Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Me res zanima koliko bi Selmar zaračunal za to storitev


Sent from my iPhone using Tapatalk

To je teorija v praksi pa je malo drugace. Smo kamione servisirali v neuradnem servisu z vsemi dokazili glede kvalitete olja in filtrov, pa je bil problem uveljavljanja garancije, ces ce so bili oni dobri do sedaj pa naj se zdaj resijo garancijo (kar je nemogoce) no resili smo tako da smo zagrozili da je bil to zaden nakup 20kamionov pa so rade volje resili. Pri osebnih avtih jih pa nimas kaj stiskat. Saj so v Sloveniji pooblasceni servisi ki so korektni, takih ki pa ljudi napiz..... pa se je treba izognit, pa bodo ze pogruntali s casom ampak velikokrat je potem ze prepozno. Jaooo kje so casi ko je imel Šerbinek mazdo v mb vse si resil brez problemov pa kolektiv svetovn. 

Branko in Emanuel sta že pri Šerbineku bila če se prav spomnim, pa so pametovati da je z premacyjem vse v redu je bila pumpa zjebana.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nvem men so to bolane cifre. Rajs imam nov avto in nimam "garancije", kot pa da imam take zneske. Seveda je tudi vprasanje, kako je s tem ko enkrat uveljavljas garancijo. Takrat je 1001 izgovor. Tudi ti bini k prineses svoje olje na servis bo to prva stvar k ti jo bojo naprej vrgli, če bo slučajno kaj narobe z motorjem in bos uveljavljal garancijo. Jest grem na uradni servis samo se po hladilno tekocino, saj jo tezko dobis drugje (FL 22). No ravno danes sem se v lj ustavil po 2l hladilne :)

Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Nvem men so to bolane cifre. Rajs imam nov avto in nimam "garancije", kot pa da imam take zneske. Seveda je tudi vprasanje, kako je s tem ko enkrat uveljavljas garancijo. Takrat je 1001 izgovor. Tudi ti bini k prineses svoje olje na servis bo to prva stvar k ti jo bojo naprej vrgli, če bo slučajno kaj narobe z motorjem in bos uveljavljal garancijo. Jest grem na uradni servis samo se po hladilno tekocino, saj jo tezko dobis drugje (FL 22). No ravno danes sem se v lj ustavil po 2l hladilne :)

Točno tako, vem da nekateri servisi že pišejo na DN, račune, da je imela stranka svoje olje...in ko boš v takem primeru prišel kako garancijo uveljavljat, ti bodo lepo nasuli X razlogov zakaj ne....zaradi 5eur razlike na liter🤔😉

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Me res zanima koliko bi Selmar zaračunal za to storitev


Sent from my iPhone using Tapatalk


Branko in Emanuel sta že pri Šerbineku bila če se prav spomnim, pa so pametovati da je z premacyjem vse v redu je bila pumpa zjebana.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Emanuel je prisel malo pred stecajem. 

 

pred 5 urami je Scr3am napisal:

Nvem men so to bolane cifre. Rajs imam nov avto in nimam "garancije", kot pa da imam take zneske. Seveda je tudi vprasanje, kako je s tem ko enkrat uveljavljas garancijo. Takrat je 1001 izgovor. Tudi ti bini k prineses svoje olje na servis bo to prva stvar k ti jo bojo naprej vrgli, če bo slučajno kaj narobe z motorjem in bos uveljavljal garancijo. Jest grem na uradni servis samo se po hladilno tekocino, saj jo tezko dobis drugje (FL 22). No ravno danes sem se v lj ustavil po 2l hladilne :)

Glede garancije, mene so z diski farbali da se ni za menjavo dokler nisem vez na mazdi slovenije uporabil in so oni njim pojasnili da naj menjajo pol sem pa tretjic tak svoje pripeljal. Za volan so se butla delali ko sem omenil, pri Selmarju pa sploh nisem rabil omenit volana so sami rekli da se bo menjal pod garancijo. Je bil kdo pri mazda Kolmanic v ms? Baje so primerljivi s Celjem glede odnosa in cen.

Napisano
Glede garancije, mene so z diski farbali da se ni za menjavo dokler nisem vez na mazdi slovenije uporabil in so oni njim pojasnili da naj menjajo pol sem pa tretjic tak svoje pripeljal. Za volan so se butla delali ko sem omenil, pri Selmarju pa sploh nisem rabil omenit volana so sami rekli da se bo menjal pod garancijo. Je bil kdo pri mazda Kolmanic v ms? Baje so primerljivi s Celjem glede odnosa in cen.

Kaalman je hodil v MS na servis


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

Nvem men so to bolane cifre. Rajs imam nov avto in nimam "garancije", kot pa da imam take zneske. Seveda je tudi vprasanje, kako je s tem ko enkrat uveljavljas garancijo. Takrat je 1001 izgovor. Tudi ti bini k prineses svoje olje na servis bo to prva stvar k ti jo bojo naprej vrgli, če bo slučajno kaj narobe z motorjem in bos uveljavljal garancijo. Jest grem na uradni servis samo se po hladilno tekocino, saj jo tezko dobis drugje (FL 22). No ravno danes sem se v lj ustavil po 2l hladilne :)

Za olje je vse dogovorjeno s serviserjem in tudi piše ne nikjer, da je moje olje, samo original Mazda olje mora biti kot je predpisano v katalogu..... 👌

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Redni servis na posebej izbran dan. :)

Sicer pa ugotavljam, da so šle cene gor (referenca je cena olja).

 

IMG_20211224_130552.jpg

Je božiček vračunan.....🎄🧦🎁

Napisano

Evo. 

Servis na bencinarju 13 letnik. 

200€. Olje motor in ročni menjalnik, fiter olja, zraka, kabine... Pa spodnje roke imele lufta...menjava končnikov na rokah. 

Pa i-stop izklopljen... 

Motorno olje original mazda. 

Menjalnik olje pa ne vem, kaj je dal notri... 

Napisano
pred 24 minutami je TiEn napisal:

Že nekaj časa počnem vsak dan isto na mazdi, popolnoma nič

😀😂🤣

pred 1 uro je Shrek napisal:

Evo. 

Servis na bencinarju 13 letnik. 

200€. Olje motor in ročni menjalnik, fiter olja, zraka, kabine... Pa spodnje roke imele lufta...menjava končnikov na rokah. 

Pa i-stop izklopljen... 

Motorno olje original mazda. 

Menjalnik olje pa ne vem, kaj je dal notri... 

Odlično... :bravo:

Napisano (urejeno)
dne 24. 12. 2021 ob 15:15 je Shrek napisal:

Evo. 

Servis na bencinarju 13 letnik. 

200€. Olje motor in ročni menjalnik, fiter olja, zraka, kabine... Pa spodnje roke imele lufta...menjava končnikov na rokah. 

Pa i-stop izklopljen... 

Motorno olje original mazda. 

Menjalnik olje pa ne vem, kaj je dal notri... 

👍

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Sem jo lepo pobožal in ji zaželel varno in srečno vožnjo v letu 2022😇 :zoom-zoom:

16410335488761458121787986333087.jpg

Lepo. Jo moraš cartat, da bi še naprej lepo predla. 😊

 

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Lepo. Jo moraš cartat, da bi še naprej lepo predla. 😊

:prstgor:

Napisano

Kolega mi je posredoval fotografije njegove m6 g194 2018 letnik. Ima tezave z odstopanjem laka rdece barve in rjo na podvozju. Servis noce popravljat pod garancijo, avto ima 70000km. Verjetno bo porihtal lak na svoje stroske in prodal. Podvozje se mi zdi nekaj srednjega glede rje, vendar menim da bi z krownom resil, vecina je površinska rja.

received_1361791850921884.jpeg

received_593444998394981.jpeg

received_965655731042493.jpeg

received_351706576315741.jpeg

received_3125824174303871.jpeg

received_314207467353276.jpeg

received_288602283238228.jpeg

received_921725345169115.jpeg

received_1576160306071824.jpeg

received_284292627069198.jpeg

received_337776041261654.jpeg

received_417755480092954.jpeg

received_477963017074674.jpeg

received_686904295660781.jpeg

Napisano

Alex, ne gledat - tole je kot horror slasher film. Če nimaš dobrega želodca.... ne glej.

33112_1.png

Napisano

Evo vam uradni servis in garancijo. Važn, da znajo zaračunati servis 500e. Kje je sedaj tista 12 letna garancija na prerjavitev. Aja sej res, garancija je na prerjavitev in ne na rjavenje....

Napisano

Temu kolegu so isto predlagali menjavo za cx5 dizel in doplacilo 11000€. Skoda za mazdo ker s takimi norijami zgublja kupce.

Napisano

Podobno zgodbo sem imel sam z ženinim P207,ki je bil kupljen nov iz salona v Peugot prodajalni, letnik 2008, potem je bila tista nora zima žled leta 2014, in avto se je začel dejansko "lupiti", že izven garancije, prerjavenje 10.let pa pomeni, da imaš luknjo čez pleh, torej no go...

Kar sem sam urejal pri ličarju, je rekel verjetno napaka v tovarni pri barvanju in da bom v roku leta/dva moral barvati cel avto! če zelim to urediti, kar bi me takat stalo cca.1.5k eur  avto je bil pa mogoce vreden 3.5k....nisem nič delal in avto se je lusčil naprej....smo ga prodali čez 3.leta ličarju, ki ga je saniral, avto ni imel 90k km....vse bp, barva pa adijo...

Napisano
pred 16 minutami je sportman333 napisal:

Podobno zgodbo sem imel sam z ženinim P207,ki je bil kupljen nov iz salona v Peugot prodajalni, letnik 2008, potem je bila tista nora zima žled leta 2014, in avto se je začel dejansko "lupiti", že izven garancije, prerjavenje 10.let pa pomeni, da imaš luknjo čez pleh, torej no go...

Kar sem sam urejal pri ličarju, je rekel verjetno napaka v tovarni pri barvanju in da bom v roku leta/dva moral barvati cel avto! če zelim to urediti, kar bi me takat stalo cca.1.5k eur  avto je bil pa mogoce vreden 3.5k....nisem nič delal in avto se je lusčil naprej....smo ga prodali čez 3.leta ličarju, ki ga je saniral, avto ni imel 90k km....vse bp, barva pa adijo..

Peugeotu so najbolj znani po tem, da se rada lušči barva. Največkrat je to streha, zadnja havba in sprednja havba. Na parkiriščih je polno takih primerkov. V bistvu se lušči zaščitni prozorni lak. 

pred 2 urama je Boss napisal:

Alex, ne gledat - tole je kot horror slasher film. Če nimaš dobrega želodca.... ne glej.

Hja, to so pa mazde narejene za slovenski trg. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
dne 2. 1. 2022 ob 14:48 je Alex napisal:

Peugeotu so najbolj znani po tem, da se rada lušči barva. Največkrat je to streha, zadnja havba in sprednja havba. Na parkiriščih je polno takih primerkov. V bistvu se lušči zaščitni prozorni lak. 

Hja, to so pa mazde narejene za slovenski trg. 😉

 

image.png.fd00ef73097494d949a8c33635674355.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Za deželico z 2 MIO prebivalcev Mazda prav gotovo ne prilagaja tehnologije izdelave.

 

https://www.mazda.eu/en/

 

Ne, res je. A jih zato za nemški, belgijski, francoski in italijanski. Ostali dobijo pač "drugo ligo" zaščite avta. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.