Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Niti ne. Sem pa opazil da je sedaj na AA precej večji font oz scaling, kar mogoče ni tako slabo :)

 

a je povezava z AA že možna brezžično s tem updateom?

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Mislim, da ne... ker ni vgrajenega ustreznega hardvera za to ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Jest napisal:

Mislim, da ne... ker ni vgrajenega ustreznega hardvera za to ... 

 

pr američanih pa je z najnovejšo verzijo...

 

https://www.mazdaforum.com/forum/mazda-cx-5-54/firmware-update-wireless-carplay-46613/

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Sem danes tudi pri sebi nadgradil MZD Connect na tole zadnjo verzijo ... 

 

Trajalo je slabo urco ... 

 

image.png

 

Pasted_Image_10_06_2022__20_30.png

 

Pasted_Image_10_06_2022__20_29.png

null

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 54 minutami je Deeyan napisal:

Moja tut oprana 😁

 

IMG_20220611_103935_edit_123691568962896.jpg

Pa zdele zrihtu še android auto :). glede tvoje pa 🤩

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

Moja tut oprana 😁

 

IMG_20220611_103935_edit_123691568962896.jpg

A to imaš od MV tuning lip? 

 

 

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Je kaj novega 🤔

 

 

EU N
BULLETIN NOTES
Revision Note: All sections have been updated for Ver. 74.00.311A

NOTE: If you want to know the symptoms which have already been improved by the previous software release (Ver. 70.00.367), please check Service Information E010/18.

DESCRIPTION
Some vehicles may experience the symptoms mentioned below.
These concerns can be improved by the latest software update.

SYMPTOMS
The following symptoms can be improved by the latest software (Ver. 74.00.311A).
The Improved symptoms depend on your cars current software versions.

• When using CarPlayTM, sound may not come out from the driver side speaker.

With Ver 74.00.310 or earlier
• Frequent temperature warnings may appear in the center display.

• The time in the center display may be inaccurate.

• [Belgium] Traffic Sign Recognition System (TSR) may display incorrect speed limit.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Aless pozdravljen, zanime me, kako si se lotil dezinfekcije klime in s čim? Si šel neposredno do kondenzatorja in kako? lp

 

Ja tako je, odmontiral sem ventilator in ročno počistil škatlo ventilatorja, pravtako sem opral sam ventilator. 

Z sprejem ki ga imam za dezinfekcijo hišne klime, sem nasprejal še kondenzator. Nato vseskulaj sestavil z novim filtrom klime, in vklopil klimo na max za 15min, da prekroži zrak in da se spere kondenzator. 

IMG_20220612_154416.jpg

IMG_20200412_133740.jpg

IMG_20200412_135409.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 11. 6. 2022 ob 12:40 je Alex napisal:

A to imaš od MV tuning lip? 

 

Aliexpress 😁

pred 11 urami je Aless napisal:

Naredil letni servis, menjal vse filtre, kalibriral injektorje in dezinficiral klimo. 

 

IMG_20220611_155951.jpg

IMG_20220611_184157.jpg

 

Kj pa mas zaen program za kalibracijo injektorjev, to gre prek obdja? 

Napisano

@DeeyanForscan, gre prek obdja. Z Forscanom lahko delaš vse kot na servisu, od brisanja napak do preprogramiranja modulov, sem enkrat že objavil na forumu, kako sem na M3 preprogramiral modul BCM, da se luči same vklopijo ob kontaktu. Je pa brezplačni. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Daj malo več povej o tem reprogramiranju. Enkrat smo imeli neko debato pomoje, v zvezi z avtomatskim zaklepanjem, pa smo potem ugotovili, da modul v avtu sploh ne podpira tega.

Napisano

Bom prebral, zadnjič mi je en tip na drugem forumu poslal en link za en software za mazde ,s katerim celo nalaga gor firmware...Je rekel, da sedaj testira, da naj bi se firmware iz leta 2017 drugače obnaša z vidika odpiranja/zapiranja EGR ventila in da ima s tistim softwarom interval regeneracije za okoli 70km daljši. Po grafih sodeč sem videl, da je včasih bil EGR odprt precej manj časa kot v novi verziji - se pravi manj in več, sedaj pa malo manj in dalj časa..Zanimivo :)

Napisano

Daj mi pošlji link od tega na ZS, pa bom pogledal. 

Se pa strinjam da EGR zelo vpliva na regeneracije, če ga npr odpira za pol manj, bo povečalo razdaljo med regeneracijami. 

Lahko bi ga blindiral, vendar ga pol moraš še odstranit iz softwara. 

Ena varianta pa je da ga delno blindiraš. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

@SpEkTr, tole je res zanimivo - objavljam samo izsek (rezultat tvojega angažiranja), čeprav ne vidim razloga, zakaj ne bi objavil linka, pa še tvoja angleščina se mi zdi perfect. 👍.

 

Je res zanimivo in vznemirljivo. 🙂 Tudi hipoteza, da je okvara injektorjev lahko tudi posledica spremenjenega delovanja EGR (novi software) in s tem večjih pritiskov in temperature v valjih.

 

image.png

 

image.png

 

Sem pa včeraj srečal mehanika na BMW servisu in ga vprašal, s čim imajo oni največ dela. Odgovor je bil: z EGR. 😮 Vprašal sem ga še za mnenje glede menjave olja. Pravi, da je interval 20.000 km primeren le za avte, ki delajo izključno daljše relacije, sicer pa priporoča 15.000 km ali celo manj (odvisno od režima vožnje), tako za dizle kot bencinarje.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Čak, vedno se lovim okoli tega EGR, se pravi če je odprt gre nekaj izpušnih plinov v ponovno reciklažo? Se pravi, gre manj saj v DPF..Se pravi če ga blindiraš, da se sploh ne odpre, bo DPF prej poln? 

WWW.EPIFANSOFT.COM

ecuEdit, mazdaEdit, gtr35Edit, subaruEdit, BRZEdit, logViewer - ECU tuning and logging solution by epifanSoftware. ECU Read/Flash for Subaru, Mitsubishi, Mazda, Nissan GT-R R35, Subaru DIT, Subaru BRZ...

 

Napisano (urejeno)

@SpEkTrČe je EGR odprt gre več izpušnih plinov in saj spet v sesalni kolektor in naprej v valje. Če je pa zaprt pa ne gre nič izpušnih plinov nazaj v valje ,ampak vleče samo svež zrak iz zračnega filtra.

Če ga blindiraš, je enako kot da je cel čas zaprt. 

DPF pa bo prej poln z odprtim EGRjem, ker v valje pride onesnažen zrak (saje) in s tem slabše zgorevanje;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aha, hvala za pojasnilo. Sem mislil, da če gredo saje še enkrat v valje, da jih bo potem nekaj še zgorelo, in bo potem manj teh šlo naprej. V bistvu je to pol samo sranje in dobiš več saj s tem...in manj nečesa drugega, kar je bolj sporno očitno.

Primerjava odpiranje EGR ventila s starim in novim softwarom.

EGR_Software_compare.jpg

Napisano

@Janez007Ja žal je pri vseh novejših avtih podobna zgodba glede olja in težav z Eko bombončki. Je pa pri bmw ju še verižica ena zelo velika šibka točka. EGR, DPF in SCR ji so žal nuja za doseganje Eko standardov današnjega časa.

Se pa vsi ti eko candyji v motorju poznajo na dolgi rok ko se vse skupaj zabaše in ne deluje 100%, in težave se pokažejo.

 

@SpEkTrNa onem tvojem linku od Softwara, nisem našel nič glede EGRja, sicer je software za "čipirat" Mazdine ECUje, ampak to samo za bencinarje. 🤔

Glede tega diagrama med različnima firmware, pa zgleda res da je na L.22 EGR dalj časa odprt, to je itak zaradi ekologije da so lahko zmanjšali emisije.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.