res poceni napram ate.

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Naročil sprednje diske Brembo max. Za ploščice je par opcij a se nisem še odločil katere. 

Screenshot_20210615-090407__01__01.jpg

Za novo rdečo? 

Napisano

Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?

Sem poslal povpraševanje na spletno trgovino  rezervni autodeli24, pa mi je njihov strokovnjak  g. Mark Bennett kar dobro razložil vse okrog naluknjanih in narezanih diskov.Pri zimmermanovih naluknjanih diskih so imeli kar nekaj reklamacij glede razpok,ki se rade  pojavijo ob luknjicah. Sicer v zadnjih časih nekaj manj a vendarle. Manjše mikro razpokice naj bi bile normalne. Neke velike prednosti v naluknjanih ne vidi, razen mogoče v tem, da se malenkost prej ohladijo. On mi je svetoval nakup narezanih brembovih max line. S temi brembo diski niso  imeli omembe vrednih reklamacij. Tukaj vidi prednost v tem, da naj bi v mokrem bolje odvajali vodo. 

Pa ploščice naj bi se bolje očistile. Seveda je negativna stran teh diskov v tem, da res bolj "požirajo" ploščice in rahlo piskajo (ne cvilijo) ob rahlem pritisku zavor. Tej brembo max. naj bi bili priljubljeni pri bmw voznikih. 😬

Tudi o ploščicah je tekla beseda. 

Jaz sem navijal za EBC greenstuff a mi jih je odsvetoval. Bolj naj bi bile primerne za manjše, lažje športne avtomobile, tam nekje do 200 HP. Tudi te bolj navadne diske naj bi kar hitro požrle. On se nekako najbolj nagiba v mojem primeru  k navadnim ATE ploščicam ali jurid ploščicami, ki naj bi bile zelo v redu. Brembo so tudi po njegovem zelo dobre, edino malo več prašijo feltne. Vse te tri firme mi toplo priporoča. 

Se bo treba odločit za eno opcijo. 🤔

Ps. To mi je on odgovoril, da ne bo spet slabe volje, da vas kaj jaz učim. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.