Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim

danes bi bilo boljše da bi bili green-print, da te ne bo greta po riti

 

šalo na stran, kako je z turbino

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Bini napisal:

Kake kamenčke.... 🤔😉

 

Kamnite :P pac v profilih na gumah je cel kup kamenckov  ... :P 

 

nullimage.png

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prepočas se voziš... to daš samo gas pa 200km/h pa vse samo ven zleti zarad centrifugalne sile. BMW-jaši tko redno čistijo in vzdržujrjo gume v top kondiciji, da pol lepš kadijo na raznih burnoutih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Slivka napisal:

Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem...

Ubistvu je pri zimski gumi najbolj pomembno, da imaš čim več profila, ki ga lahko zapolni sneg, ker sneg ob sneg naredi največje trenje in potem gume najmanj drsijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je SpEkTr napisal:

Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej :)

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Slivkine ježevke pa pridejo prav izključno in zgolj v ledu

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Jest napisal:

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

Uff to pa ni zajebancije, je pol u nulo zrihtan 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je Boss napisal:

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

Sem imel en videjo, pa ga ne najdem. Bom poiskal, brez skrbi. Fant naredi test gume s kepo snega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.

 

Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19679870&display=Mazda CX-5   Kaj pravite na ceno? Za koliko je predraga? 
    • Včeraj preveril ta nov del Štrekne od Velenja do Zgornjega Doliča. Lepo, zelo lepo, tuneli in tunelčki so slikoviti, nadvozi čez glavno cesto tudi. Tko, da do Dravograda in nazaj je zdaj kar lepa turca 70km.    Majo pa en velig fail. Na začetku moraš prečkat glavno cesto pri semaforju in je gumb za prtisnt in sem 3x stisnil in čakal in čakla in čakal. Po moje kar kakšne 3-4minute pa nič. Pol pride na to križišče avto in glej šmenta čez pol ure se mu odpre zelena in spelje, ampak zelene za kolesarje pa še vedno ni in po ene dveh letih sem prvič šel čez pri rdeči luči.   Zdaj sam ne vem, a je to nameno, češ sej kolesarji itak ne čakajo in gredo pri rdeči čez al je pa dejansko takoj že pokvarjeno.
    • Stari, pa a ti sploh veš kaj si kupil? To je neki strašno redkega očitno in so izbrskali neke stare zaloge al kako? Tole ne bo dobro. A si kej DOT preveril na tistih dveh, ki ju že imaš?   Da ne bo na koncu še tvoja najstarejša lopata imela novejši DOT.
    • Mislim, da se nismo razumeli...   Z omembo vozička sem hotel povedat, da imajo igralci golfa več palic s seboj. Tako imam tudi jaz več lopat. Torej se ne preveč zanašat na to, da @Bossa lovim z lopato za sneg. Imam jaz še druge lopate.   Kar se pa FucksWagna tiče, pa zdaj stoji bos v domači garaži...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.