Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Just now, Alex said:

Lepo... sicer bi pa bolj nabijalo oziroma bi šlo nižje z subom na mestu rezervnega kolesa. Se prenašajo nizki toni tudi preko same karoserije. 

A ima tudi non-bose verzija vgrajene srednjetonce +tweeterje v armaturki?

Pa srednji zvočnik na armaturki ? 

Rezervne gume nimam, namesto tega imam stiroporasto korito in v njem zloženih neomejeno stvari, ki nikoli ne veš kdaj jih boš rabil, tako da smo dorekli alternativo kakršna je. Zvočniki so spredaj v vratih, na armaturki pa levo in desno v kotu. Tisti sredinski original pridejo baje samo pri BOSE ozvočenju, jaz osebno pa jih ne potrebujem. Edino v zadnjih vratih se je naredila luknja v tapeto za dodatne tweeterje. Prvotni plan je bil montirati koaksialce (original izgled), ampak sem si premislil in smo naredili luknjo v tapeto 😁. Dejansko izpadejo zelo lepo, skoraj originalno. Ojačevalec in kretnice pa so montirane pod sovoznikovim sedežem.

20210111_201409.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 1/9/2021 at 3:01 PM, scania said:

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

 

evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju :vskalo:

Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo je že naročil te vzmeti za prednjo haubo? Sem jih danes dobil, pa so prekratke piše za Cx5,...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk


Kaka je cena?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20, če ne bo en vzel, ki se je najavil da danes pride
Če ne pride po njih mi javi in ti v petek nakažem

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju :vskalo:

Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.

 

No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj. 

Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 hours ago, SpEkTr said:

Koliko pa imaš prevoženih? Kakšno metodo si ubral za menjavo olja?

180kkm

Ja nic, spravit olje ven, odpret, menjat filter, zapret nazaj in nalit novo olje not, presaltas v vse prestave, pol pa segrejes olje na 50 stopinj. Cez 40kkm ponovim postopek. 

29 minutes ago, Aless said:

 

No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj. 

Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh. 

 

Ja, res je! 💪

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂

 

Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km  in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je scania napisal:

Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂

 

Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km  in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.

Hej, to je za nekatere še novo olje. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je scania napisal:

Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂

 

Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km  in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.

Jaz pridem po olje,da operem to sranje v službenem Citroenu!:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri kolegu, so komplicirali, ker na vzmeteh ni serijskih številk..Pač jih ni. Proiizvajalec ima tuv ki pravi, da je to zaradi tega ker so pretanke in se jih identificira po drugih lastnostih..barva, tehnične karakteristike,...

 

Potem so poslali še en extra papir, kjer je omenjeno to in je šlo skozi. Malce je bilo treba skoraj da prosjačit, ampak so bili precej ustrežljivi.

 

Pri meni ga pa danes za isto stvar številke na fedrih sploh niso zanimale, ampak se je vtaknil v to, da v TUV-u ni za mazdo 6 modela GL notri. In potem sem klicaril na nizozemsko, kjer so mi rekli da so šli gledat prav na TUV in GL ne obstaja v homologaciji, ker je to podtip GH - kao različica. In potem to dopovedat tam...Sem klical še na mazda motors, kjer so mi rekli da je to res tako. 

 

Na koncu smo potem uredili, z dopisom (mail) proizvajalca, da je to res tako. 

 

:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Pri kolegu, so komplicirali, ker na vzmeteh ni serijskih številk..Pač jih ni. Proiizvajalec ima tuv ki pravi, da je to zaradi tega ker so pretanke in se jih identificira po drugih lastnostih..barva, tehnične karakteristike,...

 

Potem so poslali še en extra papir, kjer je omenjeno to in je šlo skozi. Malce je bilo treba skoraj da prosjačit, ampak so bili precej ustrežljivi.

 

Pri meni ga pa danes za isto stvar številke na fedrih sploh niso zanimale, ampak se je vtaknil v to, da v TUV-u ni za mazdo 6 modela GL notri. In potem sem klicaril na nizozemsko, kjer so mi rekli da so šli gledat prav na TUV in GL ne obstaja v homologaciji, ker je to podtip GH - kao različica. In potem to dopovedat tam...Sem klical še na mazda motors, kjer so mi rekli da je to res tako. 

 

Na koncu smo potem uredili, z dopisom (mail) proizvajalca, da je to res tako. 

 

:)

Važno je, da ste na koncu uredili, da je prav. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

22 hours ago, scania said:

Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂

 

Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km  in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.

Evo, tocno to sem nameravu, pol na vsakih 60kkm menjavat. Ker dejansko 50€ na tolk km ni nc v primerjavi s stroski, ki lahk nastanejo, ce se olje ne menja. 

 

Morem se pa popravit glede tega, da se nc ne pozna ob menjavi olja....  Prej je mal cuknalo ob saltanju, zdej cez cas je pa to cukanje zginlo in prov lepo presalta. Tak da ja, ce je se kdo v dilemi menjat olje v menjalniku al ne, to aploh ni uprasanje, samo DAJ! 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, SpEkTr said:

Pa ni samo 50?kaj pa filter za olje?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ok, 73 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.