Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

+ Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.

 

Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.

 

Verjemi, da nisi edini od forumašev, ki pozna te ceste tako na Lovčen kot potem spust ali dvig iz Kotorja pa na drugo stran v Cetinje. Verjetno si mislil samostan Ostrog - been there. Pa v Nikšiču, Danilovgradu pa v nekih makedamskih vukojebcih, kjer sem pomotoma prešel mejo in se znašel v Bileči. Itd itd. Aja z prejšnjo Mazdo 6 dizel 2.0 140KM pa nikol ni bilo niti najmanjših problemov kljub temu, da ni imela hill holderja in je bila MT. Mogoče ima zasluge pri tem, da znam vozit, poznam vozilo in me ne grabi panika, ko nekaj ne gre kot sem si zamislil. Kaj pa vem ... mogoče je to vzrok in ja Črna gora mi je kr dost pri srcu - mogoče tud zato, ker spominja na Slovenijo po geografskih značilnostih.

33112_1.png

Napisano

Pa saj na Lovčen iz Kotorja ni tako katastrofalno strma in ozka. Dobro, če bi za seboj vlekel kamp prikolico pa koga srečal, bi bilo malo zoprno, ja, ker je kamp prikolica široka. Ampak mi smo takrat imeli prikolico v kampu Verige v Lepetanih. In s solo avtom se mi ni zdela taka katastrofa...

 

Tudi do Ostroga se mi ni zdela tako katastrofalno strma in ozka cesta... Ja, spet, če bi imel kamp prikolico... Ma mi smo jo pustili v kampu Aquarius, malo nižje od hidroelektrarne Perućica...

 

Mogoče zato, ker sem takih cest itak vajen od doma...

BTjc pa tudi...

Napisano

To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile.... :nevem: 😂🤣😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Mogoče ima zasluge pri tem, da znam vozit, poznam vozilo in me ne grabi panika, ko nekaj ne gre kot sem si zamislil. Kaj pa vem ...

 

Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.

 

Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.

Napisano
pred 47 minutami je dvorjan napisal:

 

Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.

 

Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.

Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah

pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam. 

Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 

 

 

Napisano

Vidiš, spet navajaš same laži.

 

Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.

 

Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.

 

Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.

 

Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃

 

Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.

 

Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...

Napisano

Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.

 

V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.

 

Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.

 

Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.

 

Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.

 

Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.

 

Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.

 

Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km.

LFA vklopin na volanu, po navadi na avtocesti ali res daljši vožnji. Prevozitev črte ima Ford boljše rešeno. Popravi, če je nezavedno, če je tavedno vibrira volan (oboje ima 3 stopnje). Hyundai cukne u božjo mater, da se vstrašiš, če ne držiš dovolj volana. Imam nastavljeno samo na piskanje, vgasnil popravljanje. Piskanje vgasnem samo pri kaki objestni vožnji po kakšnih podeželskih cestah (Dravska dolina,...).

 

LFA se da petrigat, da imaš narahlo en prst gor na volanu. Obstajajo triki, ki jih nisem probal, da zatakneš na pol polno 0.5 plastenko na volan, pa bo vozil sam.

 

To piskanje nad 50 omejitvijo nimam. Samo znakec za prebrano hitrost se obarva rdeče.

Mislim pa, da lahko to vgasneš, če držiš mute gumb po zagonu vozila. Menda bi ti moral Google/maček GPT(chat == fr. maček) hitro javit kako.

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.

 

V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.

 

Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.

 

Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.

 

Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.

 

Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.

 

Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.

 

Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.

Boss, ti v resnici, sodeč po prebranem, potrebuješ enega SL-a ali pa vsak KURZ verzijo le-tega in z malo močnejšim motorjem. Itak vem, da ti je želja ta stroj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.