Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 17. 6. 2022 ob 19:45 je Alex napisal:

Tega sem tudi sam hotel kupit. Pa sem malo gledal reviewe in so nekateri jamrali, da je hrupno pri višjih hitrostih. 

A si opazil tudi ti kaj podobnega? 🤔

Evo stestirano, malenkost glasnejše je v primerjavi brez, ampak v nekih mejah normale. Zaenkrat je ok.

Napisano (urejeno)

Pravkar tankal do vrha 95tko, evo-MOL😊

Poraba trenutno 5.9 :jupiii:

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz tudi moram..😄😁😉😉😉👍

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Pravkar tankal do vrha 95tko, evo-MOL😊

Poraba trenutno 5.9 :jupiii:

Kaj si vozil v rikverc? 

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Kaj si vozil v rikverc? 

Jp,zjutraj iz garaže......:bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ni sicer danes… ampak vceraj… Pustil sem jo na servisu Interclass, da popravijo manjso poskodbo blatnika in naredijo 5. redni servis… Kot nadomestno vozilo sem dobil Mazdo 5…
 

Sedaj opazim, kako pogresam odlicen avtomatski menjalnik in vso dodatno opremo, ki je tale petka nima… In tudi ni mi zal, da sem se nazadnje odlocil za bencinsko varianto v CX-5… :) :) …

 

 

5C3617C9-8E39-4247-B498-376AD1CF6B56.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@JestNo primerjava 15 ali več let starejše Mazde 5 z novo full option CX-5 glih ni na mestu!

Če bi zdaj izdelali novo Mazdo 5 bi bila primerjava primerna, ker bi verjetno imela enake motorje in enako dodatno opremo. Tako pa star avto z verjetno osnovno opremo primerjat z novim z max. opremo, nvm no.🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bolj je primerjava avtomatik vs. rocni menjalnik in primerjava dizel vs. bencin ;)

 

Glede ostalih dodatkov (senzorji, vzvratna kamera, hill holder, … ) pa se strinjam… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, avtomatik je itak poglavje zase, ko se enkrat navadiš na avtomatiko je ročni brezvezen, bi tudi jaz brez razmisleka izbral avtomatika če bi imel na izbiro.

Glede dizla in bencin, pa v tvojem primeru 15let star neuglajen dizel vs atmosferski bencinc, ne moreš primerjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pred CX-5 sem imel dizelsko sestico s full opremo prav tako avtomatik, tako da poznam tudi novejse dizle ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Hja, avtomatik je itak poglavje zase, ko se enkrat navadiš na avtomatiko je ročni brezvezen, bi tudi jaz brez razmisleka izbral avtomatika če bi imel na izbiro.

Glede dizla in bencin, pa v tvojem primeru 15let star neuglajen dizel vs atmosferski bencinc, ne moreš primerjat.

 

js pa obratno, bi šel rajš nazaj na ročnega... je pa res, da se zelo razvadiš na aktivni tempomat, ki pa ravno pri avtomatiku pride najbolj do izraza

Napisano

Jaz osebno... 

Vsi osebni avti pri hiši imajo ročne menjalnike. 

Tovornjak je avtomatik. 

Busi, ki jih vozim, so pa mešano nekaj ročnih, nekaj pa avtomatikov. 

Raje bi vozil vse ročne. Zakaj? Ker noge migajo. Pri avtomatiku leva noga ne dela nič, če je pa aktivni tempomat zraven, pa tudi desna ne dela. Ni razgibavanja in miganja... 

Napisano
pred 57 minutami je Shrek napisal:

Jaz osebno... 

Vsi osebni avti pri hiši imajo ročne menjalnike. 

Tovornjak je avtomatik. 

Busi, ki jih vozim, so pa mešano nekaj ročnih, nekaj pa avtomatikov. 

Raje bi vozil vse ročne. Zakaj? Ker noge migajo. Pri avtomatiku leva noga ne dela nič, če je pa aktivni tempomat zraven, pa tudi desna ne dela. Ni razgibavanja in miganja... 

In tako lažje spiš za volanom.....😁👍

Napisano
pred 12 minutami je Deeyan napisal:

Menju ta zloglasni senzor iz preventive 😁

IMG_20220628_173040.jpg

Pri moji ni kriv senzor. 😬Se še vedno zafrkavajo okoli nje. Preostane še, da pregledajo cev iz turba. Mogoče pušča. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Pri moji ni kriv senzor. 😬Se še vedno zafrkavajo okoli nje. Preostane še, da pregledajo cev iz turba. Mogoče pušča. 

 

Pa ti avto kej zakadi? 

Napisano
pred 17 minutami je Deeyan napisal:

 

Pa ti avto kej zakadi? 

Ne. V bistvu motor dela normalno, le prave moči nima. Saj pravim, trenutno moj mehanik nima dovolj časa, da si vzame cel dan in se posveti avtu. Če je res počena cev, je prava jeba za jo zamenjat, ker je nekje spodaj. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Ne. V bistvu motor dela normalno, le prave moči nima. Saj pravim, trenutno moj mehanik nima dovolj časa, da si vzame cel dan in se posveti avtu. Če je res počena cev, je prava jeba za jo zamenjat, ker je nekje spodaj. 

 

Ponavadi, ce je pocena cev zacne avto full kadit, zato sprasujem. 

Preglejte se cev iz luftfiltra. 

Javi kako napako? 

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.

Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.

Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.

Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.

Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.

Dobro vedeti.👍 Sicer pa Ima moj mehanik tako gnečo, da ne more sploh najti časa, da, se poglobi v zadevo. 😬

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Iz kje si pa potegnil update?

 

Internet, nek gps forum. 

5min googlanja.  Če rabiš bom pogledal link na kompu. 

Že par let prisegam na Igo z Here zemljevidi, meni osebno najboljša navigacija, odlično dela tudi live update prometa.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na  20000km ne izidejo.

20220630_094751.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Jezen 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.