Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 53 minutami je Gelipter napisal:

Ja prej je bilo skoraj vse še tovarniško nastavjeno👍😁bosse ozvočenje..pol je Alex strokovno naštimal 😉😉😉

Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej. 

Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa  še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej. 

 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej. 

Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa  še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej. 

 

Ej Alex, kaj uni, ki rihtajo car ozvočenje v Serminu so ok? Iščem nekoga, da bi pr mojem mal posodobil zvočnike.

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Alex napisal:

Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej. 

Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa  še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej. 

Hudič pri zvoku je tudi v tem, da imajo različni posnetki/postaje različno (dodatno) ojačane določene frekvence (da se sliši tudi na slušalkah/telefonih dokaj v redu). Zato vsak boljši sistem ob tako uničenem viru zvoka (vhodnem signalu) ne more zveneti posebej dobro (recimo preveč "razpackanih" basov). Potem je tukaj akustika prostora, ki močno vpliva na  zvočno sliko. Visok šofer, ki ima glavo pritisnjeno ob strop sliši drugače kot nizek, ki jo ima na sredini prostora, ali potnik na zadnjem sedežu.

 

V M3 in M6 imamo tudi mi jakost basov znižano (mislim da na 1/4), ker ne maram zapackane zvočne slike.

 

IMG_20220523_062258.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zdaj je tudi tvoja cx30 čista in lepa 👍😁😁

Napisano
pred 7 urami je AmpeR napisal:

Ej Alex, kaj uni, ki rihtajo car ozvočenje v Serminu so ok? Iščem nekoga, da bi pr mojem mal posodobil zvočnike.

 

Jaz sem imel vedno super izkušnje z njimi. Pri prejšnjih avtih so mi vedno pomagali z nasveti in nakupom pravih komponent. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Hudič pri zvoku je tudi v tem, da imajo različni posnetki/postaje različno (dodatno) ojačane določene frekvence (da se sliši tudi na slušalkah/telefonih dokaj v redu). Zato vsak boljši sistem ob tako uničenem viru zvoka (vhodnem signalu) ne more zveneti posebej dobro (recimo preveč "razpackanih" basov). Potem je tukaj akustika prostora, ki močno vpliva na  zvočno sliko. Visok šofer, ki ima glavo pritisnjeno ob strop sliši drugače kot nizek, ki jo ima na sredini prostora, ali potnik na zadnjem sedežu.

 

V M3 in M6 imamo tudi mi jakost basov znižano (mislim da na 1/4), ker ne maram zapackane zvočne slike.

 

IMG_20220523_062258.jpg

Res je. Jaz imam vedno pri roki referenčni album od Toto in sicer album Tambu. Je izredno dobro posnet z veliko dinamike in basi gredo zelo nizko. Vidim, da imaš base nastavljene na - 3. 

To "packanje* basov bi enostavno rešil z namestitvijo zvočne izolacije v notranjost vrat. Vrata so votla in delujejo kot resonator v akustični kitari. No, v tem našem primeru pa je to moteče. Zvok se namreč v votlem prostoru vrat vrtinči in odbija od različnih krivulj in oblik pločevine. Rezultat je popačen in neudaren bas. 

Gelipter je tudi sam slišal, kako je sedaj pri meni bas čvrst, nizek in udaren. 

So pa vrata po tem posegu kar krepko težja. 😊

 

 

Napisano

Ja, pri moji M6 so vrata kar težka ja. Pa base nimam na - ampak na plus :D In je ok, ampak imam itak custom sub v prtljažniku, kar itak spremeni zadevo.

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, pri moji M6 so vrata kar težka ja. Pa base nimam na - ampak na plus :D In je ok, ampak imam itak custom sub v prtljažniku, kar itak spremeni zadevo.

 

Kam si pa vezal. sub? A si ga dal v luknjo za rezervni kolo ali imaš škatlo? 

 

 

Napisano

To so sicer majstri naredili, mislim pa da je vezan na sprednje zvočnike, če se ne motim. Škatla je ja, ni prevelika, je kar sprejemljiva škatla za 10"-ko. 

Napisano

Ja vrata po zvočni izolaciji postanejo konkretno težja in se čuti pri odpiranju/zapiranju. 

Pri moji M6 so sprednja vrata težja za 2kg na vrata, zadnja pa 1,6kg, več nisem upal dat zaradi tečajev vrat in možnega povesa vrat. 

Se pa pozna na manj motečega zvoka okolice in tudi zvok radija je boljši. 

https://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/page/4/#comments

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 6 urami je Aless napisal:

Ja vrata po zvočni izolaciji postanejo konkretno težja in se čuti pri odpiranju/zapiranju. 

Pri moji M6 so sprednja vrata težja za 2kg na vrata, zadnja pa 1,6kg, več nisem upal dat zaradi tečajev vrat in možnega povesa vrat. 

Se pa pozna na manj motečega zvoka okolice in tudi zvok radija je boljši. 

https://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/page/4/#comments

 

Res je, kot si napisal. Je pa dobra plat teh "težkih" vrat, da se sedaj zapirajo bolj "premium"z manj volim zvokom. 

Se pa občutno manj sliši zunanji hrup in ja, basi so veliko bolj definirani in nekako bolj" hitri". 😊

 

 

Napisano
dne 22. 5. 2022 ob 17:06 je Alex napisal:

 

Kaj si montiral? Brembo nasekane diske? 😊

Ne diske bom naslednjic..ampak zavorne obloge..nevem kaj je dal prejšni lastnik gor ampak razlika je..jst sm pa kar brembo dal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ne diske bom naslednjic..ampak zavorne obloge..nevem kaj je dal prejšni lastnik gor ampak razlika je..jst sm pa kar brembo dal

 

Jaz sem tudi s temi mojimi brembo  narezanimi diski in ate ploščicami kar zadovoljen. Je pa zanimivo, da se morajo malo "ogreti", da bremzajo res vrhunsko. Tudi na začetku, ko so novi, rabijo kar veliko kilometrov, da res primejo. 

Moram pa še zadaj zamenjati ploščice. 

Tudi te bodi najbrž kar ate. 

 

 

 

Napisano
dne 24. 5. 2022 ob 16:00 je Alex napisal:

 

Jaz sem tudi s temi mojimi brembo  narezanimi diski in ate ploščicami kar zadovoljen. Je pa zanimivo, da se morajo malo "ogreti", da bremzajo res vrhunsko. Tudi na začetku, ko so novi, rabijo kar veliko kilometrov, da res primejo. 

Moram pa še zadaj zamenjati ploščice. 

Tudi te bodi najbrž kar ate. 

 

 

Če te mogoče zanima Zimmermann :)

 

Napisano

Ugotovil sem, da si mi servisu resetiral dpf... Sedaj imam narejenih regeneracij - 2.

Jih je bilo čez 300.

Od takrat se mi čudne stvari dogajajo, kot pri janez007, samo ne tako izrazito..

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 30 minutami je SpEkTr napisal:

Ugotovil sem, da si mi servisu resetiral dpf... Sedaj imam narejenih regeneracij - 2. emoji51.pngemoji849.png

Jih je bilo čez 300. emoji15.png

Od takrat se mi čudne stvari dogajajo, kot pri janez007, samo ne tako izrazito..

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

In to je? 🤔

 

 

Napisano
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

Moram še malo opazovati. Famozni pmaccdsd parameter emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

In to bi pomenilo, da...? 

 

 

Napisano

Hja, da preveč dimi.. Kao. Itak precej niha ta parameter, to sem že opazil,bom videl danes ko grem do lj, pa resetiral sem se 1x dpf

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Hja, da preveč dimi.. Kao. Itak precej niha ta parameter, to sem že opazil,bom videl danes ko grem do lj, pa resetiral sem se 1x dpf emoji3526.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Pri meni kmalu ne bo več teh problemov. 😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

A boš menjal?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

No za nazaj iz lj se mi zdi je bilo v redu.. Screenshot_20220528-163254_FORScan Lite.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

A boš menjal?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

No za nazaj iz lj se mi zdi je bilo v redu.. Screenshot_20220528-163254_FORScan Lite.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ne... avto ostane isti. Samo problemov ne bo več. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Alex napisal:

Ne... avto ostane isti. Samo problemov ne bo več. 😊

torej boš odstranil DPF ? ali pa ne spremljaš teh parametrov in nimaš težave/problemov :) :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

To je nekako tako kot pri meni: se usedem, obrnem ključ in peljem. In ni nobenih problemov. Veš, vzdrževanje Mazde BT-50 je bistveno cenejše, če je lastnik malo naglušen...

  • Všeč 1
  • Haha 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.