Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 6. 11. 2023 ob 6:57 je Bini napisal:

Vseeno so to previsoke cifre za večino ljudi, že 30k€ večina ne zmore brez odloga plačila..... 🥴

Mogoče pa nas kitajci rešijo, da se "bodo" lahko sploh vozili čez 20let 🤔

Razširi  

Saj tudi jaz nisem kupil novega EV, temveč rabljenega. Tako kot Mazdo. Oba stara 2 leti z okoli 20.000 km.

 

In, ja, kitajski EV prihajajo in - ironija - niso prav nič slabši od evropskih. Tesle, izdelane v kitajski tovarni, so bolj natančno sestavljene kot Tesle iz Berlina ali ZDA.

Napisano
  dne 6. 11. 2023 ob 6:22 je Jest napisal:

 

 

Tudi CX-5 ima delno gretje sipe ... oz. za odtaljevanje brisalcev ... 

 

image.png

 

 

Razširi  

Vem..."tudi" pri stebričkih ob strani ima,da se ne nabira snežni klin...sam tam k bi bilo treba...ne,tam pa ne🫤

 

  dne 6. 11. 2023 ob 6:31 je Jest napisal:


 Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ... 

Razširi  

Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!

Napisano

Dokler ni konkurence, so cene visoke.

Potem pa tudi s starostjo modela padajo - enako kot pri ICE.

In višje kot so maloprodajne cene, višji so tudi popusti.

Tudi za nov Citroen včasih ni bilo problem dobiti 25 % popusta na ceno iz cenika ...

Napisano
  dne 5. 11. 2023 ob 23:13 je skritikrt napisal:

...sem doma iz Radgone...in ti o Muri...resno te vprašam-kaj si pokadil?

Če ne veš-to je hitra reka ki je že v socializmu pogosto poplavljala...vsepovsod protipoplavni nasipi,in še ni dost...

WWW.POMUREC.COM

Deževje pojenja, posledice nalivov pa so po dosedanjih podatkih najhujše na vzhodu države. Po dosedanjih podatkih ...

 

@dvorjan bo pa delal elektrarne😂...res si dober😃👍-takih vicov se še Slivka ne more izmisliti.

Razširi  

Saj pa imajo v AT tudi elektrarne na Muri.

 

Elektrarne so tudi en izmed protipoplavnih ukrepov.

 

Pri nas pa se ne načrtujejo zaradi Natura2000 in ne zaradi hitrega pretoka.

Napisano
  dne 6. 11. 2023 ob 7:58 je skritikrt napisal:

Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!

Razširi  


Kaj je tukaj za razmisljat? Prejsnja cena je bila previsoka ;) … Tudi sedanja ni ravno nizka… ampak za marsikoga ze sprejemljiva… Sem pa preprican, da bo sla se dol… Slabo je pa to za tiste, ki so placali visjo ceno in ne bodo ravno srecni ob prodaji nekaj let starega avta… Ampak to je pac trenutna situacija, ko so sle cene zaradi nekqterih brezveznih razlogov (korona, Ukrajina, poplave, potresi,…) nenormalno gor…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest verjemi, da si se za ta čas pravilno odločil, ker za EV boš še vedno imel čas in precej bolj jasna bo zgodba čez nekaj let a se gre v pravo smer ali ne. Recimo VB prehiteva z elektrifikacijo in pri njih tole postaja silen bumerang in verjetno kmalu tudi velik padec prodaje EV-jev.

 

Zakaj tako je zelo dobro razloženo v članku:

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Je kaj takega v kratkem pričakovati tudi pri nas!? 

 

  • Haha 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano

Ne, pri nas javne polnilnice večinoma samevajo ...

 

Tudi scenarij, da bo vsak drugi prodan nov avto EV, se pri nas še dolgo ne bo uresničil. Jih niti ni toliko, tudi če bi si jih vsi čez noč zaželeli (kar pa glede na odzive na tem forumu in v gostilnah kakopak ne pride v poštev).

Napisano

Mislim,da nihče od vas ni zadel,kaj sem mislil z..."kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."

  dne 6. 11. 2023 ob 10:29 je dvorjan napisal:

i za nov Citroen včasih ni bilo problem dobiti 25 % popusta na ceno iz cenika ...

Razširi  

Ne vem koliko let imaš...ali pa se mogoče ne spomniš...

Ko sem jaz leta 2006 kupoval C-Maxa je bila lih akcija pri Citroenu...npr.Xsara Picasso si na 3 milijone dobil popust en milijon SIT...

 

@Jest...takoj ko so tesle ven prišle so bile take visoke cene.

Kaj sem mislil...ja,za kaj pa niso takoj ob predstavitvi dali eno ceno,katera odraža normalno vrednost vozila+marža?!!!

Bi deklasirali kompletni trg,dobesedno "zbrcali vse po dolgem in počez....in si noben proizvajalec nebi upal privoščiti tega,kar si je npr.VW.

Z tem bi naredili največjo uslugo uveljavitvi elektromobilnosti....tako pa se samo "nateguje" naivneže.

 

In kje je sedaj Citroen,Peugeot in podobni-renome in vrednost znamke "na tleh"....kaj pa Tesla?...kak govor je pred kratkim imel Musk?!

 

Se bodo morali malo "spustiti na realna tla"...začeti delati avte,kateri se bodo prodajali,ker tudi od enih,k jih boli za cvenk,se sliši,da imajo poln kufer problemov z EVji...se jim ne da več ubadati....

Tiste z manjš denarnico pa vemo,kaj jih zanima...

 

Pa ne me narobe razumeti-tudi za ostale avte sem mnenja,da se je prodajalcem "odpulilo",a ti bodo že dobili svojo "porcijo"...trg bo že zreguliral...

 

Komur se da brati,lahko prebere na prvi strani Hi-Fi teme,kaj mislim o takih cenovnih praksah....prideš v trgovino,da pogledaš,kaj imajo...npr. zvočnike...in prvo kar slisiš od prodajalca je,da imajo 45% popusta na vse...večina "raje" bo vsa vesela,da bo "poceni"...jaz pa najprej rečem..."ja,kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."....pač prodajajo "drek"...in rečem "hvala lepa in nasvidenje"...

 

Podobno je bilo pri nakupu CX-5...niti centa popusta nisem dobil...in naj mi še tako ne paše-prav je tako!

Napisano

Uff tole je pa kr anti EV scena, ze razmisljam da kar obdrzim svojo bencinarko. No sej straha ni da bi jo prodal, itak ni zanimanja🤣, mogoce pa folk vec ne kupuje ICE🤷‍♂️

Napisano (urejeno)
  dne 6. 11. 2023 ob 12:16 je Boss napisal:

@Jest verjemi, da si se za ta čas pravilno odločil, ker za EV boš še vedno imel čas in precej bolj jasna bo zgodba čez nekaj let a se gre v pravo smer ali ne. Recimo VB prehiteva z elektrifikacijo in pri njih tole postaja silen bumerang in verjetno kmalu tudi velik padec prodaje EV-jev.

 

Zakaj tako je zelo dobro razloženo v članku:

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Je kaj takega v kratkem pričakovati tudi pri nas!? 

 

Razširi  

Žalostno. Pa da se ne morjo lepo zmenit, da ne pride do konfliktov jao jao 😞

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano

Tale prvi video je zanimiv, kjer se vidi, da gre za relativno majhno nesrečo bolj kot ne kozmetične zadeve pa je bila nova Tesla ocenjena na totalko in 45k$ zavarovalnine. Smo se nekaj dni nazaj pogovarjali o visokih stroških popravila in tukaj takoj, ko je bila verjetno poškodovano ohišje baterije je konec heca in strošek popravila oz. menjave tako velik, da je takoj ekonomska totalka.

 

Bi bilo zanimivo vidit statistiko koliko električnih je takoj ocenjeno kot nepopravljive oziroma ekonomske totalke.

 

 

33112_1.png

Napisano

Zanimivo..beri tudi "med vrsticami",ker govori tudi o medijih in zaupanju vanje oz. tistemu kar govorijo...

 

 

Napisano
  dne 6. 11. 2023 ob 16:06 je ignacij napisal:

Uff tole je pa kr anti EV scena,

Razširi  

Ja,čuj...na Mazdinem forumu si😁😉 

  dne 8. 11. 2023 ob 9:52 je Boss napisal:

Tko zgleda realist ne pa nek EUforičen optimist.

Razširi  

Po moje,če je od Mazde...kar bolj skor ne moreš biti,po tem more biti vsaj malo tehnično podkovan,in po vsej verjetnosti ve o čem govori...

 

Za EU komisarje in poslance pa...nebi jim dal kolesa za paziti,kaj šele za peljati...je jasno kot beli dan,da ne vedo o čem odločajo...delajo samo po diktatu nekoga,ki v ozadju vleče niti za profit.

Napisano

Za tiste k jih zanima...drugačna "elektromobilnost"...nočna 16:00-04:00 Stadler potniški brzi vlak 509 Lj.-Koper....mimo tovorne na potniško...čistilka počisti,ugasnem,in na tovorno cug za nazaj😅...da vidim,kaj bom fasal...brižito ali živo🧐🙄

IMG_20231108_200740.jpg

IMG_20231108_202440.jpg

IMG_20231108_202814.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.

 

 

Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.

Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

  dne 8. 11. 2023 ob 20:10 je godlike napisal:

Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.

 

 

Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.

Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.

Razširi  

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

  dne 8. 11. 2023 ob 20:50 je sportman333 napisal:

In so za kej ti novi Stadler vlaki?

Razširi  

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Popravljeno od skritikrt
Napisano
  dne 8. 11. 2023 ob 21:53 je skritikrt napisal:

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Razširi  

Zapipkaj malo,ko pelješ kaj mimo mene.....😉

Napisano
  dne 8. 11. 2023 ob 22:07 je skritikrt napisal:

@godlike ne gre brižita le 70...ima dve mehanske prestave-tovorno in potniško...v tovorni max.75km/h, v potniški pa 125km/h.

Razširi  

je že nekaj let kaj sem se bil "opazovalec" v kabini.

75km/h ja, ker je bil tovorni vlak. V vsakem primeru se s sodobnejšo mašino ji limaš za rit in te sektorsko ustavljajo. 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • S cigoti si točno zadel poanto vzgoje! Ker so otroci od staršev nevzgojeni in ne hodijo v šolo imamo z njimi vsi problem! 
    • Tudi mene to in še kaj nervira pri i-stop zato pa ga stalno ugasnem....  Pri 3ki sem imel sneto stikalo pri havbi in je bil za stalno mir. Moram še tu pogledat, če se da kaj pri CX-30 naredit..... 🤔  
    • Pa sej ni poanta, kolk so krivi starši. Štos je v tem, da ko starš faila, da imamo inštitucije, ki uredijo zadevo.    Bom po kmečko razložil, da se bomo lažje razumeli. Ko nekdo divja z avtom skozi naselje in se obnaša neprilagojeno, ne moremo rečt samo to, da so starši krivi, ker ga niso vzgojili. Da bo nehal divjat imamo inštitucije, ki morajo to urediti. Jebat ga tako družba deluje in prav je tako. Ker dokler ima vsak pravico imet otroke pa zanj ni ustrezno psihofizično sposoben, moramo imeti urejen sistem, da to uredi, ko se težave začnejo pojavljati.   Ker če tega ni, potem imamo lep primer s cigosi. Ujčka se jih in daje pogojne kazni. Šele, ko fašejo zapor in zgubijo socialo jih šele prvič dejansko prizadane in opomni, da delajo narobe. Ko se jih bo dajalo v čuzo z istim tempom, kot ostale prebivalce bo hitro ratal mir. Če tega zdaj nimamo in inštitucije "podbacijo" smo pa skoraj na tem, da bodo prebivalci lastnoročno obračunali z bakrenimi.
    • Iz spodnjega članka: "Če je mati gibalno dejavna, bodo tudi otroci takšni. Pri očetih ni nujno, da se to prenese na otroke."    To pa je znanstvena ugotovitev. Pri materi je vse jasno. Pri očetih lahko da se marsikaj ne prenese na otroka. Včasih celo geni.       "Za nadpovprečne telesne sposobnosti gre zasluga predvsem ženskam" WWW.RTVSLO.SI "Če se primerjamo z drugimi narodi, smo telesno zmogljivejši, vendar pa izgubljamo konkurenčno prednost," pravi Gregor Jurak s Fakultete za...  
    • Če bosta Tadej Pogačar in Urška Žibert kdaj imela otroka, bo ta otrok s kolesom zmagoval na motoGP...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.