Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pa ne me narobe razumeti...v smislu,da bi bil pristaš Munroja-daleč od tega,ker tip zagovarja čim več konstrukcijskih elementov iz "enega kosa"...kao,čim manj vijakov-vse na klipsne k sam gor porineš in zaskoci,da je poceni in hitro za montažo...je res specialist za svetovanja proizvajalcem,a tip tudi dela veliko škodo ugodni popravljivosti avtomobilov.

Npr. zamislite si,da bi ta "majster" izumil ta komplicirani hladilni sistem,k bi bil narejen z enega kosa...in da nekje "poči" cevka al kaj...in da moraš vse komplet zamenjati....nočna mora!!!

Aja...k smo lih pri hladilnih sistemih....malo pomislite tukaj na tista gorenja EVjev...a "zvonijo zvončki"?!

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 18 minutami je ignacij napisal:

Zunaj že izgleda, sam ko pa notri vidim tisti grd enkran na sredini me pa vse mine. Nikakor ne razumem zakaj teh velikih ekranov ne implementirajo lepo všečno v armaturko. Verjatno je lažje pripeti kot obdelati al kaj.

 

Tudi to bo minilo. Hyundai je v prenovljenega Tuscona vrnil gumbe. Tudi VW napoveduje isto 🙂 Z gumbi se vrne eleganca in manjši zasloni.

Podpis.png

 

Napisano

Hehe, roko na srce - lepega SUV pa naj bo EV ali pa ICE pač ni. So "grozni" pa "manj grozni" pa "ma ja, sej je OK". 🤣

 

Nikoli Suv-i ne bodo bli legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev.

33112_1.png

Napisano

Roko na srce, vsi bi se obračali za teboj, če bi imel SUV oldtimerja...

 

images (3).jpg

 

images (2).jpg

 

images (1).jpg

 

images.jpg

 

Da bi pa slučajno imel Škodo Trekka... Ni treba, da je obnovljena 'u nulo', dovolj je le, da je zgledno ohranjena, pa jo lahko prodaš za 60.000€...

 

images (4).jpg

 

Nekateri SUV-i so že in še bodo legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

@Slivka

Govorim o SUV-ih in ne o pravih terencih. To sta različna svetova - en je pravi terenc, drugi pa pač wannabe terenc z mehkim, mislim mehki terenc.

 

@Wankel

Men je pa grd za popizdit, sploh tista stransk ogroma okna kot, da bi bila narejena za afriški safari, da turisti lahko čimveč pofotkajo. Je pa res, da iz tega obdobja je X3 pa še za dva nivoja grši.

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Ja pa sej ste spregledal moj stavek o tem kako je lepota subjektivna.

Eni mamo okus, eni ga pa nimate 🤣🤣

Hec

  • Všeč 1
  • Haha 4

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Slivka napisal:

Roko na srce, vsi bi se obračali za teboj, če bi imel SUV oldtimerja...

 

images (3).jpg

 

images (2).jpg

 

images (1).jpg

 

images.jpg

 

Da bi pa slučajno imel Škodo Trekka... Ni treba, da je obnovljena 'u nulo', dovolj je le, da je zgledno ohranjena, pa jo lahko prodaš za 60.000€...

 

images (4).jpg

 

Nekateri SUV-i so že in še bodo legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev...

G in Landy ziher nista SUV-a 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Pozabili ste Toyotina modela LandCruiser in Hilux ter prvo generacijo RAV4, da o Mitsubishi Pajero ne govorimo. 

 

Za off-road je potreben dizel, ne pa hibridne in EV neumnosti. 

 

Elektro pogon pride prav samo v tem primeru : 

 

Napisano (urejeno)

Ste videli novega hyundai ioniq 5 N..641konju EV...hud k ps ❤️❤️

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
dne 25. 11. 2023 ob 10:03 je Tilen5 napisal:

Ste videli novega hyundai ioniq 5 N..641konju EV...hud k ps ❤️❤️

 

Definitivno, še obvezen ogled posnetka :)

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Še vedno bi raje imel CTR, če so jo že dali zraven, čeprav primerjava je čisto brez vezna....če že ne zaradi "tapravega" zvoka:), ki ga pri električarju ni.... -> kot tole od 27:30 dalje.... (neuporabno in ne-funkcionalno povrhu).

VOLAN.SI

6. oddaja sezone prinaša zanimiv test ekstremno hitrega avtomobila tesla model X plaid, ki ma več kot 1000 'konjev'.

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Ampak, cena je pa smrtonosna 70-80k€ ?zmeden?

 

Kljub temu, da je tole strupena zadeva je še zmeraj smešno to, da morajo fejkat zvok, prestave, pa da so pomagala za drift, launch control. Nekak se izgublja prvinskost dirkališč, ker če vse to opravi avtomatika, človek nima tistega adrenalina in užitka, ko ti nekaj rata. Ne vem zgleda nekak kot računalniška igra z vklopljenimi cheati.

33112_1.png

Napisano

Hja, jaz tudi avtomatik štejem v ta tvoj nabor cheat pomagal.

Igrce sem vedno vozil na manual 😉

Napisano
pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Jzt tudi električno pomična ogledala štejem v nabor. Jzt sm jih vedno sam poklapljal 💪


 

Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Danes na Bledu sem izkoristil to, da je pri polnjenju ni potrebno placati parkirnine in sem polnil na promenadi, za to placal 3,84€ … bil sem slabi dve uri (sprehod okoli jezera)… za kar bi znesla parkirnina 6€ (3€/uro) … ;) Pa se baterija je bila polna in sem se domov pripeljal prakticno brez dodatnih stroskov :) 

 

Sem pa za dve kremsniti placal 8€ 🤣 … 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 23 minutami je Jest napisal:


 

Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali ;) 

Večina Mazda lastnikov še električnih ne upa.

  • Všeč 1
  • Haha 8
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Danes na Bledu sem izkoristil to, da je pri polnjenju ni potrebno placati parkirnine in sem polnil na promenadi, za to placal 3,84€ … bil sem slabi dve uri (sprehod okoli jezera)… za kar bi znesla parirnina 6€ (3€/uro) … ;) Pa se baterija je bila polna in sem se domov pripeljal prakticno brez dodatnih stroskov :) 

 

Sem pa za dve kremsniti placal 8€ 🤣 … 

Pristne Blejske kremne rezine so še malo več....🥴

Napisano

Ja vem… v Park hotelu so okoli 6,5 za eno… Ponavadi jih vzamemo pri Šmonu (Slascicarna Zima se mi zdi, da je sedaj ze nekaj casa…) 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.