Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

Napisano

Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.

 

Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Scr3am napisal:

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

Fora je, da ti to avto sam nardi, sam pač folk ne gre v nastavitve in ne nastavi sensitivity na mid-high. Jaz sem se ob nakupu sprehodu po vseh nastavitvah in preveril kako in kaj. Enim je pa važno samo da radio špila in ne pipaj.

 

AJA PA ŠE TO, pri pralnem stroju mi dodate program eko sam zaradi tega ker more bit not čeprou je crap, na avtu pa ne more dvignt senzitivnosti luči po default na mid-high????

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Je€@la te elektrika! Dež na polno, avto temno siv, zadaj pa brez luči. Vse za 500 metrov daljši doseg...

 

Pa ko bi se vsaj peljal. Ne, 120 po prehitevalnem...

Tesliranje postal je poseben šport zadnjih par let. 

Kako da tega še nisi dojel?

Napisano

Ampak nutrije se pa dobr počutijo v takem vremenu.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Bo Don filipe povedu kaj več o tem(počutju),..on jih ma doma u ogradi ne ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz sm v bistvu podtalni pogozdovalec morosta in razseljevalec mostiščarjev. Ker v nasprotnem primeru je lov na nutrije s protiletalskim topom preveč enostaven.

33112_1.png

Napisano

Jst dilam umazane rastline iz močvirja po Evropi.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.

 

Mislim, da se nisva prav razumela.

 

Ja, razumem, da je to zaradi "ekologije" v vseh vozilih ne glede na "pogonsko gorivo". 

 

Ampak a je res tak prihranek, da se tvega varnost v prometu (zaradi pozabljivih voznikov), da je vredno tega?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.

 

Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.

Vidis ce bi imel (4 leta starega) Seata, bi to izbiro imel :)

- vklop zadnjih dnevnih luci stalno (scandinavian lights)

- vklop zasencenih z vklopom brisalcev

 

pa to sploh se ni vse :) :) :) 

Popravljeno od jures
  • Všeč 3
  • Začuden 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Jure, ti si še živ? 😁

Nego šta :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Screenshot_2023-05-02-07-15-50-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

IMG_20230502_072458.jpg

IMG_20230502_072607.jpg

IMG_20230502_072529.jpg

 

Tale "kitajc" bo pa dal popra Tesli in ostalim električarjem. 😊 Cena se začne že pri 45000€,najmočnej#a različica ima domet nad 1000 kilometrov. Tega imel bi tudi jaz. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Screenshot_2023-05-02-07-15-50-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

IMG_20230502_072458.jpg

IMG_20230502_072607.jpg

IMG_20230502_072529.jpg

 

Tale "kitajc" bo pa dal popra Tesli in ostalim električarjem. 😊 Cena se začne že pri 45000€,najmočnej#a različica ima domet nad 1000 kilometrov. Tega imel bi tudi jaz. 😊

Točno tako, zato pa Tesla že ceni svojo paleto.... 😂

Napisano

Ja, ampak Tesla nima tezav s pocenitvami, ker ima dovolj "lufta", VW in ostala EU šara si pa lahko grizejo nohte.

 

Če da Tesla ceno za Model 3 na 30 jurjev, se skoraj noben drug EV ne bo prodajal ...

Napisano

Dvomim da bo prišlo do tega. 

Večina balkancev še vedno prisega na VW/Audi.

Mimogrede, to ni nobena naložba. 

Znanec in sovaščan je v teh dneh nabavil naložbo katera je hkrati tudi povrh boljša še od vseh coinov in to je legendarni slon pod kodo W140.

Elektrikaši žal nikoli niso in ne bodo nikakršna naložba, ampak stran vržen denar. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Dvomim da bo prišlo do tega. 

Večina balkancev še vedno prisega na VW/Audi.

Mimogrede, to ni nobena naložba. 

Znanec in sovaščan je v teh dneh nabavil naložbo katera je hkrati tudi povrh boljša še od vseh coinov in to je legendarni slon pod kodo W140.

Elektrikaši žal nikoli niso in ne bodo nikakršna naložba, ampak stran vržen denar. 

 

Kaj za vraga je slon W140?

Afriški ali indijski?

 

Tak mimo grede, tudi jaz sem imel Alfo tip 940. Zdaj pa googlajte 😆

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.