Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če delaš 20.000 km letno, te degradacija baterije nima kaj skrbeti.

 

Seveda je lepše imeti 160 kW kot 96 kW moči in 60 namesto 40 kWh baterijo, ampak to poleg višje nakupne cene pridela kar lep dodatni znesek tudi pri zavarovanju.

Napisano (urejeno)

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo ta čas muka 😎

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 15 minutami je godlike napisal:

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo za čas muka 😎

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

  • Všeč 4
  • Ljubim 3
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

 

To pa ti najbolje veš iz prve roke. 😁

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

To bo pri nas na voljo ravno takrat, ko ne boš več mogel voziti več 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je godlike napisal:

Pa res ja. 2 samo menja, sem že pozabil 😆

??? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

??? 

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Evo, tudi ultra hitro polnjenje je že nared.

 

Spredaj je kot kakšen hitri vlak na kitajskem.... 🧐😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

??? 

Ni mi dalo mira in sem našel:

 

 

dne 2. 2. 2023 ob 8:26 je Alex napisal:

Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino. 

 

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Špara na gumah, kar pravi da ne razume. To je tudi @Janez007 verjetno mislil.

 

In noben mi ne bo rekel, da menjava samo dveh gum ni šparanje.

Popravljeno od godlike
Napisano

Če menjaš dve in ostale dobre dve ne, ni to šparanje ampak razuno in skrbno ravnanje.... :prstgor:

Drugače je pa za moje pojme šparanje pri gumah to, da kupiš neke čungalunga gume za pol cene, ki so na testih tam nekje na koncu ali pa jih sploh ni zraven. 😊

Gledam ene prestižne znamke s po 300 in več konj in vozijo gume, ki jih sploh ne poznam in nikoli nisem slišal za njih, to je ŠPARANJE za moje pojme.... 🫤😉

Napisano

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Napisano

Pojdite z gumami v drugo temo. Tu je govora o elektromobilnosti.

 

In ja, glede gum in elektromobilnosti: EV bolj obrabljajo gume.

Malo povečana obraba: zaradi višje teže.

Znatno povečana obraba: če izkoriščaš polno moč in navor za "vaaauuuu" pospeške.

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je g.Wankel napisal:

Tok debate, pa noben še ni nove 5ke prilimal :(

Nič hudega😁

renault-5-e-tech-electric.jpg

  • Haha 3
  • Ljubim 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Dobro no, služben avto (in rent-a-car) je tudi ta, ki najbolj leti po makadamu.

Se lahko prosim vrneva, na bistvo. Torej @Alex primer. Se mi ne zdi, da dela 80k na leto?

 

pred 2 urama je Alex napisal:

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

Rekel si da boš in se potem mislil, da tudi si. Saj si še celo pisal za M6 in ne premium vozilo. Sem našel in zgoraj citiral. Da si si pa potem premislil, pa nisem zasledil. Pa tak mimogrede, februar 2023 je bil in ne 10 let nazaj.

 

 

Pa zadnji moj post tukaj glede na temo gum. Ima @dvorjan prav, sta nadaljevala in se nisem mogel zadržat.

pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Realni dosegi električnih vozil so okoli 30 % nižji od uradno deklariranih.

 

Test pri okoli 10C in v dežju:

 

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je godlike napisal:

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

 

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

Popravljeno od dvorjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.