Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.Screenshot_20251201_215012_Facebook.jpg

Screenshot_20251201_215433_Facebook.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 3 urami je Mraušk Mčk napisal:

Koeficient trenja na mokri podlagi je zelo opazno nižji kot koeficient trenja na suhi podlagi, tako da tudi 10%več trenja zaradi mokre ceste so ene bučke. 

 

Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.

 

Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.

 

Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.  

Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W.

Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W.

To je mnogo več kot izračunanih 95W.

 

Fizika je jeba.

Tudi če hočeš samo telefon napolnit. 

 

 

Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.

 

Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne. 

 

Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

To je vedno težko pravilno izračunat, ti pa lahko iz izkušenj povem, da pri meni se v dežju in mokrih cestah poraba dvigne za cca pol litra in to celo ob dejstvu, da se vozim nekoliko počasneje ampak večino še vedno po AC-jih in HC-jih izzven prometnih konic. 

 

Sej veš, da sem mal ubrisan na spremljanje porabe in vse take anomalije hitro prepoznam. 

33112_1.png

Napisano

So rekli,da kitajci delajo fajn e-avte🧐...ja seveda😂🤣..."kdo poceni kupi,dvakrat kupi"...

 

 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

To je vedno težko pravilno izračunat, ti pa lahko iz izkušenj povem, da pri meni se v dežju in mokrih cestah poraba dvigne za cca pol litra

 

To se ti v ljubljansko močvirje voziš na šiht ane?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Evo, včeraj naredil 110 km z ZOE. Večji del poti je bilo oblačno in megleno, ni pa bilo res mrzlo kot zna pozimi biti. Poraba 14,3 kWh/100 km - poleti na tej relaciji je pa 13,3 kWh. V obeh primerih so enake pnemvatike (celoletne). Torej ogrevanje vendarle nima tako hudega vpliva na doseg kot vas strašijo.

 

Če se pa z EV voziš "okoli hiše", je pa res vseeno, koliko porabi. Sem imel zadnjič ob minusu zunaj in 4x kratkih skokih do trgovin ter skupni razdalji 6 km porabo 25 ... neki ... Povsem irrelevantno. Tudi Mazda bi ob takem režimu vožnje kazala 20l/100km+.

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Sam tale Zoe glede na velikost ni glih nekaj varčen ali se motim.

Da ga midva dobiva v roke bo mel prec 20-21 kWh/100km porabe :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je ignacij napisal:

Sam tale Zoe glede na velikost ni glih nekaj varčen ali se motim.

Ni, ampak je tudi zasnova že stara. Še dobro, da z elektriko ni treba šparati. 😃

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

Da ga midva dobiva v roke bo mel prec 20-21 kWh/100km porabe :hudicek:

Edino na avtocesti. Na magistralkah/regionalkah in s prometom ne bo šlo.

Napisano
pred 18 urami je ignacij napisal:

Folk je precej navdušen na novim BMW ix3. Doseg 800km, v praksi verjetno okoli 600km, cena od 55k dalje. 

 

 

Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.

Napisano (urejeno)

zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 51 minutami je Tilen5 napisal:

zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?

Saj tudi stari niso nek presežek lepote.

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Po dveh letih ga nebo noben prodal, razen dotalke..

Zakaj pa ga ne bi noben prodal?

 

pred 1 uro je Tilen5 napisal:

zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?

Kar se tiče oblike je verjetno stvar okusa, tudi meni so mazde lepše.

Napisano
pred 52 minutami je ignacij napisal:

Zakaj pa ga ne bi noben prodal?

 

Kar se tiče oblike je verjetno stvar okusa, tudi meni so mazde lepše.

Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔

Napisano

 

pred 5 minutami je Bini napisal:

Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔

 

 

električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Bini napisal:

Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar?

Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.