Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

Napisano

Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.

 

Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Scr3am napisal:

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

Fora je, da ti to avto sam nardi, sam pač folk ne gre v nastavitve in ne nastavi sensitivity na mid-high. Jaz sem se ob nakupu sprehodu po vseh nastavitvah in preveril kako in kaj. Enim je pa važno samo da radio špila in ne pipaj.

 

AJA PA ŠE TO, pri pralnem stroju mi dodate program eko sam zaradi tega ker more bit not čeprou je crap, na avtu pa ne more dvignt senzitivnosti luči po default na mid-high????

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Je€@la te elektrika! Dež na polno, avto temno siv, zadaj pa brez luči. Vse za 500 metrov daljši doseg...

 

Pa ko bi se vsaj peljal. Ne, 120 po prehitevalnem...

Tesliranje postal je poseben šport zadnjih par let. 

Kako da tega še nisi dojel?

Napisano

Ampak nutrije se pa dobr počutijo v takem vremenu.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Bo Don filipe povedu kaj več o tem(počutju),..on jih ma doma u ogradi ne ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jaz sm v bistvu podtalni pogozdovalec morosta in razseljevalec mostiščarjev. Ker v nasprotnem primeru je lov na nutrije s protiletalskim topom preveč enostaven.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

 

Mislim, da se nisva prav razumela.

 

Ja, razumem, da je to zaradi "ekologije" v vseh vozilih ne glede na "pogonsko gorivo". 

 

Ampak a je res tak prihranek, da se tvega varnost v prometu (zaradi pozabljivih voznikov), da je vredno tega?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.

 

Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.

Vidis ce bi imel (4 leta starega) Seata, bi to izbiro imel :)

- vklop zadnjih dnevnih luci stalno (scandinavian lights)

- vklop zasencenih z vklopom brisalcev

 

pa to sploh se ni vse :) :) :) 

Popravljeno od jures
  • Všeč 3
  • Začuden 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Jure, ti si še živ? 😁

Nego šta :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Screenshot_2023-05-02-07-15-50-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

IMG_20230502_072458.jpg

IMG_20230502_072607.jpg

IMG_20230502_072529.jpg

 

Tale "kitajc" bo pa dal popra Tesli in ostalim električarjem. 😊 Cena se začne že pri 45000€,najmočnej#a različica ima domet nad 1000 kilometrov. Tega imel bi tudi jaz. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Screenshot_2023-05-02-07-15-50-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

IMG_20230502_072458.jpg

IMG_20230502_072607.jpg

IMG_20230502_072529.jpg

 

Tale "kitajc" bo pa dal popra Tesli in ostalim električarjem. 😊 Cena se začne že pri 45000€,najmočnej#a različica ima domet nad 1000 kilometrov. Tega imel bi tudi jaz. 😊

Točno tako, zato pa Tesla že ceni svojo paleto.... 😂

Napisano

Ja, ampak Tesla nima tezav s pocenitvami, ker ima dovolj "lufta", VW in ostala EU šara si pa lahko grizejo nohte.

 

Če da Tesla ceno za Model 3 na 30 jurjev, se skoraj noben drug EV ne bo prodajal ...

Napisano

Dvomim da bo prišlo do tega. 

Večina balkancev še vedno prisega na VW/Audi.

Mimogrede, to ni nobena naložba. 

Znanec in sovaščan je v teh dneh nabavil naložbo katera je hkrati tudi povrh boljša še od vseh coinov in to je legendarni slon pod kodo W140.

Elektrikaši žal nikoli niso in ne bodo nikakršna naložba, ampak stran vržen denar. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tale Kitajc zelo rad zagori.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Dvomim da bo prišlo do tega. 

Večina balkancev še vedno prisega na VW/Audi.

Mimogrede, to ni nobena naložba. 

Znanec in sovaščan je v teh dneh nabavil naložbo katera je hkrati tudi povrh boljša še od vseh coinov in to je legendarni slon pod kodo W140.

Elektrikaši žal nikoli niso in ne bodo nikakršna naložba, ampak stran vržen denar. 

 

Kaj za vraga je slon W140?

Afriški ali indijski?

 

Tak mimo grede, tudi jaz sem imel Alfo tip 940. Zdaj pa googlajte 😆

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.